استخر پیش ساخته خانگی bestway با لوازم کامل سایز 91×۴۵۷

کد bestway 56435

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفيت آب: 12627 ليتر
  • قطر: 457 سانتي متر
  • ارتفاع: 91 سانتي متر
31,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته خانگی bestway مناسب برای استفاده خانوادگی استخری در ابعاد 457×91 سانتی متر که یک وسیله ی عالی برای تفریح و سرگرمی خانواده می باشد. این استخر یکی از هزاران محصولات شرکت بزرگ و برند بست وی می باشد. جنس استخر از الیاف شمعی برزنتی و PVC ساخته شده است. پایه های استخر که به عنوان ستون استخر پیش ساخته درنظر گرفته شده است به شکلی طراحی شده است که استخر را همانند تصویری در قاب نشان می دهد که علاوه بر وظیفه ی نگهدارندگی شکل و شمایل خاص و زیبایی را به استخر داده است. جنس پایه ها از فلز آهن می باشد که دربرابر زنگ زدگی مقاوم می باشد. این استخر قابلیت استفاده در سایر زمینه ها از جمله پرورش ماهی را دارا می باشد. این محصول به سیستم تصفیه آب نیز مجهز می باشد که با این دستگاه نیازی به تعویض مکرر آب استخر نخواهید داشت. این استخر تمامی لوازم جانبی را با خود همراه دارد . شرکت بست وی برای اثبات کیفیت محصول خود آنرا ضمانت قرار داده  و دارای گارانتی می باشد . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید استخر پیش ساخته با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

این استخر پیش ساخته بست وی را می توان یکی از بزرگ ترین مدل های استخر آماده گرد این برند دانست که برای آب تنی های دسته جمعی و یا ذخیره آب کشاورزی و همچنین پرورش ماهی نیز کاربرد دارد و بهترین عملکرد را از خود به نمایش می گذارد . با توجه به بدنه مقاوم و مستحکم این استخر پیش ساخته با خیالی راحت می توانید از آن به صورت روکار و یا توکار که با انجام گودبرداری امکان پذیر است استفاده کنید و محیطی جذاب را برای باغ و ویلای خود پدید آورید . استخرهای پیش ساخته امروزه به یکی از بهترین جایگزین های استخرهای بتنی چه از نظر کیفیت و سهولت در راه اندازی و جمع آوری و چه از نظر قیمتی می باشند که به خوبی جای خود را در میان مردم باز کرده اند . این استخر پیش ساخته نیز با توجه به فضای بزرگی که در اختیار شما قرار می دهد می توانید در ظرفیت شش تا هشت نفره به راحتی از آن استفاه کرده و به آب تنی مشغول باشید .

وجود سه دریچه در بخش هایی از دیواره این استخر پیش ساخته برای نصب پمپ تصفیه آب و همچنین یکی از آن ها برای اتصال شیلنگ و سهولت در تخلیه آب می تواند سهولت در استفاده و همچنین پاکسازی دائمی آب داخلی استخر را برای شما به همراه داشته باشد . به همراه این استخر پیش ساخته و درون بسته بندی آن یک پمپ تصفیه آب فیلتری 2006 لیتری در ساعت دیده می شود که می تواند حجم آب داخلی این استخر را به راحتی تصفیه و پاکسازی نماید و آبی شفاف را در اختیارتان قرار دهد . همچنین یک نردبان آلومینیومی ضد زنگ نیز درون بسته بندی دیده می شود که سهولت در استفاده و ورود و خروج از استخر را برای شما امکان پذیر می نماید . مدت زمان راه اندازی این استخر در مدت زمان زیر یک ساعت امکان پذیر است و کار سختی را در این خصوص پیش رو نخواهید داشت .

استخر پیش ساخته خانگی bestway با لوازم کامل سایز 91×۴۵۷

استخر پیش ساخته خانگی bestway با لوازم کامل سایز 91×۴۵۷ دارای قابلیت های مختلفی دارد و می تواند مزیت هایی را به دنبال داشته باشد. استخر پیش ساخته را می توان به راحتی نصب کرد و قابلیت آن را دارد که در صورت نیاز به محل های دیگر جا به جا شود. این محصول بدنه ای سبک دارد که در زمان کنار هم قرار گرفتن اجزای آن می تواند سبب ایجاد محصولی محکم و استوار شود و استحکام لازم را داشته باشد. از این رو توانایی داشتن شرایط لازم برای شنای افراد و نیز تفریح آن ها را دارد. استخر پیش ساخته محصولی با مواد اولیه مرغوب است که در طول زمان استفاده مشکلی را برای افراد ایجاد نمی کند و می تواند برای طول عمر بالا کارایی داشته باشد. با وجود چنین محصولاتی افراد قادر به ایجاد فضای آبی تفریحی هستند و این فضا ها را می توانند در محیط های شخصی خود ایجاد نمایند. به همین دلیل است که برای خرید آن ها باید اطلاعات مهمی را جمع آوری کرد و در مورد ظاهر محصولات آگاهی زیادی داشت.


