استخر پیش ساخته بست وی با ارتفاع ۱۲۲

Bestway 56977

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 15232 ليتر
  • قطر: 427 سانتي متر
  • طول: -
29,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته بست وی با ارتفاع ۱۲۲ را می توانید با قیمت مناسب از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

استخر پیش ساخته بست وی با ارتفاع ۱۲۲ یکی از محصولات خاص و منحصر به فرد شرکت بست وی میباشد که خصوصیات فوق العاده ای دارد. در وهله اول باید عنوان کرد که این محصول دارای یک عدد پمپ تصفیه شنی قدرتمند است که اب را با بهترین کیفیت ممکن تصفیه می کند. از خصوصیات خوب این محصول می توان به دارا بودن ظاهر و رنگ خاص ان اشاره کرد که ان را بسیار متمایز کرده است. بر روی این محصول هم چنین دریچه تخلیه اب هم قرار گرفته است که می توانید به سادگی اب این استخر را تخلیه کنید. هم چنین این محصول بدنه ای برزنتی داشته و پایه های الومینیومی ان را بر روی زمین محکم کرده است که نشان از کیفیت بالای ساخت این کالا دارد. هم چنین این محصول دارای یک عدد نردبان پیش ساخته هم می باشد که رفت و امد به داخل استخر را بسیار راحت کرده است. تمام این موارد نشان از کیفیت بالای ساخت و طراحی خاص و دقیق این محصول دارد. هم اکنون می توانید این استخر پیش ساخته حرفه ای را از سایت نمایندگی محصولات اینتکس در ایران خریداری نمایید . 

استخر پیش ساخته 5 متری طرح چوب بست وی با طراحی زیبا و دوست داشتنی که دارد می تواند بهترین گزینه برای شنا به صورت دوستانه و یا خانوادگی در محیط شخصی باشد . استفاده از استخرهای پیش ساخته در خانه و ویلا امروزه بسیار به چشم می آید و برند بست وی یکی از تولید کنندگان مطرح در دنیا می باشد که این استخر را در دو سایز عرضه کرده است . بدنه این استخر به حالت چوبی می باشد اما باید توجه داشته باشید که جنس بدنه فقط طرحی از چوب است و متریال سازنده آن از نوع پی وی سی سه لایه برزنتی می باشد . این نوع پی وی سی با توجه به روکش ها و لایه های میانی ای که از الیاف مش دارد توانسته است استحکام بالای خود را در برابر سوراخ شدگی و همچنین پوسیدگی به نمایش بگذارد . این امر باعث می شود تا شاهد استخر پیش ساخته با بدنه مستحکم و همچنین طول عمر بالا باشیم . پایه های نگهدارنده استخرهای پیش ساخته همیشه در هنگام خرید جزو الویت های بررسی می باشند و در این راستا باید توجه ویژه ای به آن ها داشته باشید زیرا استحکام استخر را تضمین می کنند . این استخر پیش ساخته دارای پایه هایی از جنس استیل ضد زنگ می باشد که عدم خوردگی و زنگ زدگی آن در شرایط مختلف آب و هوایی تضمین شده است . شایان ذکر است که به همراه این استخر پکیج کامل لوازم جانبی شامل پمپ تصفیه آب ، نردبان آلومینیومی ضد زنگ و همچنین درپوش برزنتی وجود دارد . سه دریچه در بدنه این استخر زیبا تعبیه شده است که دوتا از آن ها در جهت نصب و استفاده پمپ تصفیه آب کاربرد دارند و دیگری با قابلیت اتصال شیلنگی که دارد در جهت تخلیه هر چه راحت تر آب داخلی استخر در مسیر دلخواه شما عمل می کند .

استخر پیش ساخته بست وی با ارتفاع ۱۲۲

استخر پیش ساخته بست وی با ارتفاع ۱۲۲ با کیفیت ترین محصول برای استفاده به صورت رو کار و توکار می باشد و از این رو می تواند برای کارایی های گوناگون مورد استفاده قرار گیرد. این محصول خاص بدنه ای با دوام دارد و با استحکام بالا بر روی سطوح قرار می گیرد و در صورت جنب و جوش افراد در میزان بالا دچار خرابی و آسیب نمی شود. صدمه رسیدن به بدنه ممکن است به طور کلی محصول را از بین ببرد. از این رو باید به حفظ و نگه داری این بدنه و بخش کلی محصول پرداخت و بهترین موقعیت را تجربه نمود. با این شرایط برخی از کسب و کار ها با استفاده از این استخر پیش ساخته مهیا می شود و می تواند در طولانی مدت و یا به صورت دائمی در محیطی قرار بگیرد. شرایط ایجاد کننده توسط محصول برای افراد نقش مهمی در کارایی آن داشته می شود و موقعیت های مطلوبی را ایجاد می سازد. با این وجود داشتن استخر پیش ساخته خیلی بهتر و مناسب تر از داشتن استخر های بتنی و نصب آن ها در محل می باشد. تهیه این استخر پیش ساخته نیز هزینه ای کم تر از ایجاد استخر های دیگر برای افراد دارد و می تواند به صرفه باشد. از این رو مخاطبان بیش تری به سمت این محصول کشیده می شوند و آن را می خرند.


