استخر پیش ساخته با ارتفاع 122 ساتی متر

کد bestway 56443

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 15232 ليتر
  • قطر: 427 سانتي متر
  • ارتفاع: 122 سانتي متر
10,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته با ارتفاع 122 سانتی متر با قیمت ارزان در نمایندگی محصولات اینتکس ، ارسال به سراسر کشور

استخر پیش ساخته با ارتفاع 122 و قطر 427 سانتی متر از تولیدات شرکت بزرگ اینتکس و متخصص در طراحی و ساخت اینگونه محصولات می باشد.این استخر با داشتن بدنه ی آلومینیومی بسیار مقاوم بوده و در برابر تغییرات دچار آسیب دیدگی نمی شود. لطفا توجه داشته باشید برای افزایش عمر اینگونه استخر ها حتما قبل از راه اندازی زیراندازی که همراهمحصول به شما تحویل داده می شود را پهن نمایید تا از هرگونه آسیب و صدمه جلوگیری شود . این محصول زیبا را شما می تانید با قیمتی بسیار مناسب از فروشگاه اینتکس تهران خریداری کرده و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید . 

یکی از مزیت های بزرگ این استخر پیش ساخته بست وی را می توان به همراه داشتن پکیجی کامل از لوازم جانبی دانست که نیاز شما را به خریدهای مجزا به صورت کامل برطرف می کند . این تجهیزات شامل یک پمپ تصفیه آب فیلتری می باشد که قدرت پردازش 3028 لیتر در ساعت را دارد و به راحتی می تواند حجم آب 15232 لیتری درون استخر را پاکیزه نگه دارد تا از آب تنی کردن درون استخر لذت ببرید . این محصول دارای ابعادی به قطر 427 سانتی متر می باشد که یکی از بزرگ ترین استخرهای گرد برند بست وی است و برای آب تنی شش تا هشت نفره به صورت همزمان استانداردسازی شده است . علاوه بر پمپ تصفیه فیلتری ، درون بسته بندی این محصول می توان درپوش و زیرانداز برزنتی را مشاهده کرد که به ابعاد استخر ساخته شده اند تا از ورود آلایندگی به داخل آب و همچنین سایش بدنه استخر با زمین جلوگیری کنند .

برای راه اندازی این استخر پیش ساخته کار سختی را پیش رو ندارید و می توانید از دی وی دی آموزشی درون بسته بندی یا خدمات نمایندگی اینتکس تهران استفاده نمایید و هر جای ایران که هستید در محل زندگی خود استخر را نصب نمایید . گفتنی است که خودتان نیز می توانید استخر را راه اندازی کنید و این امر در مدت زمان یک ساعت امکان پذیر است . جنس دیواره های این استخر پیش ساخته از پی وی سی برزنتی می باشد که به صورت دو و سه لایه به کار گرفته شده است . همچنین ستون های نگهدارنده استخر نیز از جنس آلومینیوم ضد زنگ می باشد که در برابر شرایط آب و هوایی نیز به خوبی استانداردسازی شده است . همین حالا می توانید این استخر پیش ساخته با کیفیت و مقرون به صرفه را از نمایندگی اینتکس تهران سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را در باغ و ویلای خود تحویل بگیرید .

استخر پیش ساخته با ارتفاع 122 سانتی متری بست وی از جمله استخرهای آماده این برند با ارتفاع زیاد می باشد که می توان آن را در دسته بندی استخرهای پیش ساخته از عمیق ترین ها در نظر داشت . باید گفت که عمق استخرهای پیش ساخته وارداتی بیشتر از 122 سانتی متر در نمونه استخر های گرد نمی باشد و به همین خاطر این محصول را عمیق ترین استخر پیش ساخته در نظر گرفته ایم . به طور کلی باید بگوییم که استخرهای پیش ساخته محیطی برای شیرجه زدن نیستند و بیشتر مورد استفاده جهت آب تنی و شنا قرار می گیرند و از آن ها به عنوان استخرهای شخصی استفاده می شود و در این خصوص عملکرد فوق العاده ای را از خود به نمایش گذاشته اند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا مشخصات این محصول را به خوبی برای شما به بررسی بگذاریم پس بهتر است اگر قصد خرید استخر پیش ساخته عمیق بست وی را دارید در ادامه این مسیر همراه ما باشید .

