استخر بادی بیضی شکل کودک 2018

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی / مسافرتی
  • ظرفیت: 400 لیتر
  • طول: 262 سانتی متر
  • عرض: 160 سانتی متر
6%
2,650,000
2,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی بزرگ خانوادگی اینتکس با قیمت ارزان و گارانتی معتبر به بیضی شکل کودک  2018 با قیمت مناسب در نمایندگی محصولات بادی

استخر بادی بیضی شکل کودک 2018 یکی از استخر های بادی ساخته شده مخصوص کودکان میباشد که توسط شرکت اینتکس ساخته و تولید شده و به تازگی به بازار عرضه شده.این محصول به دلیلی طراحی زیبایی که دارد در مدت زمان کمی توانسته فروش بالایی داشته باشد و بتواند مورد توجه بسیاری از والدین و کودکان واقع شود.این طراحی بسیار جذاب بوده و از طرح های ساحل و حیوانات در بدنه ی آن استفاده شده و این طرح ها با رنگ بندی جذاب آبی و سبز و زرد ترکیب بسیار شادی را به وجود آورده است که کودکان را تا مدت ها سرگرم خود خواهد کرد.


این استخر بادی علاوه بر طراحی جدید دارای کیفیت بالایی میباشد که این کیفیت توسط جنس PVC ممکن شده و در مقابل انواع فشار ها و ضربه های احتمالی مقاومت زیادی دارد و نیازی به نگرانی در این باره نیست. ابعاد این محصول نیز برای استفاده های چند نفره اندازه گیری شده که برای بازیکودکان به صورت چند نفره مناسب میباشد. همچنین این محصول دارای وزن بسیار کمی میباشد که به شما اجازه میدهد تا آنرا جابجا کرده و هر مکانی که تمایل داشتید از آن استفاده کنید . 

استخر بادی به طور کلی شرایط را برای آب تنی کودک شما درون محیط خانگی فراهم می کند و به همین خاطر توانسته است جای خود را در میان بسیاری از خانواده ها و خانه های ایرانی باز کند . در چنین شرایطی که رفتن به استخرهای عمومی برای هر شخص و در هر زمانی امکان پذیر نیست به راحتی می توانید با استفاده از استخرهای بادی این تجربه را به صورت روزانه و در تایم دلخواه خود برای کودک تان فراهم کنید . استخر بادی اینتکس فوق دارای ساختاری بیضی شکل می باشد که دارای ابعاد بزرگی در مقایسه با سایر استخرهای بادی تولیدی اینتکس است . این استخر بادی با توجه به فضای بزرگی که در اختیار شما قرار می دهد می تواند به صورت همزمان مورد استفاده چندین کودک قرار بگیرد و یا در هنگامی که کودک شما مشغول آب تنی است ، شما هم کنار آن درون آب نشسته و از دیدن بازی کودک لذت ببرید و روز زیبایی را سپری کنید .

استخر بادی بیضی شکل کودک 2018 از استخر های جدید برند صاحبنام و محبوب اینتکس بوده که یکی از زیبا ترین محصولات استخر این شرکت می باشد. ما در این مقاله قصد داریم تا به بررسی این محصول پرداخته و نکات مثبت و منفی آن را برای شما بیان کنیم. اگر قصد خرید این محصول را دارید به شما پیشنهاد می کنیم تا این مطلب را مطالعه کرده و ارزش خرید آن را بسنجید و با اطمینان اقدام به سفارش محصول دلخواه خود شوید. پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت : طراحی این محصول به صورت بیضی شکل بوده اما در بین این محصول یک طرح مواجی شکلی بر روی آن ایجاد و طراحی شده تا این محصول را بسیار زیباو جذاب تر نمایش داده شود. عکسی که در روی این محصول طراحی شده عکس یک جزیره بوده و در آن درخت، توپ، کشتی و خورشید نیز مشاهده می شود که بدون شک بسیار جذاب و دیدنی شده است. این محصول به صورت سه لایه بادی تعبیه شده به هم بوده تا انعطاف این محصول را بالا تر ببرد. رنگ هایی که در این محصول به کار رفته است: آبی، سبز، زراد، قرمز،قهوه ای و نارنجی می باشد و این تنوع رنگ بدون شک کودک شما را به خود جلب خواهد کرد.

جنس بدنه : جنس بدنه این محصول از وینیل بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر آسیب ها و صدمات احتمالی از سوی بازی کودکانتان می باشد. همچنی طراحی انعطاف پذیری این محصول باعث شده تا ضربه ای که به این محصول وارد می شود، صدمه کمتری را ببیند. متخصصان ما به جنس بدنه این محصول نمره بالایی را داده اند.

