استخر پیش ساخته بست وی به عمق 132 سانتی متر

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیلی
  • ظرفیت آب: 26845 لیتر
  • طول: 671 سانتی متر
  • عرض: 366 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته بست وی به عمق 132 سانتی متر در سایت اصلی فروش استخر پیش ساخته و مرکز فروش استخر روی زمین و استخر داخل زمین ارزان در ایران

یک استخر پیش ساخته بزرگ که با داشتن آن حس یک استخر عمومی را به افراد دست می دهد که میتوان به صورت دسته جمعی در آن به شنا کردن و تفریح پرداخت و ازاوقات فراغت بیشترین لذت را برد . این استخر به طول 671 سانتی متر می باشد که جزو بزرگترین محصولات شرکت بست وی می باشد. این استخر یک مکان خوب برای پرورش ماهی خواهد بود و از آن میتوان کسب در آمد نمود. این محصول دارای پمپ می باشد که برای تمیزنمودن آب استخر بکار گرفته می شود و در مصرف آب صرفه جویی می شود. به یاد داشته باشید که قبل از استفاده حتما از زیرانداز استفاده نمایید تا باعث افزایش عمر آن شوید  و از آسیب دیدگی جلوگیری نمایید. برای ورود خروج شما نیز یک نردبان تعبیه شده که باعث راحتی در هنگام استفاده می شود. این استخر از سری محصولاتی می باشدکه در سال 2016 تولید شده است. شما خریداران عزیز می توانید برای سفارش به سایت اینتکس تهران مراجعه نمایید.

همانطور که گفتیم این استخر دارای مجموعه ای کامل از لوازم جانبی شامل پمپ تصفیه آب فیلتری سایز متوسط ، زیرانداز و نردبان آلومینیومی ضد زنگ می باشد که شما را از دردسرهای خرید لوازم جانبی به صورت مجزا خلاص می کند. پمپ تصفیه همراه این استخر از نوع بزرگ می باشد که قدرت بسیار بالایی دارد و در طول یک ساعت می تواند 5678 لیتر را تصفیه کند و به این صورت به راحتی آبی تمیز و شفاف را برای شما فراهم می آورد که مناسب برای آب تنی و همچنین پرورش انواع مختلف ماهی است. جنس بدنه یکی از مهمترین عواملی می باشد که طول عمر استخر را مشخص می کند و در هنگام خرید استخر پیش ساخته باید جزو فاکتورهایی به شمار بیاید که به صورت دقیق مورد بررسی قرار بگیرد. برند بست وی در ساخت دیواره های این استخر پیش ساخته از پی وی سی برزنتی دو و سه لایه استفاده کرده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار ، ضربه و همچنین نور خورشید و شرایط آب و هوایی نامساعد را دارد.

این دیواره ها با لایه هایی از الیاف شمعی در قسمت بیرونی پوشانده می شود که می تواند در برابر تابش نور خورشید مقاومت داشته باشد و به همین خاطر برای استفاده از استخر در فضای باز محدودیتی نخواهید داشت. ستون های نگهدارنده دیواره های استخر نیز از نوع آلومینیوم ضد زنگ می باشد که می تواند فشارهای وارده را به راحتی مهار نماید. این ستون ها در فاصله کمی از هم قرار گرفته اند و با توجه به ضد زنگ بودن و مقاومت بالایی که دارند قابلیت نصب استخر به صورت توکار را نیز علاوه بر روکار فراهم می آورند. فضای داخلی این استخر گنجایش 26845 لیتر را خواهد داشت و برای تخلیه هر چه راحت تر آن یک دریچه تخلیه در قسمت پایین بدنه تعبیه شده است که آب را به سرعت خارج می کند. اگر به دنبال استخری با کیفیت و مقرون به صرفه برای استفاده در محیط های خانگی ، باغ و ویلا هستید همین حالا می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس تهران سفارش دهید.