استفاده برای خانواده

استخر پیش ساخته محصولی بزرگ و جا دار است که برای یک خانواده در نظر گرفته می شود واعضای خانواده را با خود مشغول بازی می کند. این استخر پیش ساخته توانایی داشتن موقعیت ویژه ای را دارند که بتوان با آن ساعت های زیادی مشغول سرگرمی شد و توانست بهترین شرایط را تجربه کرد. ابعاد این محصول بزرگ به صورت قطر 457 سانتی متر است که می تواند بزرگ و جادار باشد و راحت ترین موقعیت را داشته باشد. ارتفاع دیواره ها نیز 91 سانتی متر است تا به راحتی در آن توانست به تمرین ورزش شنا مشغول شد و تجربه ای ویژه را کسب کرد. علاوه بر این موارد محصول دارای دیواره های با استحکام و محکم می باشد تا با برخورد و بازی های مهیج اعضای خانواده دچار مشکل نشود. این دیواره ها دارای مقاومت زیادی هستند که راحتی را به میزان بالایی برای افراد ایجاد می سازد و آن ها را برای داشتن امنیت لازم مطمئن می کند. به همین خاطر است که خرید این استخر پیش ساخته توصیه می شود و در فضاهای شخصی افراد مانند باغ و ویلا راه اندازی و نصب می شود. با داشتن این محصول نیاز به تفریحات آبی برای افراد بر طرف می شود و امکان استفاده مداوم از آن فراهم می گردد.


بدنه ای غیر قابل تغییر

محصول مورد نظر دارای دوام بالایی می باشد که در بخش های مختلف آن ایجاد شده است و غیر قابل تغییر در طول زمان استفاده از محصول می باشد. این استخر پیش ساخته از دو بخش تشکیل شده است که در کنار هم استحکام بالایی را رقم زده اند. به همین خاطر است که می تواند محصولی با طول عمر بالا باشد و در دوام زیاد به بیش ترین حد استفاده برسد. استخر پیش ساخته را می توان با داشتن فضای بزرگ خریداری کرد و به راحتی در محل نصب نمود. بدنه از جنس برزنت می باشد که دارای ضخامت است و می تواند در برابر برخی عوامل مقاوم باشد. همچنین پایه های موجود در استخر پیش ساخته از جنسی ضد زنگ هستند تا در این محیط های آبی و مرطوبت بتوان از دوام بالای آن بهره مند شد و دچار پوسیدگی در آن ها نشد.


در پوش محصول

مزیتی که در وجود در پوش محصول وجود دارد این است که با وجود آن می توان از بروز آلودگی در آب داخل محصول جلوگیری کرد. همچنین این محصول با داشتن درپوش فضای تمیزی را در زمان نبود آب نیز مهیا می سازد و بخش پاکی را دارا می باشد. در پوش در زمانی که آب گرم در داخل استخر پیش ساخته است می تواند دما را در آن نگه داری کند و به حفظ این دما بپردازد. از این رو مناسب ترین قسمت در استخر پیش ساخته محسوب می شود.


خرید : برای خرید استخر پیش ساخته خانگی bestway با لوازم کامل سایز 91×۴۵۷ به فروشگاه اینتکس تهران مراجعه نمایید.

نوع
گرد
ظرفيت آب
12627 ليتر
قطر
457 سانتي متر
ارتفاع
91 سانتي متر
وزن
53.2 کیلو گرم
جنس بدنه
برزنتی و PVC
جنس پایه ها
فلزی گالوانیزه
پمپ
دارد
نوع پمپ
فیلتری 2006 لیتری
سایر ویژگی ها
نصب در مدت زمان کمتر از یک ساعت
داراي گارانتي
نوع استخر: استخر پیش ساخته فریمی گرد
وزن : 53.2 کیلو گرم
دارای درپوش و زيرانداز
اقلام همراه
DVD آموزشي، بسته تعميرات
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...