استخر پیش ساخته فریمی حاضری بزرگ بدون پمپ سایز 76×366

کد intex 28710

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفيت آب: 6503 لیتر
  • قطر: 366 سانتی متر
  • ارتفاع: 76 سانتی متر
9,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریمی حاضری بزرگ بدون پمپ 76×366 از ساخته های جدید شرکت اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی و شرکت ساخت استخر روی زمین و داخل زمین

استخر پیش ساخته فریمی حاضری بزرگ بدون پمپ 76×366 از ساخته های جدید شرکت اینتکس با ابعاد کوچک بوده که در دسته بندی استخر های بادی فریمی قرار میگیرد و کیفیت ساخت بالایی دارد .این استخر پیش ساخته فریمی دارای طراحی بسیار ساده ای میباشد مه میتوانید در کمترین زمان ممکن آن را راه اندازی کرده و یا در صورت نیاز همکاران ما این کار را برای شما انجام خواهند داد.

این استخر پیش ساخته فریمی ساخته شده از جنس PVC برزنتی با الیاف شمعی میباشد  که مقاومت بالایی در برابر سایش و همچنین دما و فشار های مختلف آب دارد و به سادگی دچار مشکل نخواهد شد و در صورت مراقبت و استفاده ی صحیح تا سالها قابل استفاده خواهد بود. بدنه ی با کیفیت این استخر فریمی در صورت قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد و به شما اجازه میدهد تا به سادگی از این محصول در فضای باز و زیر نور آفتاب استفاده کنید.. این استخر گرد فریمی دارای فریم های آلومینیومی بوده که فریم هایی ضد زنگ بوده و  موجب افزایش استحکام بدنه شده تا نقش اصلی برای نگه داری بدنه ی استخر را به عهده دارد.این فریم های بسیار مقاوم بوده و تعادل کلی استخر را نگه میدارند.برای سفارش و خرید این محصول به قسمت تماس با ما در سایت اینتکس تهران مراجعه کنید.

استخر پیش ساخته فریمی حاضری بزرگ بدون پمپ سایز 76×366

استخر پیش ساخته فریمی حاضری بزرگ بدون پمپ سایز 76×366 دارای امکانات مطلوب و مورد پسند افراد می باشد که می تواند شرایط راحتی را برای شنا کردن آن ها مهیا سازد و قادر به ایجاد فضای امن برای آبتنی افراد می باشد. به این صورت مورد پسند ترین محصول برای این گونه موارد و تفریح ها می باشد و می تواند افراد را تحت تاثیر قرار دهد. استخر پیش ساخته همان طور که در اسم آن نیز مشخص است دارای شکلی از قبل ساخته شده است و در واقع تنها با در کنار هم قرار گرفتن این اجزا محصول کامل می گردد. به همین خاطر است که به آن ها استخر پیش ساخته یا استخر آماده گفته می شود. این بخش ها به صورت دقیق ساخته شده اند و دارای کیفیت مطلوب به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب می باشد. به همین خاطر است که می تواند با تشابه زیاد با استخر های قدیمی برای افراد مفید واقع شود. این محصولات مزیت های مختلفی دارند که با توجه به بدنه آن ها و مواد اولیه آن ها و همچنین محل استفاده از آن ایجاد شده است. از این رو به بررسی برخی از آن ها می پردازیم.


توصیف محصول

این استخر پیش ساخته در واقع از دو بخش عمده تشکیل شده است و به جز آن شامل وسایل جانبی می باشد. در واقع تشکیل دهنده آن دو بخش بزرگ است که به هم متصل شده و تشکیل محصولی مطلوب را داده اند. به همین خاطر است که به روشی بسیار آسان نصب می شود و برای استفاده آماده می شود. برای نصب دقیق محصول دی وی دی آموزشی در کنار آن قرار دارد که می تواند به افراد امکان نصب درست را بدهد و آسان تر این کار را انجام دهد. در غیر این صورت برخی از نمایندگی های فروش استخر پیش ساخته دارای نصاب می باشند که به محل نصب ارسال شده و محصول را برای خریداران راه اندازی می نمایند. به همین خاطر است که استفاده از محصول به مراتب آسان تر می شود و جمع آوری و حمل کردن به محلی دیگر نیز آسان تر انجام می شود. استخر پیش ساخته دارای بدنه ای مقاوم می باشد به همین دلیل است که می تواند دوام زیادی در برابر عوامل بیرونی داشته باشد. همچنین می تواند به راحتی آب را در داخل خود حفظ کند و مانع نشت آن به بیرون از استخر پیش ساخته شود. 


ایجاد استحکام در بدنه

استخر پیش ساخته علاوه بر این که دوام و طول عمر بالایی دارد دارای استحکام زیادی نیز در بدنه می باشد. از این رو قادر به تحمل بازی های مهیج افراد است و توانایی مقاومت در برابر آن ها را دارد. با ضربه و برخورد به بدنه می توان محصول را با سلامت کامل استفاده کرد و شاهد هیچ گونه آسیبی نشد. به همین خاطر این محصول به محصولی با طول عمر بالا شهرت دارد. استحکام محصول بر گرفته از پایه هایی است که استخر پیش ساخته را محکم قرار داده است و می تواند مانع از حرکت آن بر روی سطح باشد. استحکام پایه ها بسیار زیاد است و با توجه به جنس تشکیل دهنده آن فاقد هر گونه پوسیدگی و خرابی می باشد. از این رو یکی از با دوام ترین بخش های استخر پیش ساخته به حساب می آید و می تواند مدت زمان زیادی برای افراد کارایی داشته باشد.


موارد استفاده از محصول

از این استخر پیش ساخته می توان برای مصارف صنعتی و کشاورزی استفاده کردو علاوه بر بهره مندی در فضاهای شخصی به منظور آبتنی می توان از آن در این گونه موارد نیز استفاده کرد. به همین خاطر است که که دارای ابعاد مناسبی می باشد و شرایط دوام و طول عمر دارد. موارد صنعتی از جمله پرورش ماهی های مختلف می باشد که با داشتن فضای بزرگ قادر به پرورش تعداد بسیار زیادی ماهی خواهید بود. از سوی دیگر در مصارف کشاورزی نیز به منظور تامین آب مورد نیاز کشاورزان استفاده می شود و در بخشی نزدیک به زمین کشاورزی قرار می گیرد.


خرید

با توجه به مزیت های گفته شده علاقه مندان به داشتن استخر پیش ساخته فریمی حاضری بزرگ بدون پمپ سایز 76×366 می توانند در هر زمان وارد سایت اینتکس تهران شوند و محصول را خریداری کنند.

نوع
گرد
ظرفيت آب
6503 لیتر
قطر
366 سانتی متر
ارتفاع
76 سانتی متر
جنس پايه ها
آهنی گالوانیزه ضد زنگ
جنس رویه
الیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفيه
ندارد
نوع پمپ
-
درپوش
دارد
زيرانداز
دارد
ساير ويژگي ها
دارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آهنی مستحکم
دارای دریچه خروجی آب
قابل استفاده در فضای باز
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، DVD آموزشی
شرکت سازنده
اينتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...