استخر خانگی کوچک

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
145,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر خانگی کوچک در تنها نمایندگی فروش استخر پیش ساخته ، شرکت معتبر اینتکس تهران با قیمت ارزان و مناسب با ارسال رایگان به تمام نقاط کشور

استخر خانگی کوچک یکی از محصولات با کیفیت فروشگاه اینتکس تهران می باشد که در ساخت آن از بهترین نوع برزنت استفاده شده است که به کیفیت این کالا افزوده است . از این کالا می توانید در مکان های مختلف در ویلا و باغ که فضا های کمی دارند به راحتی استفاده نمایید . بدنه این محصول از جنس برزنت پنج لایه می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و فشار می باشد از همین رو طول عمر بالاتری نسبت به مدل های مشابه خود دارد . برای استحکام بیشتر استخر پایه های آن را از فلز ضد زنگ تولید شده است تا در اثر فشار و وزن بالا پایه های آن دچار خمیدگی و شکستی نشود . برای تصفیه آب استخر یک پمپ تصفیه شنی در نظر گرفته شده است که برای شما این شرایط را فراهم می کند که یک فصل نیازی به تعویض آب نداشته باشید . وزن و حجمی که برای ان محصول در نظر گرفته شده است بسیار مناسب و ایده آل می باشد و به سادگی قابل حمل می باشد . استخر خانگی کوچک دارای 5 سال ضمانت می باشد که به شما کمک می کند که با خیالی آسوده از این محصول استفاده نمایید . این محصول دارای یک دفترچه راهنما می باشد که به شما کمک می کند که به راحتی در کوتاه ترین زمان ممکن اسخر خود را نصب کرده و از آن استفاده نمایید . از این کالا می توانید در صنعت کشاورزی به عنوان ذخیره آب ، پرورش ماهی و استفاده شخصی استفاده نمایید . این محصول را شما می توانید بروی زمین و داخل زمین به راحت نصب نمایید . این کالا را نسبت به ابعاد دلخواه شما در کوتاه ترین زمان ممکن تولید می شود . در بسته بندی این کالا یک نردبان برای ورود و خروج به داخل استخر ، یک زیر انداز و یک روکش برای جلوگیری ورود حشرات و برگ درختان به داخل استخر تعبیه شده است . در قسمت انتهایی این استخر یک دریچه خروجی آب طراحی شده است که به شما کمک می کند که از آن نقطه بتوانید آب استخر را به راحتی در کوتاه ترین زمان ممکن تخلیه نمایید . برای خرید استخر خانگی کوچک با تلفن های فروشگاه اینتکس تهران تماس بگیرید تا همکاران و کارشناسان مربوطه شما را در امر خرید یک استخر با کیفیت راهنمایی نمایند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...