استخر پیش ساخته دایره ای آماده و متحرک سایز 107*427

کد bestway 56641

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 13030 لیتر
  • قطر: 427 سانتی متر
  • ارتفاع: 107 سانتی متر
4%
30,100,000
29,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید استخر پیش ساخته بست وی دایره ای آماده با قطر 427 و پمپ تصفیه با برترین قیمت و کیفیت از نمایندگی فروش استخر های پیش ساخته بست وی و اینتکس در ایران

استخر پیش ساخته بست وی آماده دایره ای ، با قطر 427 و پمپ تصفیه از سری استخر های پیش ساخته ای می باشد که به تازگی و توسط برند بست وی روانه بازارهای جهانی شده است . جنس بدنه این استخر پیش ساخته از پی وی سی برزنتی همراه با الیاف شمعی می باشد که مقاومت و استحکام این محصول را در برابر فشار و ضربه های وراده دو چندان کرده است .

 این استخر پیش ساخته bestway دارای پایه هایی از جنس آلومینیوم ضد زنگ می باشد که از این رو می توانید از آن در شرایط آب و هوایی گرم و رطوبت نیز بدون دغدغه استفاده نمایید . به همراه این استخر پیش ساخته بست وی  نیز یک عدد پمپ تصفیه آب وجود دارد که شما را از شر خریدن پمپ های استخر های پیش ساخته راحت می کند . همچنین علاوه بر پمپ تصفیه آب برای شما عزیزان یک عدد نردبال استخر ، در پوش و زیر انداز نیز ارسال می شود . با توجه به ابعاد این استخر پیش ساخته می  توانید از آن به عنوان استخر پرورش ماهی نیز استفاده کرده و با یک تیز دو نشان بزنید . استخر پیش ساخته دایره بست وی با قطر 427 و پمپ تصفیه با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید.

استخر پیش ساخته آماده دایره ای بست وی متحرک سایز 107*427

استخر پیش ساخته دایره آماده بست وی متحرک سایز 107*427 از جمله استخر های آماده استفاده می باشد که دارای قیمتی ارزان است و برای راه اندازی دشواری را ایجاد نمی کند. این محصول دارای ضمانت نامه نیز می باشد و می توان با خیالی راحت و با اطمینان از کیفیت و مرغوبیت بدنه آن را خریداری کرد. بدنه محصول فابریک است و اجزای آن نیز در دوام و مقاومت بالا با دقت و نظم در کنار هم قرار گرفته و به هم متصل هستند و می توانند این مجموعه آبی و ایمن را ایجاد کنند. ایجاد این مجموعه بازی و آبی برای افراد خانواره و دوستان امری جذاب بوده و می تواند نیاز آن ها به آب تنی و رفتن به استخر های سر پوشیده عمومی را برطرف کند و دیگر نیازی به رفتن به این گونه فضاها وجود نداشته باشد. در این صورت می بایست اطلاعات لازم را در مورد مزیت های این استخرهای پیش ساخته دانست که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم.


محصولی جذاب و هیجان انگیز

در فصول گرم سال به ویژه تابستان که کودکان نیز اوقات فراقت بیش تری داشته و مدارس نیز تعطیل می باشد همچنین انواع شرکت ها با ارائه تعطیلات تابستانی برای کارمندان خود برای آن ها استراحتی را رقم زده اند این گونه تجهیزات و وسایل مناسب و ضروری بوده و در صورت امکان خرید می توان نهایت استفاده و لذت را از این محصول خاص برد. در فضاهای بزرگ مانند حیاط ها و ویلاها و نیز در محوطه ای از باغ می توان استخر های پیش ساخته را احداث کرد و سبب ایجاد شوق و هیجان برای افراد گوناگون و نیز کودکان شد. این استخر ها با سازه ها و پایه هایی محکم به هم متصل شده و ساختمان محصول را ایجاد می کنند و با قرار گیری بدنه و اتصال به پایه ها مجموعه راه اندازی می شود. چنین محصولی آماده استفاده در هر زمانی می باشد و نیز می توان آن را به نقاط مختلف منتقل کرد و در فضاهای دیگر نیز از استفاده از آن بهره مند شد. این محصول سبب آبتنی افراد و کاهش درجه حرارت بدن آن ها در روز های گرم می شود و از این طریق باعث لذت آن ها در اوقات فراقت می شود.


روش نظافت فضای استخر پیش ساخته

محصول مورد نظر را می توان به راحتی از طریق محفظه و پمپ پر از آب نمود و تا میزانی که نیاز است آن را اشباه کرد. اما با وجود آب در مدت زمان طولانی در داخل استخر امکان ایجاد جلبک و یا باکتری و قارچ های مضر می باشد که برای بدن افراد خطرناک بوده و عارضه های پوستی و بیماری های مختلف را به دنبال دارد. برای جلوگیری از این کار می توان محصول را با هر بار استفاده از آلودگی پاک کرد. برای این کار ابتدا استخر دایره را از آب خالی می کنیم. این کار از طریق همان محفظه ورودی آب صورت می گیرد و می توان به صورت کامل فضای داخلی را خالی از آب نمود. برای این کار زمان کوتاهی صرف می شود. سپس با خالی شدن فضای داخل می توان با استفاده از مواد شویینده مختلف بدنه داخلی را خالی از هر گونه عوامل بیماری زا نمود و فضا را برای استفاده مجدد آماده کرد. در زمان استفاده مکرر نیز می توان پس از هر بار استفاده به وسیله پمپ تصویه آب که از نوع فیلتری است آب درون استخر را تمیز نمود و آماده برای استفاده مجدد کرد.

مناسب جهت آموزش و تمرین ورزش شنا

برای افرادی که به تازگی مشغول آموزش و یادگیری ورزش شنا هستند این محصول یک محصول بسیار مناسب برای تمرینات آن ها می باشد و با امکان ایجاد عمق های مختلف در این محصول می توان آموزش های مختلفی را برای افراد ایجاد کرد. این استخر از آن جایی که می تواند مورد استفاده گروهی افراد قرار گیرد فضایی مناسب جهت آموزش شنا به کودکان می باشد.


نحوه خریداری

در زمان لزوم برای خرید این استخر پیش ساخته دایره ای بست وی متحرک سایز 107*427 می توانید به فروشگاه بزرگ اینتکس تهران در سراسر کشور مراجعه کنید و محصول را از این طریق برای تفریح های آبی خود خریداری نمایید.

نوع
گرد
ظرفیت آب
13030 لیتر
قطر
427 سانتی متر
ارتفاع
107 سانتی متر
جنس پایه ها
آلومينيومي
جنس بدنه
PVC برزنتی و الیاف شمعی
پمپ تصفیه
دارد
نوع پمپ
فیلتری 3028 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
سایر ویژگی ها
پایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
قابلیت راه اندازی توکار
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
قابلیت نصب لوازم جانبی
اقلام همراه
نردبان ، DVD آموزشی ، درپوش ، زیرانداز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...