استخر پیش ساخته فایبرگلاس ویژه کوکان

کد bestway 56547

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیلی
  • ظرفیت آب: 1800 لیتر
  • طول: 239 سانتی متر
  • عرض: 150 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فایبرگلاس تولید شده شرکت بست وی یک محصول مناسب برای استفاده افراد کم سن و سال می باشد. این استخر با داشتن ابعادی مناسب

استخر پیش ساخته فایبرگلاس تولید شده شرکت بست وی یک محصول مناسب برای استفاده افراد کم سن و سال می باشد. این استخر پیش ساخته با داشتن ابعادی مناسب و عمقی کم یک وسیله مناسب و عالی برای لذت بردن کودکان از اوقات فراغت خود می باشد . جنس بدنه از فایبرگلاس و PVC ساخته شده است که علاوه بر داشتن استحکام بالا از ظرافت خاصی نیز برای جلوگیری از آسیب استفاده کنندگان داراست.

شما با داشتن این استخر پیش ساخته هر زمان که بخواهید یک استخر خانگی در دسترس شماست و نیازی برای صرف وقت زیاد برای بردن کودکتان به استخر نمی باشد. علاوه بر این از مزیت های اینگونه استخرهای آماده اطمینان از بهداشتی بودن آن است که دیگر هیچگونه نگرانی از بابت مبتلا شدن فرزندتان به بیماری های پوستی وجود ندارد. برای کمک درنصب محصول یک بسته ی آموزشی نیز درنظر گرفته شده است و ضمنا می توانید برای راهنمایی بیشتر و کسب اطلاعات با همکاران در شرکت اینتکس تهران تماس حاصل فرمایید.

ابعاد این استخر پیش ساخته به طول 239 سانتی متر و عرض 150 سانتی متر می باشد که فضایی استاندارد برای استفاده چهار نفره کودکان را فراهم می آورد. اگر در بخشی از حیاط خانه خود فضایی خالی را در اختیار دارید به راحتی می توانید محیطی برای آب تنی فرزندان خود را فراهم کنید تا در محیطی کاملا امن اقدام به آب تنی نمایند و لحظاف فراموشی نشدنی را سپری کنند. این استخر پیش ساخته همانطور که گفتیم دارای بدنه ای برزنتی می باشد که به صورت دو و در برخی از بخش ها سه لایه ساخته شده است تا بهترین عملکرد را از هنگام وارد شدن فشار و ضربه داشته باشد. این استخر به صورت طولی دارای سه و به صورت عرضی دارای دو ستون نگهدارنده می باشد که استحکام فوق العاده ای را برای آن پدید آورده است.

همچنین این ستون ها ساخته شده از فایبرگلاس مقاوم می باشند که کاملا ضد زنگ هستند و در صورت برخورد آب به آن ها و یا استفاده در مناطق دارای شرجی و رطوبت هیچگونه زنگ زدگی اتفاق نخواهد افتاد. این استخر دارای وزنی سبک است و به دلیل انعطاف پذیری بالای اجزای تشکیل دهنده بدنه به راحتی قابل جا به جایی است و می توانید در مسافرت ها نیز از آن استفاده کرده و با برپایی آن در باغ و ویلای خود مقدمات را برای آب تنی کودکان فراهم آورید . نصب و راه اندازی این استخر پیش ساخته در مدت زمان یک ساعته امکان پذیر است و برای پر کردن آن به 1800 لیتر آب نیاز خواهید داشت که تامین آن کار چندان سختی نیست. همین حالا می توانید این استخر پیش ساخته بست وی را از نمایندگی فروش استخر پیش ساخته اینتکس تهران ثبت سفارش کنید و هر جای ایران که هستید آن را درب منزل تحویل بگیرید.

