استخر پیش ساخته فایبرگلاس بست وی به طول 610 سانت

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: بیضی
  • ظرفیت آب: 19929 ليتر
  • طول: 610 سانتي متر
  • عرض: 360 سانتي متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فایبرگلاس بست وی به طول 610 سانت در سایت رسمی فروش محصولات بادی و استخر پیش ساخته intex با قیمت ارزان

یک استخر با تمام ویژگی هایی که باید یک استخر خوب با خود داشته باشد . این استخر باداشتن طولی به اندازه 610 سانتی متر یک استخر فوق العاده برای استفاده در ویلاها و باغات می باشد. این محصول تولید سال 2016 شرکت بزرگ بست وی می باشد. عرض استخر 360 و عمق آن 120 سانتی متر است که یک فضای مناسب و امن را برای شنا کردن دورهمی به ارمغان می آورد .  جنس بدنه از مواد اولیه درجه یک تهیه و ساخته شده است. نوع موادی که در این محصول بکار گرفته شده باعث استحکام بالا در برابر فشار آب و هرگونه تغییراتی می شود. جنس بدنه از PVCو فایبرگلاس میباشد که یک مواد عالی برای ساختن این نوع محصولات می باشند. استخر پیش ساخته از نظر ظاهری نیز جزو بهترین ها بوده که با استقبال خریداران قرار گرفته و از پرفروش ترین ها محسوب می شوند. برای اینکه شما استفاده کنندگان زحمت تعویض مکرر آب استخر را متحمل نشوید سازنده ی محصول یک پمپ تصفیه ی پر قدرت را برایتان درنظر گرفته که علاوه بر تمیز نگه داشتن آب استخر باعث صرفه جویی درمصرف نیز می شود. این استخر علاوه بر استفاده های شخصی میتوان برای خود اشتغالی نیز بهره برد . این محصول دارای لوازم جانبی نردبان و زیرانداز می باشد. شرکت بست وی همانند سایر محصولات خود این محصول را هم گارانتی نموده . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولت سایت دیدن کرده و برای خرید استخر پیش ساخته با تلفن های این مرکز تماس بگیرید.

استخر پیش ساخته فایبرگلاس بست وی به طول 610 سانت

استخر پیش ساخته فایبرگلاس بست وی به طول 610 سانت دارای ابعاد بزرگی است و برای استفاده در منازل و باغ ها و ویلا ها استفاده می شود. این محصول خاص دارای دیواره های محکمی می باشد که با این وجود با استخر های دیگر برابر می کند و مشابه با این محل ها ایفای کارایی کند. استخر پیش ساخته در واقع مهم ترین محصول به جهت داشتن دوام می باشد و مستحکم ترین دیواره را به خود اختصاص داده است. از این رو می تواند به راحت ترین صورت نصب و استفاده شود و با آن تمامی امکانات لازم برای شنا و تفریح هایی از این قبیل را دارا بود. علاوه بر این موارد استفاده از استخر پیش ساخته برای راه اندازی کسب و کار های مختلف مهم است و دارای اهمیت زیادی می باشد. از این رو مهم ترین ویژگی آن جادار بودن آن است که برای استفاده کنندگان و خریداران دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد. استخر پیش ساخته و آماده قابل جمع آوری و حمل به نقاط دیگر نیز می باشد و در این حال مزیت های دیگری را به دنبال خواهد داشت.


محوطه ای بزرگ و خانوادگی 

این استخر پیش ساخته دارای ابعاد بزرگی می باشد که می توان با استفاده از آن در هر مکانی به تفریح و سرگرمی مشغول شد و با توجه به بزرگ بودن فضای درونی آن می توان به آسانی از آن بهره لازم را به عمل آورد. محوطه بزرگی که با داشتن ابعاد 610 سانتی متر در طول و 360 سانتی متر در عرض ایجاد شده است برای مصارف مختلف استفاده می شود. از جمله آن ها می توان به بازی و تفریح های آبی در داخل محوطه استخر پیش ساخته اشاره کرد که دارای امکانات لازم می باشد و می تواند بهترین فضا برای شنا را مهیا سازد. ورزش شنا برای تمامی افراد که علاقه به تفریحات آبی دارند مناسب است. از این رو این محصول با برقراری فضایی بزرگ در محیط های شخصی می تواند افراد را به داشتن محوطه بازی های آبی مجهز کند و آن ها را برای داشتن چنین تفریحاتی بی نیاز نماید. همچنین این محصول خاص برای آموزش شنا به افراد غیر حرفه ای نیز مناسب است و با داشتن عمق کم می تواند آن ها را از بروز خطرات احتمالی در امان نگه دارد. با این وجود افراد زیادی در داخل محصول جای می گیرند و به تفریح مشغول می شوند.


مواد اولیه سازنده محصول

این استخر پیش ساخته دارای مواد اولیه ای است که می تواند برای داشتن طول عمر بالا به کار گرفته شود و جایگزین محصولات محکم و بتنی شود. این محصول دارای دیواره هایی با جنس فایبرگلاس است که دارای قابلیت استحکام بالا می باشد و می تواند طول عمر زیادی را برای افراد شامل شود. از سویی دیگر این دیواره می تواند ایمنی لازم به جهت ماندن در داخل استخر پیش ساخته را ایجاد سازد و از این رو از افتادن افراد به بیرون از محوطه جلوگیری نماید. مواد اولیه ای که در ساخت استخر پیش ساخته ب کار رفته است دارای کیفیتی مطلوب است و می تواند محصول را در محیط های مختلف کاربردی کند. علاوه بر این موارد این محصول دارای قابلیت ضد آب می باشد به این معنا که آب درونی خود را در داخل خود حفظ می کند و به بیرون نشت داده نمی شود. 


اقداماتی برای نصب

محصول مورد نظر به آسانی نصب می شود چرا که اجزای آن ساخته شده است و به راحتی کاربرد خواهد داشت. علاوه بر این موارد این استخر پیش ساخته دارای فیلم آموزشی است که قبل از نصب می بایست مشاهده شود تا برای نصب مشکلی ایجاد نگردد و به راحتی صورت گیرد. از سوی دیگر در برخی نمایندگی ها در صورت بروز مشکل واحد پشتیبانی نصاب ارسال می کند تا افراد دیگر مشکلی برای استفاده از محصول نداشته باشند.


خرید

استخر پیش ساخته فایبرگلاس بست وی به طول 610 سانت محصولی کاربردی است که در نمایندگی اینتکس تهران برای خرید افراد دارای قیمت مناسب می باشد.

نوع
بیضی
ظرفیت آب
19929 ليتر
طول
610 سانتي متر
عرض
360 سانتي متر
ارتفاع
120 سانتي متر
جنس لبه
فایبرگلاس
پمپ تصفیه
دارد
نوع پمپ
3785 لیتری
درپوش
ندارد
زيرانداز
دارد
نردبان
دارد
ساير ويژگي ها
قابليت استفاده به عنوان استخر صنعتي
داراي گارانتي
اقلام همراه
نردبان،بسته تعميرات، DVD آموزشي
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...