استخر پیش ساخته برزنتی صورتی اینتکس intex 28266

intex 28266

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته برزنتی صورتی اینتکس با رنگ جذاب و متنوعی که دارد قطعا می تواند توجه بسیاری از خریداران را به سمت خود جلب نماید. این استخر پیش ساخته یکی از مورد علاقه ترین گزینه ها برای بانوان می باشد که محبوبیت خود را به سرعت به دست آورده است و در بسیاری از باغ و ویلاها مورد استفاده قرار می گیرد. این استخر پیش ساخته همانطور که از نامش پیداست دارای دیواره هایی برزنتی می باشد که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد و از نوع سه لایه نیز است. این دیواره ها بر روی ستون های آلومینیومی نگهداری می شود که در فاصله کوتاهی از هم قرار گرفته اند تا استحکام استخر را به خوبی در هنگام آب تنی نیز فراهم آورد. این ستون ها کاملا در برابر زنگ زدگی استانداردسازی شده اند تا بهترین عملکرد را در هنگام تماس با آب و یا شرایط آب و هوایی مختلف از خود به نمایش بگذارند. همچنین وزن کلی استخر با توجه به ابعادی که دارد به خوبی سبک نگه داشته شده است و بالغ بر 13 کیلو گرم می باشد که درون بسته بندی جمع و جوری قرار گرفته است. مدت زمان راه اندازی این استخر پیش ساخته بالغ بر نیم ساعت می باشد که البته بستگی به تجربه شما در راه اندازی استخر های آماده نیز دارد. برای پر کردن این استخر نیاز به 1662 لیتر آب خواهید داشت که حجم کمی نیست و همچنین در جهت خالی کردن هر چه راحت تر آن یک دریچه تخلیه با قابلیت اتصال به شیلنگ های باغچه تعبیه شده است که از هدر رفت آب نیز به خوبی جلوگیری به عمل می آورد. این استخر پیش ساخته برزنتی جدید اینتکس را همین حالا می توانید از نمایندگی اینتکس تهران سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

  • طول : 220  سانتی متر
  • عرض : 150 سانتی متر
  • ارتفاع : 60 سانتی متر
  • ظرفیت آب : 1662 لیتر
  • وزن : 13 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی برزنتی
  • جنس پایه های : آلومینیوم ضد زنگ
  • کد محصول : intex 28266

در این بخش قصد داریم تا به شما یکی از جذاب ترین مدل های استخر پیش ساخته را معرفی کنیم که در رنگبندی بسیار متفاوتی به بازار عرضه شده است. این استخر آماده اینتکس محصول سال 2024 میلادی می باشد که نشان از به روز بودن آن با تمامی استانداردهای برند اینتکس خواهد داشت. استخر پیش ساخته فوق را در قسمت های گذشته در رنگبندی آبی معرفی کرده بودیم اما حال با یکی از رنگ های محبوب برای بانوان یعنی صورتی رو به رو هستید. این استخر پیش ساخته ساخته علاوه بر رنگبندی جذاب دارای متریال بسیار با کیفیت و مقاوم نیز است که استحکام فوق العاده ای را در هنگام استفاده از خود به نمایش می گذارد و باعث می شود تا خریدی لذت بخش را تجربه کنید.

دیواره های بیرونی این استخر اینتکس به رنگ صورتی در آمده است که با ستون های سفیدی که این دیواره ها را استوار نگه می دارد همخوانی جالبی دارد و باعث می شود تا فضایی زیبا در باغ ، ویلا و یا خانه شما به وجود بیاید. اما گفتنی است که در بخش داخلی این استخر پیش ساخته می توان دیواره های آبی و سفید را مشاهده کرد که به شکل کاشی های استخرهای بتنی دیده می شود. دور تا دور دیواره های این استخر می توان ستون های متعدد را مشاهده کرد که با تسمه های برزنتی علاوه بر قسمت های بالایی از قسمت پایین نیز به دیواره ها متصل می شود. این استخر پیش ساخته با توجه به ساختاری که دارد قابلیت نصب به صورت روکار و توکار را نیز فراهم می آورد و بسته به سلیقه خود می توانید از آن استفاده کنید.

ظرفیت آب این استخر بالغ بر 1662 لیتر می باشد که به همانند سایر مدل های استخر پیش ساخته این برند یک دریچه تخلیه با قابلیت اتصال به شیلنگ در پایین ترین قسمت بدنه تعبیه شده است تا از هدر رفت آب جلوگیری کند و باعث شود تا بتوانید از آب داخلی استخر برای آبیاری درختان باغ خود نیز استفاده کنید. ار نظر ظرفیت تعداد نفرات استفاده کننده از محصول نیز باید بگوییم که این استخر با توجه به طول 220 و عرض 150 سانتی متری که دارد مناسب برای یک آب تنی خانوادگی سه نفره می باشد. عمق آبی که این استخر در اختیار شما قرار میدهد بالغ بر 60 سانتی متر می باشد که فضایی کاملا بی خطر حتی برای استفاده کودکان است.

ستون های بکار گرفته شده در ساختار بدنه این محصول که دیواره ها را به صورت استوار بر روی خود نگهداری می کند از جنس آلومینیوم ضد زنگ می باشد که شرایط استفاده در آب و هوای شرجی و رطوبت بالا را نیز خواهد داشت و زنگ زدگی در آن اتفاق نمی افتد. ضخامت بالای ستون های نگهدارنده این استخر شاید شما را به این فکر بیاندازد که با محصولی سنگین رو به رو هستید، اما باید اشاره داشته باشیم که وزن این استخر اینتکس تنها 13 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن و سهولت در جا به جایی خواهد داشت.

دیواره های این محصول نیز از جنس پی وی سی برزنتی می باشد که با روکشی از الیاف شمعی پوشانده شده است. این نوع ترکیب رویه کامل ضد حساسیت می باشد و سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن افراد دارد و به همین خاطر با خیالی راحت می توانید از آن حتی برای پوست های حساس نیز استفاده کنید. به همراه این استخر پیش پیش ساخته یک کاور زیرانداز و یک برچسب تعمیرات نیز برای شما ارسال می شود اما استخر فاقد پمپ باد است و باید آن را به صورت مجزا از نمایندگی اینتکس تهران تهیه کنید. این استخر پیش ساخته توسط فروشگاه تهران اینتکس در بازار ایران عرضه شده است و همین حالا می توانید آن را به سبد خرید خود اضافه کرده و در کوتاه ترین زمان آن را درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...