استخر پیش ساخته پایه دار بست وی سایز 122*366

bestway 56594 کد

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 2417 ليتر
  • قطر: 366 سانتي متر
  • ارتفاع: 100 سانتي متر
10%
32,300,000
29,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته بست وی با قطر ۳.۶۶ را می توانید با قیمت مناسب و کیفیت عالی از سایت نمایندگی محصولات اینتکس در ایران خریداری نمایید.

فروش استخر پیش ساخته پایه دار یا سازه ای بست وی از سری استخر های پیش ساخته برزنتی و تولیدات خاص این شرکت می باشد که بسته به نیاز بازار تولید و عرضه شده است. این محصول ارگونومی ساخت گردی دارد که از این بابت نسبت به مدل های مشابه فوق العاده جذاب تر است. این محصول دارای پایه ها و فریم هایی است که همگی از بهترین کیفیت ممکن ساخته شده اند و اطمینان خاطر شما را در خرید این محصول به وجود اورده اند. در همین ارتباط باید عنوان نمود که این استخر پیش ساخته بدنه ای از جنس برزنتی داشته که کیفیت فوق العاده بالایی دارد. علاوه بر این ها نصب این محصول کمتر از یک ساعت وقت می خواهد که می توانید خودتان با استفاده از DVD اموزشی کنار این محصول ان را نصب کرده و یا برای راه اندازی با مشاورین ما در شرکت اینتکس تهران در تماس باشید. از این استخر هم چنین می توانید در کارهای صنعتی نظیر استخر پرورش ماهی هم استفاده کنید. هم اکنون می توانید این محصول با کیفیت را از سایت نمایندگی محصولات اینتکس در ایران خریداری نمایید.

ستون های بکارگرفته شده در ساختار بدنه این استخر پیش ساخته از جنس آلومینیوم ضد زنگ می باشد که بسیار ضخیم نیز است و به راحتی می تواند فشار بالای آب و همچنین ضربه را بر روی خود مهار نماید و از این رو با تعداد نفرات بالا با خیالی راحت می توانید از آن استفاده کنید و بهترین عملکرد را شاهد باشید . این ستون ها از قسمت های بالا و پایین بدنه به دیواره های برزنتی متصل هستند و قابلیت نصب به صورت روکار و یا توکار را برایتان فراهم می آورند تا بتوانید بسته به شرایط محیطی و سلیقه ای که دارید از این استخر بهره مند شوید . متریال به کار گرفته شده در ساخت بدنه این استخر آماده بست وی بسیار سبک می باشد و دیواره های آن نیز از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است که موجب این امر می شود تا بتوانید آن را در بسته بندی کوچکی جمع کرده و به ویلا و یا باغ خود انتقال دهید .

علاوه بر باغ و ویلا جهت آب تنی این محصول در محیط هایی همچون حیات خانه های نه چندان بزرگ ، پارکینگ ها و پشت بام منازل نیز قابلیت استفاده را دارد و می توانید به صورت دسته جمعی با دوستان و یا خانواده به آب تنی بپردازید . به همراه این محصول یک پمپ تصفیه فیلتری پر قدرت وجود دارد که قدرت تصفیه بالایی دارد و باعث می شود تا آبی شفاف و پاکیزه برای شما فراهم شود . این پمپ تصفیه قابلیت اتصال به برق شهری را دارد و مصرف آن نیز کم است . همچنین علاوه بر پمپ تصفیه آب ، یک نردبان آلومینیومی ضد زنگ بست وی نیز برای شما درون بسته بندی قرار داده شده است که ورود و خروج از استخر را به سادگی هر چه تمام تر امکان پذیر می نماید . همین حالا می توانید این استخر پیش ساخته با کیفیت و مقرون به صرفه بست وی را از فروشگاه اینتکس تهران سفارش دهید .

استخر پیش ساخته پایه دار بست وی سایز 122*366

به دلیل هزینه ها بالایی که ساخت و طراحی استخر های بتنی نیاز داشته به تازگی نسل جدید از محصولات کارخانه بست وی تحت عنوان استخر پیش ساخته برای مصارف گوناگون نظیر تفریحی ، پرورش ماهی ، کشاورزی ، صنعتی و.... به بازار معرفی می شود. این گروه از محصولات در ظاهری مختلف و با ابعادی متفاوت طراحی و تولید شده تا شما بتوانید متناسب با نیاز و خواسته خود یک نمونه را انتخاب کنید. استخر پیش ساخته فایبرگلاس پایه دار بست وی سایز 122*366 یکی از پرفروش ترین انواع محصولات این گروه به شمار رفته که طراحی ظاهری شیک و زیبا و همچنین طول عمر فوق العاده بالایی دارد. شما می توانید در ادامه این مطلب با نقد و بررسی محصول که موجب شناخت شما با این استخر پیش ساخته بوده آشنا شوید. پس اگر قصد خرید استخر پیش ساخته را دارید می توانید با ما همراه شوید.