ابعاد و وزن : ابعاد، ظرفیت آب و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است: طول: 262 سانتی متر، عرض: 160 سانتی متر، ارتفاع: 46 سانتی متر، ظرفیت آب: 640 سانتی متر و در نهایت وزن این محصول 4.56 کیلو گرم می باشد و شما به آسانی می توانید این محصول را حمل و یا جا به جا بکنید.

جنس بدنه محصولات بادی که خریداری می شود از مهمترین فاکتورهایی است که خریداران توجه ویژه ای به آن دارند و به خوبی می دانند که این امر در طول عمر بالای محصولات تاثیر بسزایی دارد . برند اینتکس در ساخت بدنه این استخر بادی از متریال پی وی سی دو لایه استفاده کرده است که به صورت مات می باشد و بر روی آن طرح های گرافیکی درج شده است و به همین خاطر به خوبی می تواند توجه کودک شما را به خود جلب نماید و لحظه های شادابی را به دور از هر گونه دنیای دیجیتال سپری کند . ضخامت لایه های بدنه این استخر بادی 0.32 میلی متر می باشد که ضخیم ترین بدنه ای است که برند اینتکس در ساخت استخرهای بادی خود از آن استفاده می کند تا خیال مصرف کنندگان را به طور کلی راحت کند .

اما از بخش های اصلی هر استخر بادی که در تماس دائم با بدن است و استحکام آن به راحتی می تواند استحکام کلی استخر را تامین کند ، کف استخر بادی می باشد . در این استخر از کف غیر بادی به صورت دو لایه با ضخامت بالا استفاده شده است که کیفیت و مقاومت فراتر از استانداردهای جهانی را به وجود آورده است و تقریبا سوراخ شدن و یا آسیب پذیری بدنه استخر را به صفر رسانده است . این بدنه دارای لایه های الیاف شمعی بر روی بدنه پی وی سی خود می باشد که محصول را مناسب برای استفاده در فضای باز علاوه بر فضای های سرپوشیده کرده است . یعنی با توجه به تست های صورت گرفته با خیالی راحت می توانید از این استخر بادی در باغ و ویلا و یا حیات منزل شخصی خود استفاده نمایید و دغدغه شرایط آب و هوایی را نداشته باشید .

یکی از مهمترین مزیت های این استخر بادی ، بسته بندی کوچک آن می باشد که باعث می شود در حالتی که استخر بادی خالی از باد است به راحتی بتوانید آن را درون بسته بندی قرار داده و به گوشه ای از حیات و یا درون کمد دیواری منتقل کنید . از این رو این استخر بادی می تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که در خانه خود با کمبود فضا مواجه هستند . وزن این استخر بالغ بر 4.56 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به سهولت قابل جا به جایی است . راه اندازی این استخر با استفاده از دریچه های بادی که در بدنه تعبیه شده است صورت می گیرد و در مدت زمان کمی این امر تحقق می بخشد .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش : برای راه اندازی انی محصول شما احتیاج به یک پمپ دستی و یا برقی دارید تا آن را درون محفظه این محصول قرار داده و در عرض دو الی سه دقیقه محصول مورد نظرتان را باد، و برای تفریح لذت بخش فرزندتان آماده کنید. در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر شود که وسایل تیز را از این محصول دور نگه داشته تا به بدنه این محصول صدمه ای ایجاد نکند. همچنین بعد از به اتمام رسیدن تفریح فرزندتان حتما این محصول را جمع کرده تا دچار مشکلاتی نظیر صدمه و یا آسیبی نشود. اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد شما می توانید این محصول را با برچسب تعمیرات، تعمیر کرده و آماده استفاده از آن برای فرزندتان بکنید، همچنین می توانید این محصول را به نمایندگی اینتکس تهران آورده و با تعمیرات تخصصی استخر بادی ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید.

جمع بندی

استخر بادی بیضی شکل کودک 2018 یک محصول ایده آل برای کودکانی می باشد که عاشق تفریح و بازی در آب بوده و این محصول بهترین هدیه به آنها می باشد. این محصول توسط شرکت اینتکس طراحی شده و طراحی بیضی شکلی را دارا می باشد. بر روی این محصول طراحی یک جزیره بوده و به همین دلیل جذابیت این محصول را دو چندان کرده است. جنس بدنه این محصول از وینیل بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات احتمالی می باشد. اگر می خواهید این محصول را سفارش دهید هم اکنون می توانید از طریق سایت اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت، محصول مورد نظرتان را درب منزل دریافت کنید.

نوع
خانگی / مسافرتی
ظرفیت
400 لیتر
طول
262 سانتی متر
عرض
160 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
جنس رویه
وینیل
ضخامت لایه ها
0.32 میلی متر
جنس کف
وینیل دو لایه
وزن
4.56 کیلوگرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
وزن بسته بندي: 4.56 کيلوگرم
ابعاد بسته بندی: 23x20x8 سانتي متر
مناسب سنين بالای 3 سال
ساک حمل
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...