یونولیت مبل شنی یا مواد داخل مبل شنی

مواد داخل مبل شنی از چیست ؟ آیا این یک اصطلاح هست یا شن واقعی داخل آن ریخته شده ؟
مبل های شنی یکی از شیک ترین و در عین حال ساده ترین محصولاتی بوده که ط راحی بدنه بسیار جذاب و منحصر به فردی داشته و با تنوع گسترده برای استفاده تمامی رده های سنی با جنس بدنه مختلف و همچنین ابعادی مختلف به بازار عرضه می شود. بسیاری از افراد با در نظر گرفتن ساختار بدنه مبل شنی و طراحی ظاهری این گروه از محصولات از ان ها در محیط منازل و یا حتی محل کار خود استفاده کرده تا در صورت خستگی و یا در زمانی هایی مانند تماشای تلویزیون و مطالعه بتوانند احساس راحتی داشته باشند. این گروه از محصولات در مقایسه با مبل های راحتی و مبل های بادی از مزیت بسیار مهمی برخوردر بوده به طوری که مبل های شنی قابلیت آن را داشته تا بتوانند به راحتی تغییر حالت داده و بخش تکیه گاه و نشیمنگاه آن ها با در نظر گرفتن فرم بدن مصرف کننده تنظیم شود. به همین دلیل بوده که این محصولات از فروش قابل قبولی برای تمامی سنین برخوردار می باشد. اما لازم بوده تا اگر شما قصد خرید مبل شنی را دارید با دلیل اصلی این ویژگی جذاب این محصولات به طور کامل آشنایی داشته باشید. در همین راستا بیان می کنیم که دلیل این امر مربوط به بخش داخلی مبل شنی بوده که در واقع یونولیت مبل شنی نامیده می شود. در ادامه این مطلب امکانی وجود داشته تا شما بتوانید با ویژگی های منحصر به فرد یونولیت مبل شنی به طور کامل آشنا شده و روش های نگهداری و مراقبت و همچنین تعویض این مواد داخلی را فرابگیرید. پس با ما همراه شوید.

بهترین مواد داخلی مبل شنی و مبل های شنی در طول مدتی که از طراحی اولیه آن و عرضه به بازار این محصولات سپری داشته از نظر بخش مواد داخلی تغییراتی را تجربه کرده تا بهترین گزینه برای انتخاب مواد داخلی این محصول استفاده شده که موجب راحتی شما در زمان استفاده شده و عوارض جانبی در بر نداشته باشد. در اولین نمونه های مبل شنی عرضه شده به بازار برای بخش داخلی این محصول از ابر های خرد شده و ریزی استفاده شده که مانند فوم مبل های راحتی بوده و نسبتا سنگین است. استفاده از این نوع مواد داخلی به دلیل وزن بالایی که برای مبل شنی ایجاد کرده و همچنین افت فرم بدنه و کاهش ارتفاعی که برای محصولات در اثر استفاده طولانی مدت ایجاد شده و در نهایت به دلیل هزینه بالایی که برای تعویض این نوع مواد داخلی لازم به پرداخت بوده، در حال حاضر کاملا منسوج شده است. سپس به عنوان جایگزین فوم های مبلی برای بخش داخلی مبل شنی از دانه های پلی استایرن استفاده کرده که وزنی کم و نرمی و دوام بالایی از خود نشان می دادند. این نوع مواد داخلی قادر بوده تا نیاز شما را به طور کامل از ساختمان یک مبل شنی بر طرف کرده و همچنین در صورت نیاز به تعویض این نوع مواد داخلی فرد هزینه بسیار کمی را پرداخت خواهد کرد. اما در نظر داشته باشید جنس بدنه این نوع مواد به دلیل آن که ترکیباتی از نوع پلاستیک فشرده بوده در اثر استفاده طولانی مدت و یا حتی در زمان استراحت های نیمروزی موجب ایجاد تعریق در بدن فرد می شدند. به طوری که رویه اصلی مبل شنی در اثر این تعریق دچار پوسیدگی شده و همچنین فرد نمی توانست به راحتی از مبل شنی خود استفاده به عمل برساند.
در نهایت با منسوخ شدن این دو نوع مواد داخلی امروزه برای بخش داخلی مبل شنی از یونولیت مبل شنی استفاده می شود. ساختمان اصلی یونولیت مبل شنی در واقع از دانه های ریز یونولیت تشکیل شده که مانند شن در کنار هم وجود داشته و هیچ اتصالی در بین این دانه وجود ندارد. استفاده از یونولیت خرد شده به دلیل کیفیت بالایی که داشته امروزه حتی در برخی از کاناپه های طبی نیز مرسوم می باشد. این نوع مواد داخلی مبل شنی بسیار سبک و ایده آل بوده به طوری کهحتی در نمونه های مبل شنی دو نفره و سه نفره یا حتی تخت خواب شنی هرگز شاهد وزن بدنه ای بیش از 20 کیلوگرم نخواهید بود. پس با در نظر گرفتن این وزن ایده آل در یونولیت مبل شنی شما در زمان حمل این محصولات  یا حتی جا به جایی های احتمالی در محیط منزل نظیر تغییر دکوراسیون داخلی به تنهایی نیز قادر به انجام حرکت مورد نظر خود بوده که کاملا مناسب به شمار می رود. 

