استخر پیش ساخته بست وی با عمق 122 سانتی متر

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 26000 ليتر
  • قطر: 549 سانتي متر
  • ارتفاع: 132 سانتي متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته بست وی با عمق 122 سانتی متر ارسال به سراسر کشور در نمایندگی محصولات اینتکس و ساخت استخر روی زمین و داخل زمین

یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصول شرکت بست وی استخر پیش ساخته بست وی با عمق 122 سانتی متر و کد محصول bestway 56443 می باشد. این محصول در سال 2016 تولید و به بازار عرضه شده است. جنس بدنه از آلومینیوم و برزنت طراحی شده که از مقاومت بالایی دربرابر تغییرات دمای آب و شرایط جوی را داراست. وزن استخر 60 کیلوگرم می باشد که برای این نوع محصولات وزن مناسبی بوده که در هنگام حمل و جابجایی به صورت انفرادی نیز میتوان جابجا کرد. این استخر با بهره گیری از پمپ تصفیه آب باعث تمیزی آب استخر شده و باعث صرفه جویی و جلوگیری از هدر رفت آب می شود. این استخر دارای لوازم جانبی درپوش و زیرانداز می باشد که در مواقع نیاز بتوان از آنها استفاده کرده و باعث نگهداری هرچه بهتر افزایش عمر آن شوید. این استخر به همراخود یک بسته ی آموزشی دارد که برای نصب و راه اندازی محصول کمک حال شما خواهد بود و اگر نیاز به راهنمایی بیشتر می باشد میتوانید با همکارانمان در شرکت اینتکس تهران تماس حاصل فرمایید .

استخر پیش ساخته گرد بست وی از سری استخرهای آماده با سرعت نصب بالا و قابلیت جا به جایی راحت می باشد که می تواند بهترین انتخاب برای استفاده در حیات خانه ، پشت بام منازل و یا باغ و ویلا باشد . استخرهای پیش ساخته بست وی از بهترین نمونه های استخر آماده در بازار می باشند که در نمونه هایی با ساختار گرد دارای طرفداران خاص خود می باشند و می توانید از آن ها به عنوان استخرهای تفریحی ، پرورش ماهی و ذخیره آب کشاورزی استفاده کنید زیرا مقدار آبی که درون این استخر جای می گیرد بالغ بر 26000 لیتر است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا یکی از با کیفیت ترین استخرهای پیش ساخته بست وی را به شما معرفی کنیم پس اگر قصد خرید استخر پیش ساخته گرد را دارید در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید .

خرید استخر پیش ساخته می تواند چالش های خود را داشته باشید اما در این بخش یکی از بهترین نمونه های استخر پیش ساخته یعنی استخر آماده گرد پنج متری بست وی را به شما معرفی می کنیم . استخری که دارای بدنه برزنتی سفید رنگ می باشد و در دیواره های داخلی آن طرح های کاشی کاری شده استفاده شده است ، این طرح ها در هنگام پر شدن آب درون استخر ، نمای زیبایی را به وجود می آورد و می تواند نمایی همانند کاشی کاری درون استخرهای سنتی را به شما هدیه دهد . بدنه این محصول دارای ستون های متعدد می باشد که در فاصله کوتاهی از هم قرار گرفته اند ، این ستون ها به صورت ضخیم می باشند و با نگاهی به آن ها می توان متوجه شد که علاوه بر قسمت بالایی و پایینی استخر ، از قسمت وسط نیز توسط نوارهای برزنتی به دیواره ها متصل شده اند تا استحکام استخر را به خوبی حفظ کنند .

دیواره های این استخر ساخته شده از پی وی سی برزنتی دو و سه لایه می باشد که در بخش رویه آن ها از الیاف مش استفاده شده است ، الیاف مشی که دیواره ها را در برابر فشار و ضربه مقاوم می کند و باعث می شود تا سوراخ شدن و همچنین پوسیدگی در بدنه اتفاق نیوفتد . این دیواره ها به گونه ای طراحی شده اند که به دلیل انعطاف پذیری و همچنین نرمی فوق العاده ای که دارند ، آسیبی به پوست وارد نمی کنند و باعث می شود تا بتوانید به دیواره ها تکیه دهید . همچنین این مدل استخر قابلیت نصب به صورت توکار و روکار را دارد و باعث می شود تا در صورت نیاز بتوانید آن را درون زمین کار بگذارید . نصب و راه اندازی این استخر پیش ساخته در مدت زمان یک الی دو ساعته بسته به مدلی نصبی که دوست دارید صورت می گیرد و مدت زمان جمع آوری این استخر نیز در همین مدت زمان به طول می انجامد .

از دیگر بخش های کلیدی بدنه استخرهای پیش ساخته را می توان ستون های نگهدارنده آن دانست ، ستون هایی که برند بست وی از نوع آلومینیومی در ساخت این استخر در بدنه آن استفاده کرده است . این ستون ها از نوع آلومینیوم ضد زنگ می باشند و به رنگ سفید در آمده اند و زنگ زدگی در آن ها معنایی ندارد . ستون های ضخیم و ضد زنگ این استخر پیش ساخته قابل استفاده در انواع شرایط آب و هوایی می باشند و باعث می شود تا بتوانید در شرایط شرجی و رطوبت هوای شهرهای شمالی و جنوبی نیز بتوانید از این استخر بهره مند شوید . همچنین گفتنی است که این استخر قابلیت استفاده در فضای باز را علاوه بر فضای سرپوشیده داخلی دارد . به همراه این استخر و درون بسته بندی آن می توان پمپ تصفیه آب فیلتری بست وی با قدرت پردازش 5678 لیتر ، درپوش و زیرانداز برزنتی و نردبان آلومینیومی ضد زنگ را دید که پکیجی کامل را در اختیار شما قرار می دهد . برای خرید استخر پیش ساخته جدید بست وی می توانید همین حالا سفارش خود را از طریق فروشگاه اینتکس تهران ثبت و نهایی کنید .

نوع
گرد
ظرفیت آب
26000 ليتر
قطر
549 سانتي متر
ارتفاع
132 سانتي متر
جنس بدنه
برزنتی
جنس پایه‌ها
آلومينيومي
پمپ تصفیه
دارد
نوع پمپ
5678 لیتری
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
شرکت سازنده
بست وی
سایر ویژگی‌ها
قابليت نصب در مدت زمان کمتر از یک ساعت
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
داراي گارانتي
اقلام همراه
DVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...