استخر پیش ساخته آماده بست وی سایز ۶۱×۱۷۰×۲۵۹

کد bestway 56403

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیلی
  • ظرفیت آب: 2300 لیتر
  • طول: 259 سانتی متر
  • عرض: 170 سانتی متر
14,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته آماده بست وی جهت استفاده در باغ و ویلا استخری مستطیلی شکل با ابعاد 170*259 و ارتفاع 61 سانتی متر و ظرفیت 2300 لیتر آب که محصول شرکت بست وی می باشد. اگر کودک شما علاقه به آب بازی و شنا کردن دارد توصیه می شود این محصول را انتخاب نموده و به کودک دلبندتان هدیه کنید. 

این استخر با داشتن عمقی کم بسیار مناسب برای کودکان بوده و شما میتوانید با این وسیله آموزش شنا کردن را خودتان و در کنار خانواده به او آموزش دهید. جنس بدنه را فایبرگلاس و PVC تشکیل داده و جنس پایه ها نیز آهنی می باشد که از مقاومت خوبی برخوردار است.ضمنا محصول دارای خدمات پس از فروش (گارانتی) می باشد. برای سفارش محصول کافیست به سایت اینتکس تهران مراجعه نمایید و آنرا جلوی درب منزل تحویل بگیرید.

استخر پیش ساخته برزنتی بست وی 259*170 را می توان در محیط های مختلف مورد استفاده قرار داد و با توجه به فضایی که در اختیار ما قرار می دهد به صورت سه الی چهار نفره می توان از آن بهره مند شد . این استخر دارای بدنه ای مستحکم می باشد که از ستون های نگهدارنده قوی استفاده می کند و نگهداری حجم آب بالا به همراه وزن افرادی که درون ن به آب تنی می پردازند کار چندان دشواری نیست . این استخر دارای ستون هایی از جنس استیل ضد زنگ می باشد که به رنگ سفید در آمده اند و در شرایط شرجی و رطوبت دچار خوردگی نمی شوند و در واقع بهترین گزینه برای ساخت ستون های استخر پیش ساخته هستند که توسط برند های مطرح جهانی به کار گرفته می شوند . علاوه بر ستون های مقاوم این استخر ، در بحث دیواره ها نیز از برزنت به همراه الیاف مش استفاده شده است که به صورت لایه ای درآمده اند تا نفوذ آب به بیرون از استخر را غیرممکن کنند و علاوه بر آن پوسیدگی در آن ها بی معنی خواهد بود . این نوع بدنه با بهره گیری از ستون های ضد زنگ و دیواره های برزنتی ضد پوسیدگی می تواند در محیط های باز نیز مورد استفاده قرار بگیرد و کیفیت خود را به خوبی به رخ بکشد . وزن این استخر فریمی بست وی بالغ بر 13.5 کیلو گرم می باشد که تقریبا کمی بیشتر از استخرهای بادی بزرگ می باشد و با توجه به قیمت مقرون به صرفه ای که دارد می توانید آن را از فروشگاه استخر پیش ساخته اینتکس تهران سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

استخر پیش ساخته آماده بست وی فریمی یکی دیگر از نمونه استخر های آماده این برند می باشد که در ابعاد نسبتا کوچک عرضه شده است . این استخر پیش ساخته می تواند بهترین انتخاب برای استفاده در حیات خانه شما باشد و هر روز پس از تایم کاری با کودک خود اقدام به آب تنی کنید و خستگی یک روز کاری را از خود به دور نگه دارید . استفاده از استخرهای عمومی امروزه به صورت مداوم سخت می باشد و این استخر با هزینه تمام شده بسیار مقرون به صرفه ای که دارد می تواند همان شرایط را در حیات و یا پشت بام خانه برای شما مهیا کند . در ادامه این مطلب استخر پیش ساخته فریمی بست وی را نقد و بررسی می کنیم و شما را در خرید استخر راهنمایی می کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید .

استخر پیش ساخته فریمی بست وی دارای بدنه بیرونی به رنگ آبی می باشد اما در بخش داخلی آن از رنگ سفید استفاده شده است و می تواند جلوه ای زیبا با پر شدن آب درون خود برای خانه شما داشته باشد . با نگاهی به بدنه این استخر می توانیم دو عدد دریچه را مشاهده کنیم که یکی از آن ها به عنوان ورودی و دیگری به عنوان خروجی پمپ تصفیه مورد استفاده قرار می گیرند . البته باید بگوییم که پمپ تصفیه به همراه این محصول وجود ندارد زیرا حجم آبی که برای آن در نظر گرفته شده است کم می باشد و عدم نیاز به پمپ تصفیه حس می شود . اما شما می توانید در صورت لزوم با توجه به دریچه های موجود در بدنه ، از پمپ تصفیه فیلتری سایز کوچک استفاده کنید . همچنین این دریچه ها قابلیت اتصال به انواع شیلنگ باغچه را نیز دارند و می توانید در زمان تخلیه آب داخلی استخر از این قابلیت برای آبیاری درختان باغچه خود استفاده کنید .

همانطور که در تصاویر این محصول مشاهده می کنید تعداد چهار ستون به صورت طولی و سه ستون به عرضی بر روی بدنه این استخر تعبیه شده است که بدنه استخر را به مقاوم ترین حالت در آورده است . این ستون ها از نوع آلومینیومی ضد زنگ می باشند که استحکام بسیار بالایی دارند و می توانید از آنها در شرایط آب و هوایی مختلف نیز استفاده کنید . به این معنی که با توجه به بازخورد های صورت گرفته از این استخر پیش ساخته ، برای استفاده در مناطق شمالی و جنوبی کشور که دارای شرجی و رطوبت بالا نیز است با مشکل مواجه نخواهید شد . این ستون ها در بخش رویه به صورت کاملا ضد زنگ درآمده اند تا بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارند و در طول مدت زمان زیادی قابل استفاده باشند .

اما بخش اصلی هر استخر پیش ساخته دیواره های آن می باشد ، جایی که شرکت بست وی در بدنه این استخر از پی وی سی برزنتی یک و دو لایه استفاده کرده است . پی وی سی که در میان لایه های آن از الیاف مش کمک گرفته شده است تا در برابر سوراخ شدگی و پوسیدگی مقاوم شوند . این نوع بدنه طول عمر بالایی دارد و در واقع به سدی محکم در برابر فشار آب و همچنین افراد استفاده کننده از استخر تبدیل می شود . مقدار آبی که درون فضای این استخر جای می گیرد بالغ بر 2300 لیتر می باشد که برای تصفیه آن می توانید از پمپ تصفیه آب فیلتری سایزکوچک استفاده کنید . همچنین باید گفت که از این استخر می توانید علاوه بر موارد تفریحی در مصارف صنعتی همچون پرورش ماهی و کشاورزی نیز استفاده کنید . برای خرید استخر پیش ساخته بست وی می توانید همین حالا سفارش خود را از طریق نمایندگی فروش استخر پیش ساخته اینتکس تهران ثبت و نهایی کنید .

نوع
مستطیلی
ظرفیت آب
2300 لیتر
طول
259 سانتی متر
عرض
170 سانتی متر
ارتفاع
61 سانتی متر
پمپ تصفیه
ندارد
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
شرکت سازنده
بست وی
سایر ویژگی‌ها
قابل استفاده به عنوان استخر شنا و استخر پرورش ماهی
دارای گارانتی
اقلام همراه
بسته تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...