در نظر داشته باشید با بیان این نکته ممکن است در ذهن برخی افراد این حس ایجاد شده که این وزن کم موجب ایجاد کیفیت پایین در ساختار یونولیت مبل شنی خواهد شد. اما لازم بوده در این بخش بیان کنیم که حتی با این وزن کم یونولیت مبل شنی قادر هستند  به راحتی وزن هایی بالا نظیر 130 تا 280 کیلوگرم را با در نظر گرفتن ابعاد بدنه مب شنی شما به راحتی و بدون افت کیفیت بر روی خود تحمل کنند. ساختمان اصلی یونولیت مبل شنی بسیار نرم و راحت بوده و به دلیل جنس مرغوب و ایده آلی که داشته در زمان استفاده حتی به صورت تخت خواب شنی در بدن فرد ایجاد تعریق نخواهد کرد. البته توجه کنید که این عدم ایجاد تعریق به دو عامل وابسته بوده که مورد اول همانطور که بیان شده مربوط به جنس بدنه یونولیت مبل شنی بوده اما مورد دوم بدون شک مربوط به نوع این مواد داخلی بوده که مانند دانه های شن در داخل کیسه داخلی مبل شنی قرار داده شده و موجب می شود تا گردش هوایی ایده آل در بخش داخلی مبل شنی و در میان این دانه های یونولیت خرد شده ایجاد شده و موجب یک تهویه مطبوع دمایی بر روی بستر اصلی مبل شنی می گردد.
نحوه نگهداری و استفاده از یونولیت مبل شنی
ساختمان نرم و منعطف مبل های شنی ، هپی چیر ها و بین بگ ها وابسته به ویژگی های منحصر به فرد یونولیت مبل شنی می باشد. تمامی افرادی که مبل شنی را خریداری می کنند در نگاه اول ممکن بوده که از ساختمان ظاهری آن که دقیقا به صورت یک استوانه و کیسه لوبیایی شکل بوده متعجب شده و نحوه استفاده از آن را به درستی درک نکنند. ساختمان تمامی مبل های شنی به نوعی طراحی شده که بدنه آن ها قابلیت تقسیم به دو بخش عمده تکیه گاه و نشیمنگاه را داشته ولی تنها نیاز بوده تا بر روی آن نشسته تا در اثر وارد شدن فشار ناشی از وزن بدن فرد ساختار اصلی این محصول تشکیل شوند. در واقع این امر به نوعی ایجاد شده که یونولیت مبل شنی داخل محصول در اثر وارد شدن فشار به آن ها به دلیل عدم انسجامی که داشته تغییر موقعیت داده و همچنین قدر به صورت فشرده کنار یکدیگر قرار گیرند. به همین دلیل بوده که فرم اصلی بدنه مبل شنی متناسب با حالت بدن شما تنظیم شده و در زمان استفاده از محصول ستون فقرات فرد در حالت استاندارد حفظ شده و احساس آرامش در مصرف کننده ایجاد می شود.
توجه داشته باشید تمامی مبل های شنی تحمل وزن بدنه مشخصی دارند. به این جهت که یونولیت مبل شنی در داخل یک آستر در بخش داخلی رویه اصلی مبل شنی قرار داشته و اگر شما وزنی بیش از این مقدار مجاز به بدنه وارد کنید ممکن بوده در اثر استفاده طولانی مدت این استر داخلی پاره شده و مواد یونولیت مبل شنی به داخل رویه سرازیر شوند. از سوی دیگر میزان مواد یونولیت مبل شنی بوده و حداکثر وزن قابل تحمل بدنه را مشخص کرده پس اگر وزن بالایی به بدنه وارد سازید موجب افت کیفیت بسیار زیادی در این مواد داخلی خواهد شد. البته در نظر داشته باشید که حتی با رعایت این موارد نیز ممکن بوده در اثر استفاده طولانی مدت از مبل شنی بدنه آن به دلیل فشرده شدن یونولیت مبل شنی دچار افت شده به همین دلیل بوده که شما نیاز دارید این مواد داخلی را مجدد شارژ کرده و یا در مواردی مجدد به طور کامل تعویض نمایید. برای ایجاد امکان این امر بوده که در بخش کف تمامی مبل های شنی محلی ایجاد شده تا شما به راحتی به بخش داخلی آن دسترسی داشته و بتوانید به سادگی فرم اصلی بدنه مبل شنی خود را متناسب با نیاز خود تنظیم کنید. لازم به ذکر بوده اگر شما از یونولیت مبل شنی در بخش داخلی محصول خود بیش از حد نیاز استفاده کنید موجب می شود تا بدنه مبل شنی شما میزان نرمی بسیار کمی داشته پس حتما در زمان تعویض و شارژ یونولیت مبل شنی به این نکته مهم توجه داشته باشید.

