یخچال بادی روی آب طرح دار

کد bestway 43184

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,595,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یخچال بادی روی آب طرح دار یکی دیگر از تجهیرات ضروری برای خانواده ها در روز های آفتابی و فصل تابستان بوده که برای زمان تفریحات آبی آسایش شما را تامین خواهد کرد. یخچال بادی روی آب درواقع یک مخزن ایمن و مقاوم با قابلیت حفظ دمای محیط داخلی بوده که شما می توانید بر روی سطح آب و یا در کنار استخر و محیط ساحل آن را به همراه داشته تا نوشیدنی و یا حتی مواد غذایی مورد نیاز شما کاملا خنک و سالم باقی بماند. این محصول جذاب و کاربردی که از ابتدای سال 2020 توسط شرکت بست وی به بازار معرفی شده ، توانایی سازگاری با تغییرات شرایط دمای هوا را داشته و سازگاری استاندارد داشته تا در زمانی کوتاه بتوانید آن را راه اندازی و یا جمع اوری کنید.


هنگام سفر یک پارامتر مهم که مورد توجه قرار داشته مربوط به وزن بدنه کم تجهیزات سفری بوده به همین جهت تولید کننده این بخچال بادی روی آب را با وزن بدنه کم طراحی کرده تا علاوه بر توانایی شناور ماندن بر روی سطح آب ، به راحتی بتوانید آن را حمل و جا به جا کنید. جنس رویه محصول از نوع پلاستیک فشرده پی وی سی بوده زیرا این نوع از مواد اولیه باداوم و مرغوب بوده که در اثر تکرار بالای تعداد دفعات راه اندازی و جمع اوری بخچال بادی موجب افت کیفیت بدنه نخواهد شد. بدنه محصول در تمامی زوایا دولایه بوده که موجب عایق دمای این ساختار می رود. شما می توانید مخزن محصول را مملو از یخ کرده و به راحتی مواد غذایی مورد نیاز خود به همراه داشته باشید. با مراجعه به نمایندگی رسمی محصولات بادی و یا با استفاده از شماره های درج شده داخل سایت می توانید این محصول دوست داشتنی را خریداری نمایید.

نوع مستطیل
 طول 61 سانتی متر
 عرض 53 سانتی متر
 ارتفاع 50 سانتی متر
 جنس رویه PVC
 طرح رویه رادیو
 نوع بدنه دو لایه عایق دما
 ضخامت لایه ها 0.22 میلی متر
 نوع پمپ -
وزن 1 کیلو گرم
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها دارای درب بادی
 
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

یخچال بادی روی آب طرح دار

یخچال بادی روی آب طرح دار جزو مهم ترین وسایلی است که برای تمامی تفریحات و مسافرت ها مهم تلقی می شود و با داشتن آن می توان هر مواد خوراکی و غذایی که می خواهید را به همراه داشته باشید. در واقع چنین وسیله ای مانند یخچال های منزل کار می کند و فضایی را ایجاد می کند که بتوان هم آب و نوشیدنی به همراه داشت و مواد غذایی مورد نیاز خود برای تفریح را با خود برداشت و از باخیال راحت در روزهای آفتابی و گرم نیز این مواد را به همراه داشت چرا که این محصول از فساد مواد غذایی جلوگیری می کند. یخچال بادی محصول جدیدی از شرکت بست وی می باشد که توانسته از مدت ورود به بازار تا هم اکنون رقبای خود را از میدان به در کند و یکی از پر فروش ترین محصولات برای سرگرمی های آبی و مسافرت باشد. در زیر به برخی ویژگی های این محصول می پردازیم.


کیفیت بالا

منظور از کیفیت بالا در تولید محصولات بادی بیش تر نوع بدنه آن ها است که می بایست از جنسی باشد که مقاومت بالا داشته و با ضربه های جرئی دچار آسیب نشود. در خصوص این محصول باکیفیت نیز باید گفت که تمامی قسمت های بدنه آن دولایه می باشد که عایق دما بوده و با تغییر دمای محیط دچار تغییر نمی شود. این محصول با داشتن چنین خصوصیتی می تواند همواره دمای داخل خود را حفظ کند و از آب شدن یخ ها و یا گرم شدن مواد غذایی و نوشیدنی ها جلوگیری می کند. این محصول همواره می تواند دمای هوای داخل بدنه خود را نیز حفظ کند و از افزایش دما و ترکیدگی محصول جلوگیری کند. این بدنه را می توان باخیالی آسوده بر روی آب ها شناور قرار داد و یا در سواحل مختلف در کنار وسایل خود و محلی که برای اقامت در نظر گرفته اید قرار داد. همچنین می توان در طول سفر از نوشیدنی های خنک در اتومبیل نیز بهره مند شد.


کارایی خاص

برای استفاده از این محصول در ابتدای کار باید آن را باد نمایید. در واقع تمامی محصولات بادی در هنگام خرید در حالت بدون باد در اختیار شما قرار می گیرد تا به وسیله پمپ باد راه اندازی شود. این نوع تحویل محصول امکان آن را ایجاد می کند تا در ابعاد کوچک و قابل حمل باشد و بتوان آن را به راحتی به جاهای مختلف برد و یا حتی هدیه داد. با استفاده از پمپ باد این محصول راه اندازی می شود و یک مخزن را برای به همراه داشتن انواع مواد غذایی فراهم می کند. این یخچال بادی را می توان بر روی آب شناور کرد و با استفاده از طناب به قایق خود متصل نمود و یا می توان در وسیله نقلیه خود قرار داد و به محل گردش و تفریح های خود در روز های تعطیل منتقل کرد.


صرفه جویی در فضا و قابل حمل

برای رفتن به مسافرت و یا گردش های دسته جمعی همواره برای به همراه داشتن وسایل مختلف مشکل فضا وجود دارد و برای برداشتن وسایل بیش تر مشکل نبود جا است. یخچال بادی این امکان را فراهم کرده تا در هر زمان برای هر مسافرتی فضای کمی برای به همراه داشتن مواد غذایی احتیاج باشد و بتوان به راحتی میزان قابل توجهی از این مواد و نوشیدنی را با خود داشت. از آن جایی که ابعاد این محصول در طول 61 سانتی متر می باشد و دارای عرض 53 سانتی متر است و ارتفاعی 50 سانتی متری دارد می توان برای آن این فضا را درنظر گرفت و از وجودش بهره مند شد. وزن این محصول در زمانی که پر از باد نیز می شود 1 کیلوگرم است. چنین وزنی برای این میزان کارایی بسیار ناچیز است و می توان آن را تمامی افراد به آسانی جابه جا نمود.


خرید غیر حضوری محصول

فروشندگان به منظور راحتی افراد برای خرید روش غیر حضوری را فراهم کرده تا خرید به سهولت انجام گیرد و زمان کمی را از افراد بگیرد. یخچال بادی روی آب طرح دار را با مراجعه به فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران می توان خریداری کرد و از کارایی آن نهایت استفاده را برد.


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...