استخر پیش ساخته فایبرگلاس ویژه کودکان یکی دیگر از سری استخرهای آماده برند بست وی می باشد که برای استفاده کودکان و نوجوانان ساخته شده است . این استخر پیش ساخته بست وی علاوه بر مصارف تفریحی در بسیاری از صنایع پرورش ماهی و همچنین کشاورزی نیز مورد استفاده قرار می گیرد و در جهت مصارف مختلف می توانید از آن بهره مند شوید . کیفیت ساخت بدنه این استخر پیش ساخته برخلاف بدنه کوچکی که دارد بسیار بالاست و با توجه به قیمت مقرون به صرفه ای که دارد و همچنین مدت زمان راه اندازی کم ، به یکی از پرفروش ترین استخرهای آماده سایز کوچک بست وی تبدیل شده است . اگر شما هم قصد خرید استخر پیش ساخته بست وی را دارید در ادامه این نقد و بررسی همراه ما باشید تا این استخر زیبا را برای شما به بررسی بگذاریم .

ابتدای این نقد و بررسی باید به سراغ شکل ظاهری این محصول برویم ، جایی که در بدنه بیرونی از رنگ تماما آبی استفاده شده است و در بخش داخلی می توانیم طرح های کاشی کاری شکل را مشاهده کنیم که جلوه ویژه ای را به محصول داده است . این استخر پیش ساخته دارای سه ستون نگهدارنده به صورت طولی و عرضی می باشد که با توجه به وزن و میزان آبی که درون آن جای می گیرد به راحتی می تواند وزن های بالا را مهار کند . این ستون ها از پایین باید بر روی زمین هموار قرار بگیرند و از سمت بالا درون ستون های افقی چفت شده اند که این مراحل در هنگام نصب باید به خوبی صورت بگیرد تا بهترین عملکرد را از استخر مشاهده کنید . بر روی بدنه بیرونی این استخر بست وی نام برند سازنده به همراه مدل استخر حک شده است که به رنگ سفید می باشد .

ستون های نگهدارنده این استخر پیش ساخته از نوع آلومینیومی ضد زنگ می باشد که با رنگ سفیدی که بر روی دیواره خود دارند به همراه تلفیق رنگ آبی بدنه توانسته اند شکل ظاهری خوبی را به استخر ببخشند . این ستون ها با ضخامت بالایی طراحی شده اند تا وزن های بالا را به راحتی بتوانند بر روی خود مهار کنند . همچنین با توجه به تست های صورت گرفته بر روی این ستون ها ، قابلیت استفاده در مناطقی با شرجی و رطوبت بالا را دارند و در صورت استفاده در فضای باز هیچ گونه آسیبی به آن ها وارد نمی شود . پس علاوه بر استفاده از این استخر در فضای سرپوشیده می توانید از آن در باغ ، ویلا ، حیات خانه و همچنین پشت بام منازل استفاده کنید و از دیدن آب تنی کودک تان به همراه خانواده لذت ببرید .

اما بخش اصلی بدنه هر استخر پیش ساخته را دیواره های آن تشکیل می دهند ، دیواره هایی که ساخته شده از پی وی سی برزنتی هستند و می توان آن ها را به صورت دو لایه در بخش هایی از بدنه مشاهده کرد . این نوع پی وی سی با رویه ای از الیاف مش پوشانده شده است که نرمی و انعطاف پذیریی بالایی را برای آن فراهم آورده است و می تواند مقاومت بالایی را در برابر نور خورشید ، گرما و همچنین ضربه و سوراخ شدگی از خود به نمایش بگذارد . ظرفیت آب فضای داخلی این استخر آماده بست وی بالغ بر 1800 لیتر می باشد که برای تخلیه آب داخلی می توانید از دریچه تعبیه شده در بدنه استفاده کنید ، این دریچه قابلیت اتصال به شیلنگ های باغچه را دارد و آب داخلی استخر می تواند بهترین ذخیره گاه برای آبیاری درختان خانه شما باشد . مدت زمان نصب و راه اندازی این استخر یک ساعت می باشد و برای راه اندازی آن کار سختی را پیش رو ندارید .

نوع
مستطیلی
ظرفیت آب
1800 لیتر
طول
239 سانتی متر
عرض
150 سانتی متر
ارتفاع
58 سانتی متر
جنس پایه
آلومینیوم
پمپ تصفیه
ندارد
نوع پمپ
-
درپوش
ندارد
زيرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
ساير ويژگي ها
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
قابل نصب و جمع در مدت زمان 1 ساعت
دارای گارانتی
اقلام همراه
بسته تعمیرات، DVD آموزشی
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...