خصوصیات بدنه محصول

استخر پیش ساخته دارای دو بخش اساسی می باشد که یکی در واقع پوسته و رویه محصول است که بدنه را ایجاد ساخته است و دیگری سازه ها و پایه ها را متشکل است. از این رو در کنار هم ساختمانی محکم شامل حال محصول می شود و می تواند به صورت استوار بر روی سطح زمین قرار بگیرد. بدنه محصول از این رو دارای مزیت هایی می باشد که سبب جلب توجه افراد شده است و می تواند پر فروش شدن محصول را شامل شود. خصوصیات بدنه شامل دوام و طول عمر می باشد همچنین ثابت ماندن بدنه بر روی سطح زمین یکی از مهم ترین آن ها می باشد. علاوه بر این موارد امکان نصب محصول در داخل زمین نیز مزیتی مطلوب از نظر افراد زیادی بوده است و می تواند شرایط را برای استفاده از استخر پیش ساخته مهیا سازد و بهترین موقعیت را فراهم کند. افراد زیادی برای تجهیز کردن باغ و ویلای خود از این استخر پیش ساخته استفاده می کنند و محصول را در محیط مد نظر خود که دارای مساحت زیادی می باشد نصب و راه اندازی می کنند.


مهیا شدن فضایی مفید برای شنا

افراد زیادی تمایل به بازی و ورزش شنا دارند و در طول فصول گرم سال به این ورزش تمایل بیش تری نشان می دهند. با این وجود اگر امکان داشتن محوطه ای بزرگ برای افراد مهیا باشد می توان از استخر پیش ساخته استفاده کرد و شرایط را برای خود و اعضای خانواده خود ایجاد نمود. از این رو در صورت تمایل محوطه ای برای شنای افراد ایجاد می گردد و می تواند در طولانی مدت و یا استفاده مداوم از آب به کار گرفته شود. داشت استخر پیش ساخته برای افراد مختلف امکان جنب و جوش و تفریحات آبی را مهیا می کند و می تواند تحرک تمامی اعضای خانواده را افزایش دهد. 


مناسب برای پرورش ماهی

این محصول خاص دارای بدنه ای می باشد که پمپ تصفیه آب به آن متصل شده است. پمپ تصفیه آب امکان شرایط مناسب برای پرورش ماهی را می دهد و می تواند با داشتن بدنه ای بزرگ تعداد پرورش دادن ماهی را بیش تر سازد. از این رو برای افراد مختلف ایجاد کسب و کار می کند و درآمدی


برای آن ها ایجاد می سازد. پرورش ماهی شغلی مناسب است و برای افراد دیگر نیز اشتغال ایجاد می سازد.

خرید محصول

استخر پیش ساخته بست وی با ارتفاع ۱۲۲ بدنه ای با طول عمر بالا دارد و می تواند در سال های زیاد استفاده گردد. این محصول در  نمایندگی اینتکس تهران در سراسر کشور آماده برای خرید شما عزیزان می باشد.

  • قطر :  549  سانتی متر
  • ارتفاع : 122 سانتی متر
  • ظرفیت آب : 23062 لیتر
  • وزن :  98.6  کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی برزنتی
  • جنس ستون های نگهدارنده : استیل ضد زنگ
  • دارای پمپ تصفیه آب 220 ولت
  • دارای نردبان آلومینیومی ضد زنگ
  • دارای درپوش برزنتی استخر
  • کد محصول :  Bestway 56977
نوع
گرد
ظرفیت آب
15232 ليتر
قطر
427 سانتي متر
طول
-
عرض
-
ارتفاع
107 سانتي متر
وزن
-
جنس بدنه
برزنتی
جنس پایه‌ها
آلومينيومي
پمپ تصفیه
دارد
نوع پمپ
شنی
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
شرکت سازنده
بست وی
سایر ویژگی‌ها
قابليت نصب در مدت زمان کمتر از یک ساعت
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
داراي گارانتي
دارای نردبان مخصوص
اقلام همراه
DVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...