هپی چیر طوسی اینتکس

کد : اینتکس 440313

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,270,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر طوسی اینتکس از باکیفیت ترین و جذاب ترین هپی چیر های تولید شده توسط برند بزرگ اینتکس بوده که به تازگی روانه بازار های جهانی شده است. این هپی چیر از بدنه ای با جنس مخمل پرزبلند تولید شده که رنگی ساده و شکیل دارد. شما می توانید با توجه به سلیقه خود رنگ بدنه محصول را سفارش دهید. نشیمنگاه محصول کاملا مواج طراحی شده که با توجه به جنس مرغوب بدنه و اهمیت این ساختار که موجب گردش ازاد هوا بین بدن مصرف کننده و سطح محصول ساختاری ضدتعریق به کالا می بخشد. این ساختار بدنه دارای نرمی بالا و خاصیت انعطاف پذیری بوده که در صورت الودکی به راحتی مورد شستو قرار می گیرد. زیرا تماس مستقیم بدنه محصول با اب و مواد شونیده تاثیری بر دوام ان ندارد. مواد داخلی یونولیتی محصول در صورت بروز هرگونه اسیب امکان تعویض و یا شارژ مجدد داشته و از جمله نکات مثبت ان وزن کم و نرمی بالا در مقابل توان تحمل وزن بسیار زیاد است. بدنه محصول که به صورت متصل بودن نشیمنگاه و تکیه گاه بوده در اثر نشستن به فرم و نرمی ایده ال خود خواهد رسید. نمایندگی اینتکس این محصول را با قیمتی مناسب به بازار عرضه می کند.

طول
 100 سانتی متر
عرض
 95 سانتی متر
ارتفاع
 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه
 50 سانتی متر
جنس بدنه
 پارچه مخمل
مواد داخلی مبل
 یونولیت (فیبر)
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
 اینتکس
نوع مبل
 یک نفره
سایر ویژگی ها
 قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه
-


هپی چیر طوسی مخصوص بزرگسالان یکی دیگر از نمونه های تولید شده گرد کمپانی اینتکس بوده که در سال جدید میلادی روانه بازار های جهانی شده است. این محصول دارای وزن بسیار کمی بوده و با استفاده از دستگیره ای که در بخش بالای ان تعبیه شده به سهولت می توانید این محصول را حمل کنید. برای تولید بدنه محصول از جنس پی وی سی جیر استفاده شده که در مقابل فشار و ساییدگی کاملا مقاوم باقی می ماند. ساختار مرغوب بدنه محصول موجب نرمی بالای بدنه و ضدتعریق بودن ان می شود. رنگ بدنه محصول از نوع طوسی و ساده در نظر گرفته شده اما شما می توانید با توجه به سلیقه خود رنگ بدنه محصول را سفارش دهید. مواد داخلی یونولیتی محصول از نرمی بالا و وزن کمی برخوردار بوده و در اثر نشستن به فرم استاندارد بدن در خواهد امد. این ساختار مواد داخلی در مقابل وزن کم دارای توان تحمل وزن بالایی بالغ بر 180 کیلوگرم خواهد بود. برای خرید این کالا جذاب می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده در داخل سایت استفاده کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...