آبپاش روی زمین طرح کاترپیلار

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • طول: 18 سانتی متر
  • ارتفاع: 28.5 سانتی متر
  • جنس رویه: وینیل طرح چرم
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

آبپاش روی زمین طرح کاترپیلار را می توانید هم اکنون با کیفیت عالی و قیمت مناسب از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

شناور بادی عروسکی ،مثل تیوپ بادی عمل کرده و و کودکان را روی آب نگه مب دارد،  وسيله ای مناسب برای استفاده در استخر و دريا 

آبپاش روی زمین طرح کاترپیلار یک کالای جذاب با طراحی نوین است که مناسب برای استفاده کودکان بوده و یک تفریح مفرح و شاد را برای کودک دلبند شما خلق می کند. این محصول دارای رنگ بندی فوق العاده شاد و جذابی می باشد که کودک شما با دیدن ان به وجد امده و در روحیه او تاثیر بسیار مثبتی می گذارد. هم چنین این محصول دارای 8 عدد شیلنگ اب می باشد که اب از هر یک از این دریچه ها به بیرون پرتاب می شود و باعث شده تا جهات مختلف را پوشش دهد. علاوه بر این ها این محصول دارای رویه ای از جنس وینیل طرح چرم می باشد که کیفیت بسیار بالایی داشته و استحکام خوبی را هم دارا می باشد. از دیگر مواردی که باید به ان اشاره کرد وزن کم این کالاست که باعث شده تا بتوانید به راحتی این محصول را حمل و جا به جا کنید. جهت خرید این محصول با کیفیت می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران اقدام نمایید.


نوع
تفریحی
طول
18 سانتی متر
ارتفاع
28.5 سانتی متر
جنس رویه
وینیل طرح چرم
جنس بخش کناری
وینیل طرح چرم
جنس کف
وینیل دو لایه
وزن
600 گرم
پمپ
-
نوع پمپ
-
شرکت سازنده
اینتکس
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان بالای 3 سال
دارای رنگ بندی جذاب
قابلیت تعادل بالا
اقلام همراه
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...