استخر پیش ساخته بزنتی 3 متری بست وی

Bestway 5614A

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
22,800,000
22,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته بزنتی 3 متری بست وی با پمپ تصفیه آب 220 ولتی می تواند بهترین انتخاب برای استفاده در محیط خنگی شما باشد . امروزه که مراجعه به استخرهای عمومی کمی دشوار شده است ، استفاده از استخرهای پیش ساخته به محبوبیت بالایی رسیده است و در واقع انتخاب بسیار شایسته ای برای آب تنی پس از یک روز خسته کننده کاری در کنار خانواده می باشد . استخر پیش ساخته سه متری فوق دارای بدنه ای برزنتی می باشد که به صورت چند لایه در آمده است و در میان لایه های آن الیاف مش کار شده است تا علاوه بر بالا بردن مقاومت بدنه در برابر سوراخ شدگی و پوسیدگی ، استحکام آن را در برابر فشار نیز به خوبی افزایش دهد . یکی دیگر از بخش های مهم استخرهای آماده می تواند ستون های نگهدارنده بدنه باشد ، جایی که تحمل وزن بالای استخر به همراه حجم آب داخلی را بر عهده دارد . ستون های این استخر پیش ساخته ، از متریالی به نام آلومینیومی ساخته شده اند که با لایه ضد زنگ در بخش رویه به خوبی پوشیده شده اند . به همین خاطر این لایه ها مقاومت ستون های استخر را در برابر پوسیدگی در شرایط رطوبت و شرجی بالا می برد و با خیالی راحت می توانید در انواع شرایط جوی از این استخر استفاده نمایید . وزن این استخر 31.6 کیلو گرم می باشد و درون بسته بندی کوچک خود دارای یک عدد پمپ تصفیه است که با روشن بودن به راحتی حجم آب 3668 لیتری استخر را تصفیه می کند و آبی تمیز را برای شما به وجود می آورد . خرید استخر پیش ساخته سه متری جدید بست وی را با قیمت ارزان در فروشگاه اینتکس تهران تجربه نمایید .

  • طول :  305  سانتی متر
  • عرض : 200  سانتی متر
  • ارتفاع : 84 سانتی متر
  • ظرفیت آب : 3668 لیتر
  • وزن :  31.6  کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی برزنتی
  • جنس ستون های نگهدارنده : آلومینیوم
  • دارای پمپ تصفیه آب 220 ولت
  • کد محصول :  Bestway 5614A

استخر پیش ساخته برزنتی 3 متری بست وی یکی از استخرهای جدید این برند می باشد که در سال 2022 تولید شده است و قابل استفاده در خانه ، پشت بام ، باغ و ویلا می باشد . این استخر پیش ساخته دارای بدنه ای با کیفیت ساخت بالا می باشد که باعث می شود تا از این رو بتوانید از آن در فضای باز نیز استفاده کنید . در مورد کاربردهای این استخر می توان علاوه بر مصرف تفریحی جهت شنا به مصارف صعنی همچون پرورش ماهی و ذخیره آب کشاورزی اشاره داشت . اگر قصد خرید استخر پیش ساخته بست وی را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید تا این محصول را به طور کامل برای شما به نقد و بررسی بگذاریم .

استخر پیش ساخته فوق همانطور که در بخش گذشته اشاره کوتاهی به آن داشتیم دارای بدنه ای بسیار مقاوم ساخته شده از پی وی سی برزنتی می باشد که به صورت چند لایه به کار گرفته شده است . این نوع پی وی سی در میان لایه های خود ، دارای الیاف مش می باشد که این ترکیب در اغلب استخرهای پیش ساخته بست وی دیده می شود . با توجه به بازخورد های صورت گرفته از خریداران این محصول می توان نتیجه گرفت که این نوع بدنه بهترین ترکیب برای استفاده در فضای روباز علاوه بر فضاهای سرپوشیده می باشد . متریال استفاده شده در ساخت این استخر پیش ساخته کاملا مقاوم در برابر فشار و ضربه و از همه مهمتر سوراخ شدگی می باشد و با توجه به استحکام بالایی که دارد مقدار حجم آب داخلی این استخر را به همراه افراد مصرف کننده از آن مهار می کند .

علاوه بر دیواره های استخر در هنگام خرید باید به ستون های نگهدارنده آن نیز توجه ویژه ای داشته باشید زیرا تاثیر بسزایی در افزایش استحکام و طول عمر استخر پیش ساخته خواهد داشت . ستون های به کار گرفته شده در بدنه این استخر پیش ساخته از نوع آلومینیومی ضد زنگ می باشد که شرجی ، رطوبت بالای هوا و حتی در ارتباط بودن دائم با آب نیز نمی تواند موجب زنگ زدگی شود . همانطور که در تصاویر این محصول مشاهده می کنید ستون ها در فاصله کوتاهی از هم قرار گرفته اند و توسط تسمه های نگهدارنده برزنتی به دیواره اصلی استخر متصل می شوند . این ستون ها باید به صورت درست در جای خود قرار بگیرند تا بهتر نوع عملکرد را از خود به نمایش بگذارند .

یکی از اصلی ترین لوازم جانبی که در هنگام خرید استخر پیش ساخته باید به فکر خرید آن باشید ، پمپ تصفیه آب می باشد . پمپ تصفیه ای توسط برند بست وی به همراه این استخر پیش ساخته درون بسته بندی قرار داده شده است تا شما را از خرید های دیگر بی نیاز نگه دارد . پمپ تصفیه فیلتری همراه این استخر از نوع 220 ولتی می باشد که قابلیت اتصال به برق شهری نیز است . وزن این استخر پیش ساخته بالغ بر 31.6 کیلو گرم می باشد که درون بسته بندی نسبتا کوچک قرار داده می شود و می توانید به راحتی آن را با استفاده از ماشین سواری خود جا به جا و به محیط نصب انتقال دهید .

نصب و راه اندازی این استخر پیش ساخته در مدت زمان یک الی دو ساعته صورت می گیرد و جمع آوری آن نیز در همین مدت زمان امکان پذیر است . برای نصب پمپ تصفیه ، تعداد دو عدد دریچه در بدنه تعبیه شده است که یکی به عنوان خروجی و دیگر به عنوان ورودی عمل می کند . همچنین از این دریچه ها که قابلیت اتصال شیلنگ را نیز دارند می توانید برای تخلیه آب استخر استفاده کنید ؛ به این ترتیب آب داخلی استخر هدر نرفته و می توانید از آن برای آبیاری استفاده نمایید . مقدار آبی که درون این استخر جای می گیر 3668 لیتر است که البته ظرفیت نود درصدی استخر است و نباید ظرفیت استخر را به صورت کامل پر نمایید . خرید استخر پیش ساخته بست وی به همراه کامل ترین مجموعه لوازم جانبی را می توانید با ارزان ترین قیمت از نمایندگی اینتکس تهران انجام دهید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...