خرید یونولیت مبل شنی ...

یونولیت مبل شنی با بهره گیری از دوام و استحکام بالا و وزنی کم و نرمی فوق العاده زیادی طراحی و انتخاب شده و برای بخش مبل های شنی مختلف با ظاهر و ابعادی متنوعی در نظر گرفته شده است. با توجه به اینکه مبل های شنی ، هپی چیر ها و بین بگ ها امکان تعویض و یا شارژ مجدد مواد داخلی خود و یا همان یونولیت مبل شنی را دارند شما می توانید در صورت نیاز و یا آسیب دیدن این مواد داخلی از خدمات پس از فروش شرکت اینتکس بهره مند شوید. تنها کافی بوده با شماره های این شرکت تماس گرفته و یا از طریق وب سایت اینتکس تهران به صورت اینترنتی سفارش مورد نظر خود را برای خرید یونولیت مبل شنی ثبت نمایید. با تحویل یونولیت مبل شنی از این شرکت و انجام عملیات تعویض مواد داخلی مبل شنی محصول شما مانند روز اول فرم استاندارد خود را یافته و شما می توانید از استفاده آن نهایت لذت را ببرید. فروشگاه اینتکس امکانی ایجاد کرده تا تمامی هموطنان از سراسر ایران بتوانند از طریق وب سایت این مجموعه یونولیت مبل شنی را با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت در زمانی کوتاه دریافت نمایند.

مبل شنی یکی دیگر از سری محصولات دوست داشتنی و کاربردی می باشد که توسط برندهای بسیاری تولید می شود . این محصولات از متنوع ترین مدل های مبل می باشند که کاربردهای بسیاری دارند و برای محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند به همین خاطر به خوبی توانسته اند جای خود را در میان مردم باز کنند و فروش فوق العاده ای را به خود اختصاص دهند . از جمله مهمترین کاربردهایی که این محصولات دارند ، استفاده برای استراحت و یا تماشای تلویزیون در محیط های خانگی و همچنین اتاق های خواب جوانان می باشند زیرا با توجه به ساختارهایی که دارند ، راحتی فوق العاده ای را برای شما به وجود می آورند . علاوه بر آن مبل های شنی در محیط های کاری نیز مورد استفاده قرار می گیرند ، به عنوان مثال یکی از پرکاربردترین استفاده هایی که از آن ها می شود ، در آرایشگاه ها و گیم نت های جهت نشستن افراد مراجعه کننده می باشد .