استخر پیش ساخته بست وی به عمق 132 سانتی متر

استخر پیش ساخته بست وی به عمق 132 سانتی متر پر عمق ترین محصولی است که برای آموزش شنا به افراد مبتدی به کار می رود و دارای بخش های امن و ایمنی برای افراد می باشد. این استخر پیش ساخته طراحی به خصوصی دارد که با توجه به مزیت هایی که ایجاد کرده است توانایی داشتن شرایط مطلوب برای استفاده دائمی را ایجاد می سازد. به همین خاطر است که دارای بدنه ای مستطیلی شکل می باشد و می تواند مفید ترین فضا را برای افراد شامل شود. استخر پیش ساخته خاص دارای پایه های محکم و مقاومی نیز می باشد که با توجه به وزن افراد و گنجایش ابی که درون آن را پر می کند می تواند بهترین بخش محصول باشد. از این رو سبب دوام و استحکام استخر پیش ساخته نیز می شود. با وجود این بخش ها در کنار هم محصولی بی نقص برای استفاده مداوم از این محصول ایجاد می گردد که در هر شرایطی برای استفاده کنندگان محیطی امن را فراهم می سازد. از این رو تمایل افراد به خرید این محصول بیش تر از تمایل آن ها به راه اندازی استخر های قدیمی بوده است. برخی ویژگی های موجود در این استخر پیش ساخته به صورت زیر خلاصه می شود.


کاربرد های استخر پیش ساخته

با داشتن این محصول می توانید محوطه ای بزرگ برای بازی ها و تفریح های آبی داشته باشید و قادر به داشتن فضایی گسترده برای بهره برداری های دیگر نیز هستید. این محصول می تواند به منظور بهره برداری های اقتصادی مورد استفاده قرار گیرد و یا فضایی مطلوب برای آموزش ورزش های ابی باشد. به علاوه با وجود امنیت لازم در طراحی آن داشتن این استخر پیش ساخته برای عده زیادی از افراد توصیه می شود و می تواند بهتر و مناسب تر از نصب و راه اندازی استخر های بتنی باشد. این محصول استحکام لازم به جهت قرار گیری در داخل زمین را نیز دارد و می توان زمین را حفر نمود و محصول را به راحتی در داخل ان قرار داد. به همین خاطر است که وجود بدنه ای با طول عمر و مقاومت بالا برای این استخر پیش ساخته مزیت هایی را به دنبال داشته است. همچنین اگر قصد استفاده از محصول بر روی سطح زمین را دارید نیز می توانید از وجود پایه های محکم ان بهره ببرید و محصول را بر روی سطوح مختلف راه اندازی نمایید. به این صورت در مکان های مختلف می توان امکان شنا را مهیا ساخت و یا برای تمرین و آموزش افراد به ورزش مهیج شنا از این کالای کاربردی استفاده کرد.


گنجایش آب داخل بدنه

برای استفاده از استخر پیش ساخته می بایست بدنه را پر از اب نمود و به راحتی از ان استفاده کرد. محصول مورد نظر برای این که برای موارد گفته شده مناسب و مفید باشد دارای ظرفیت آب 26845 لیتر می باشد و به راحتی تامین می شود. تامین آب از طریق اتصال به شلنگ آب انجام می شود و می تواند در فرصت کم این آب تامین شود. اتصال از طریق یک محفظه ایجاد می شود و می تواند به راحتی میزان آب را تامین نماید. در صورتی که آب بیش تری به داخل محصول وارد شود از طریق بخش های کناره محصول تخلیه شده و به میزان مورد نظر می رسد. به همین خاطر در زمان استفاده از محصول نیازی به تنظیم آب نیست و از همین طریق ایجاد می شود.


وسایل کاربردی در کنار محصول

استخر پیش ساخته در کنار خود دارای وسایلی است که در صورت نبود آن باید با پرداخت هزینه ای جداگانه خریداری شود و به این ترتیب مبلغ جداگانه ای برای پرداخت خریدار ایجاد می شود. به همین خاطر تولید کننده در کنار استخر پیش ساخته نردبان و زیر انداز نیز قرار داده است تا دیگر نیازی به خرید آن ها نباشد و بتوان بلافاصله بعد از خرید محصول را استفاده کرد.


خرید

استخر پیش ساخته بست وی به عمق 132 سانتی متر با قیمت مناسب در شرکت اینتکس تهران وجود دارد و آماده خریداری علاقه مندان می باشد.

نوع
مستطیلی
ظرفیت آب
26845 لیتر
طول
671 سانتی متر
عرض
366 سانتی متر
ارتفاع
132 سانتی متر
جنس پایه ها
آلومینیوم
پمپ تصفيه
دارد
نوع پمپ
5678 لیتری
درپوش
دارد
زيرانداز
ندارد
نردبان
دارد
ساير ويژگي ها
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
دارای گارانتی
دارای زیرانداز مخصوص
اقلام همراه
بسته تعمیرات، DVD آموزشی
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...