طراحی بدنه استخر پیش ساخته

ظاهر استخر پیش ساخته و طراحی بدنه محصول از جمله مواردی بوده که در زمان خرید نظر مصرف کنندگان را به خود جلب می کند. استخر پیش ساخته فایبرگلاس پایه دار بست وی سایز 122*366 یک نمونه از استخر پیش ساخته گرد بوده که ساختار آن از دو بخش اصلی بدنه و سازه های نگهدارنده تشکیل شده است. بدنه اصلی این محصول در واقع مخزن استخر پیش ساخته شما را تشکیل داده و وظیفه سازه های نگهدارنده حفظ استحکام و فرم این بدنه می باشد. برخلاف سایر نمونه های موجود در بازار این نمونه محصول در بخش خارجی از دیواره هایی با طرح چوب برخوردار بوده که به زیبایی ظاهری آن می افزاید. قسمت داخلی محصول اما با ترکیبی از رنگ های سفید و آبی طراحی شده که ظاهری با مدل کاشی کاری استخر های بتنی را دارا می باشد. بر روی بدنه این استخر پیش ساخته تعداد دو عدد دریچه تعبیه شده تاز این دو دریچه بتوانید جهت ورود و خروج آب استفاده کنید. همچنین این دریچه ها محلی استاندارد جهت نصب تجهیزات جانبی و مورد نیاز شما نیر پمپ تصفیه آب و گرمکن آب استخر به شمار می رود. بخش سازه های نگهدارنده این محصول از تعدادی میله باریک و صاف تشکیل شده که در بخش انتهایی خود دارای پلاستیک نگهدارنده بوده تا در زمان استفاده از استخر پیش ساخته بتوانند موقعیت محصول را بر روی سطح زمین ثابت کنند. این سازه ها استاندارد با رعایت فاصله یکسان تمامی اطراف بدنه این استخر پیش ساخته را در برگرفته و ساختاری مقاوم و ایده آل را برای استفاده مهیا می سازند.


اقلام همراه استخر پیش ساخته

یکی از مواردی که مصرف کنندگان در زمان خرید استخر پیش ساخته به آن توجه داشته مربوط به تجهیزات جانبی و اقلامی بوده که به همراه محصول دریافت خواهند کرد تا دیگر نیاز به خرید مجدد نداشته باشند. در همین راستا بیان می کنیم که در داخل بسته بندی این استخر پیش ساخته یک عدد DVD آموزشی قرار داده شده تا شما با تماشای آن بتوانید با مراحل نصب ، جمع اوری و همچنین روش های نگهداری اصولی از این محصول آشنا شوید. ارتفاع بدنه این استخر پیش ساخته نسبتا بلند بوده و افراد نمی توانند به سادگی به داخل آن وارد گردند. به همین دلیل بوده که این محصول مجهز به یک نردبان استاندارد بوده که ساختاری پرتابل داشته به طوری که می توانید آن را در هر ضلع از استخر پیش ساخته که تمایل دارید قرار دهید. امروزه مورد صرفه جویی در مصرف آب در میان افراد از اهمیت بالایی برخوردار بوده و از سوی دیگر ابعاد بزرگ بدنه این استخر بادی موجب شده تا ظرفیت آب داخلی آن افزایش یابد. به همین منظور به همراه این محصول یک عدد پمپ تصفیه فیلتری به همراه فیلتر تصفیه اب وجود داشته تا با استفاده از آن بتوانید از تعداد دفعات مورد نیاز جهت تعویض آب داخل محصول بکاهید.


طول عمر استخر پیش ساخته

افراد استخر های پیش ساخته را به منطور استفاده دائم و یا حتی موقت خریداری کرده و ممکن بوده این محصول به تعداد دفعات بالا راه اندازی و جمع اوری و جا به جا شوند. به همین دلیل بوده که نیاز به جنس بدنه ای باکیفیت برای تولید آن ها وجود داشته تا طول عمر محصول حفظ گردد. بدنه اصلی این استخر پیش ساخته را از بهترین نوع فایبرگلاس تولید کرده که طول عمر بالایی داشته و با تغییرات شرایط جوی آب وهوایی نظیر تابش شدید نور خوشید و یا حتی بارش برف و باران و دمای مختلف آب سازگاری مناسبی دارد. سازه های محصول نیز مقاوم بوده و استحکام و دوام بالایی داشته زیرا از نوع فلز آلومینیوم گالوانیزه تولید می شود. با در نظر گرفتن این جنس بدنه بوده که شما می توانید با اسودگی خاطر این محصول را بر روی سطح زمین به صورت روکار و یا حتی داخل زمین به صورت توکار راه اندازی کنید.


خرید استخر پیش ساخته

برای خرید استخر پیش ساخته پایه دار بست وی سایز 122*366 و سایر نمونه های استخر پیش ساخته اینتکس و بست وی می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده تا این استخر پیش ساخته اورجینال را با مناسب ترین قیمت دریافت نمایید.

نوع
گرد
ظرفیت آب
2417 ليتر
قطر
366 سانتي متر
ارتفاع
100 سانتي متر
جنس پایه ها
آلومينيومي
جنس بدنه
فایبرگلاس
پمپ تصفیه
دارد
نوع پمپ
فیلتری
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
سایر ویژگی ها
قابليت نصب در مدت زمان کمتر از یک ساعت
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
داراي گارانتي
اقلام همراه
DVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...