استخر پیش ساخته با لوازم کامل بست وی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 13030 لیتر
  • قطر: 427 سانتی متر
  • ارتفاع: 107 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی و حضوری استخر پیش ساخته با لوازم کامل بست وی با پایه های آلومینیومی از فروشگاه اینتکس با ضمانت اجرایی

استخر پیش ساخته با لوازم کامل بست وی از نمونه استخر های پیش ساخته با ابعاد نسبتا بزرگ است که توسط کمپانی بزرگ bestway طراحی و تولید شده است ، این محصول به صورت گرد طراحی شده و سازه بسیار مقاومی دارد . بست وی برای ساخت این محصول از فلز آلومینیوم برای پایه ها استفاده کرده است چرا که آلومینیوم استحکام بالایی دارد ، از آن جا که آبکاری شده است می تواند به خوبی در برابر زنگ زدگی مقاوم باشد .

 از خصوصیات بسیار خوب آلومینیوم وزن سبک آن می باشد به همین دلیل اینتکس برای کاهش وزن محصول از این جنس استفاده کرده است . این محصول کاملا پرتابل و قابل حمل می باشد چرا که می توان بدنه و پایه های محصول را از یکدیگر جدا کرد تا به واسطه کوچکتر شدن و وزن 57 کیلوگرمی بتوانید استخر پیش ساخته با لوازم کامل بست وی خود را به راحتی جابجا کنید . ابعاد این استخر پیش ساخته همانطور که در جدول زیر آورده شده است می تواند محیط بزرگی را برای تفریحات آبی در خانه فراهم کند تا افراد بتوانند به صورت خانوادگی و گروهی از آب تنی لذت ببرند . از آن جا که کیفیت این محصول بسیار بالاست شما می توانید استخر پیش ساخته فوق را برای پرورش ماهی ، امور کشاورزی مانند آبیاری باغ و مزارع استفاده کنید . این محصول دارای تمامی لوازم همراه بوده که از مهم ترین آن ها می توان به پمپ تصفیه قدرتمند فیلتری اشاره کرد . شما عزیزان می توانید این محصول را با قیمت مناسب از فروشگاه اینتکس خریداری نمایید 

استخر پیش ساخته با لوازم کامل بست وی از جمله محصولاتی است که با خرید آن دیگر از شر خرید لوازم جانبی راحت می شوید و به سادگی می توانید مجموعه کامل از تفریحات آبی را برای خود کنید . استخرهای پیش ساخته دارای مصارف بسیاری می باشند و از جمله این مصارف می توان به تفریحات آبی اشاره داشت ، با فرا رسیدن فصل گرما وجود یک استخر شخصی آن هم با ابعاد بزرگ می تواند برای افراد خاطرات فراموش نشدنی را به ثبت برساند . این استخر پیش ساخته از استخرهای پیش ساخته گرد بزرگ بست وی می باشد که راه اندازی آن نیاز به فضای نسبتا بزرگ دارد به همین خاطر می توان این ابعاد استخر را درون خانه ، پشت بام ها مسکونی ، باغ و ویلا ها راه اندازی کرد و لذت کافی را از استفاده آن برد . اگر به دنبال خرید استخر پیش ساخته گرد هستید این مطلب را از دست ندهید و تا انتهای این نقد و بررسی همراه ما باشید .

ابتدای این نقد و بررسی بهتر است تا به سراغ ساختار کلی این استخر برویم ، جایی که برند بست وی از طراحی گرد استفاده کرده است . استخرهای آماده گرد دارای طرفداران خاص خود می باشند و عمدتا امروزه به خوبی مورد استقبال افراد قرار گرفته اند . این استخر پیش ساخته در بخش بیرونی خود دارای چند رنگ ساده می باشد اما در بخش داخلی آن می توان طراحی کاشی کاری شده را مشاهده کرد که به هنگام پر شدن از آب می تواند جذابیت بالایی را در هنگام استفاده به همراه داشته باشد . برند بست وی در بدنه بیرونی این استخر قابل مشاهده است و می توانید مدل استخر را در بخش زیرین آن ببنید . جایی که نردبان متحرک این استخر در کنار آن قرار گرفته است . یکی از مزیت های ایده آل این استخر پیش ساخته را همانطور که از اسمش پیداست می توان در به همراه داشتن لوازم جانبی کامل دانست . لوازم جانبی که به نردبان همراه آن اشاره شد .

این نردبان از جنس آلومینیوم ضد زنگ می باشد که دارای پله های کوتاه است و با توجه به ارتفاعی که دارد به راحتی از لبه استخر آویزان شده و نصب آن در هر جای استخر می تواند صورت بپذیرد . با استفاده از این نردبان ، شرایط استفاده از استخر پیش ساخته برای تمامی رده های سنی حتی کودکان نیز امکان پذیر می شود . از دیگر لوازم جانبی همراه این استخر پیش ساخته که وجودش ضروری می باشد ، پمپ تصفیه آب است . پمپ تصفیه آبی که از نوع متوسط و ساخت برند بست وی می باشد و با قدرت پردازش آب 3028 لیتری که در ساعت دارد می توان با روشن ماندن به خوبی آبی شفاف را برای استخر فراهم کند . این استخر علاوه بر موارد ذکر شده دارای درپوش و زیرانداز برزنتی نیز می باشد که در هنگام نصب و استفاده به خوبی کارایی خود را نشان می دهد . زیرانداز از برخورد مستقیم کف استخر به زمین جلوگیری می کند و درپوش نیز در صورتی که نخواهید از استخر استفاده کنید برای جلوگیری از ورود آلودگی به آب کارایی خود را به نمایش می گذارد .

اما متریال استفاده شده در ساخت بدنه این استخر پیش ساخته از مهمترین عوامل دوام و اسحکام به شمار می آید . جایی که برند بست وی برای ساخت دیواره های این استخر از پی وی سی برزنتی استفاده کرده است ، برزنتی که به صورت چند لایه در بدنه به کار گرفته شده است و در لایه های میانی آن کارگزاری الیاف مش باعث شده است تا انعطاف پذیری در کنار استحکام بالا به وجود بیاید . اما این دیواره ها توسط ستون های آلومینیومی بر روی زمین نگهداری می شوند . با توجه به عکس های این محصول نیز می توانید مشاهده کنید که دیواره های توسط تسمه های برزنتی به خوبی به ستون های نگهدارنده متصل شده اند تا وزن های بسیار بالاتر از این استخر نیز به سادگی مهار شود . دریچه های موجود بر روی بدنه این استخر پیش ساخته نیز برای اتصال پمپ تصفیه و همچنین به عنوان دریچه تخلیه برای هدایت آب در نظر گرفته شده اند . خرید استخر پیش ساخته بست وی با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت را می توانید از نمایندگی اینتکس تهران به عنوان نمایندگی فروش استخر پیش ساخته در ایران انجام دهید .

نوع
گرد
ظرفیت آب
13030 لیتر
قطر
427 سانتی متر
ارتفاع
107 سانتی متر
جنس بدنه
PVC برزنتی و الیاف شمعی
جنس پایه‌ها
آلومینیومی
پمپ تصفیه
دارد
نوع پمپ
فیلتری 3028 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
شرکت سازنده
بست وی
سایر ویژگی‌ها
پایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
قابلیت راه اندازی توکار
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
قابلیت نصب لوازم جانبی
اقلام همراه
نردبان ، DVD آموزشی ، درپوش ، زیرانداز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...