پس دلیل اصلی محبوبیت مبل های شنی را می توان کاربردهای بسیاری که دارند دانست و به دلیل قیمت ارزان تر و همچنین مدل های بسیار متنوعی که دارند به خوبی توانسته اند خود را به عنوان رغیب قدرتمندی برای مبل های راحتی معرفی کنند . اما اگر بخواهیم به صورت تخصصی تر به بدنه این محصولات نگاهی داشته باشیم باید بگوییم که مبل های شنی دارای سه بخش اصلی در بدنه خود می باشند که دانستن ساختار این بدنه می تواند برای ما بسیار کمک کننده باشد . هر مبل شنی ساخته شده از سه بخش اصلی یعنی پارچه رویه ، آستر پارچه ای داخلی و یونولیت داخلی می باشد که در واقع بخش سوم بدنه ، ساختار و فرم مبل شنی را شکل می دهد .

یکی از اصلی ترین مزیت هایی که مبل شنی ساخته شده توسط تولیدی مبل شنی اینتکس تهران در اختیار شما قرار می دهد قابلیت تعویض و یا جدا کردن قسمت های مختلف مبل شنی از بدنه اصلی می باشد . به این منظور که به راحتی می توانید پارچه رویه را از بدنه اصلی جدا کنید و آن را بشویید و یا در صورت تحلیل رفتن مواد یونولیتی داخلی حتی پس از چندین سال ، اقدام به تعویض آن نمایید . به همین خاطر برخی از افراد نیاز دارند تا یونولیت مبل شنی را تعویض نمایند تا با صرف هزینه ای بسیار کم ، مبل شنی خود را همانند روز اول در اختیار داشته باشند .

ابتدای امر باید بگوییم که قابلیت تعویض مواد داخلی مبل شنی توسط زیپی که در بخش کف آن ها تعبیه شده است امکان پذیر می باشد و به راحتی می توانید این تعویض را انجام دهید . تقریبا تمامی مبل های شنی اینتکس این زیپ را در کف خود دارند و قابلیت دسترسی به مواد داخلی را برای شما مهیا می کنند ، به این صورت که دست شما باز است تا مواد داخلی را به صورت کامل تعویض نمایید و یا از آن بکاهید و به آن بیفزایید تا به مقدار لازم و استاندارد برای استفاده شما برسد . یکی دیگر از مواردی که با آن رو به هستید ، کثیف شدن رویه مبل شنی می باشد که می تواند به دغدغه برای افراد تبدیل شود .

در این خصوص نیز باید بگوییم که با مشکل بزرگی مواجه نشده اید و بسیار ساده قابل رفع است زیرا می توانید توسط همان زیپی که در کف مبل شنی تعبیه شده است ، پارچه رویه را از بدنه اصلی جدا کنید تا اقدام به شستشوی آن نمایید . پارچه های جیر یا مخمل ، پارچه ساده و پارچه های خزداری که در ساخت مبل های شنی به کار گرفته می شوند ، قابلیت شستشو حتی با ماشین لباسشویی را دارند و در این خصوص مشکل خاصی نخواهید داشت . تمامی یونولیت های داخلی مبل شنی درون پارچه ای یکدست قرار می گیرند تا به هنگام جدا شدن پارچه رویه از بدنه ، ساختار داخلی حفظ شود و با برهم ریختگی مواجه نشوید .

خرید یونولیت مبل شنی را می توانید از تولیدی مبل شنی اینتکس تهران به صورت مستقیم انجام دهید زیرا علاوه بر قیمت ارزان تر از بازار به دلیل خرید مستقیم از تولیدی ، می توانید کیفیت بالا و استحکام استاندارد این متریال را در اختیار داشته باشید . برای خرید یونولیت مبل شنی و استعلام دقیق قیمت این متریال کاربردی کافیست تا به محصول مورد نظر مراجعه نمایید و خرید اینترنتی داشته باشید و یا با شماره تلفن های موجود در سایت تماس گرفته و خریدی خود را نهایی کنید .