این استخر پیش ساخته در رنگ رنگ سفید و طوسی عرضه شده است اما در بخش داخلی آن به خوبی می توان طرح های کاشی کاری شده را مشاهده کرد که به هنگام پر شدن آب به خوبی زیبایی های خود را به نمایش میگذارد و همانند استخرهای قدیمی طراحی زیبایی دارد . در بخش بیرونی این استخر نام برند بست وی به همراه مدل استخر درج شده است و می توان ستون های نگهدارنده را مشاهده کرد که از قسمت های مختلف به بدنه اصلی متصل شده اند و به همین خاطر بدنه ای استوار و مستحکم را می توان برای این استخر در نظر گرفت . این پایه ها در فاصله کوتاهی از هم قرار گرفته اند و به همین خاطر فشاری که در اثر استفاده افراد و همچنین فشار آب به بدنه وارد می شود به خوبی توسط پایه ها مهار شده و در تست های صورت گرفته فراتر از انتظار عمل کرده است .

یکی از مزیت های بزرگ این استخر پیش ساخته دارا بودن پکیج لوازم جانبی به همراه خود می باشد ، پکیج لوازم جانبی که کامل بوده است و به همین خاطر پس از تهیه آن دیگر نیازی به خرید های اضافی نخواهید داشت . به همراه این استخر پیش ساخته یکی از ضروری ترین لوازم جانبی یعنی پمپ تصفیه آب فیلتری دیده می شود ، پمپ تصفیه ای که قدرت پردازش بالایی از آب را دارد و به همین خاطر به راحتی شفافیت بالا و پاکیزگی قابل توجهی از آب را برای شما فراهم می آورد . علاوه بر آن یک نردبان بزرگ درون بسته بندی دیده می شود که مطابق با ارتفاع استخر است و با چفت شدن به لبه های استخر به راحتی می تواند ورود و خروج افراد را ساده کند و از این رو این استخر می تواند مورد استفاده کودکان و حتی سالمندان نیز قرار بگیرد . درپوش برزنتی و زیرانداز مقاوم در برابر سایش از دیگر لوازم جانبی است که درپوش در هنگام عدم استفاده از استخر برای جلوگیری از ورود آلودگی به کار گرفته می شود و زیرانداز نیز در هنگام نصب استخر از برخورد بدنه به سطح زمین جلوگیری می کند .

اما مهمترین فاکتور که قبل از خرید استخر آماده باید مورد توجه قرار بگیرد جنس بدنه است . جنس بدنه این محصول از پی وی سی برزنتی می باشد ، پی وی سی برزنتی که در برخی از قسمت ها به صورت دو لایه به کار گرفته شده است و در لایه های میانی آن ها می توان الیاف مش را مشاهده کرد که استحکام و انعطاف پذیری بالایی را برای بدنه به ارمغان آورده است . این استحکام بالا باعث شده است تا بتوانید درون این استخر از آب سرد تا آب داغ پر کنید و بدون محدودیت در فضای روباز و سرپوشیده از آن بهره مند شوید . شرجی و رطوبت بالای هوا نیز هیچ گونه آسیبی به بدنه وارد نمی کند و می تواند در مناطق ساحلی با خیالی آسوده از این استخر پیش ساخته بهره مند شوید . همچنین ستون های این استخر به صورت کاملا ضد زنگ درآمده اند و در ساختار آن ها از آلومینیوم استفاده شده است که بسیار مقاوم می باشد . مدت زمان نصب این استخر یک ساعت می باشد و برای این امر می توانید از خدمات نمایندگی اینتکس تهران استفاده کنید .

نوع
گرد
ظرفیت آب
15232 ليتر
قطر
427 سانتي متر
ارتفاع
122 سانتي متر
جنس بدنه
برزنتی
جنس پایه‌ها
آلومينيومي
پمپ تصفیه
دارد
نوع پمپ
3028 لیتری
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
شرکت سازنده
بست وی
سایر ویژگی‌ها
قابليت نصب در مدت زمان کمتر از یک ساعت
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
داراي گارانتي
اقلام همراه
DVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...