استخر پیش ساخته گرد فایبرگلاس بست وی پایه دار سایز 51*244

کد bestway 56431

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 1724 ليتر
  • قطر: 244 سانتي متر
  • ارتفاع: 51 سانتي متر
8,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته گرد فایبرگلاس بست وی پایه دار در نمایندگی محصولات اینتکس ارسال به سراسر کشور

یک استخر با سایزی کوچک مناسب برای مکان های کوچک و خانه های آپارتمانی. این استخر محصول شرکت بست وی می باشد. شرکت بست وی با طراحی استخرها در ابعاد مختلف پاسخگوی تمامی سلایق و خواسته های مشتریان خود بوده و همیشه رضایت خریداران را مد نظر قرار داده است. با طراحی این استخر بااین ابعاد خانواده هایی که از نظر جا مشکل دارند می توانند بر این مشکل فائق آمده و از داشتن یک استخر خانگی با کیفیت و ایده آل لذت ببرند. شما عزیزان میتوانید از این استخر به عنوان وسیله ی تفریحی بسیار مناسب و ایمن برای کودکانتان بهره ببرید. و یا از آن به عنوان وان حمام استفاده کنید و بچه های فراری از آب را برای نظافت و تمیزی ترغیب نمایید. جنس استخر پیش ساخته از ترکیب فایبرگلاس و PVC ساخته شده است که باعث افزایش طول عمر محصول میگردد. شرکت بست وی برای اطمینان خاطرشما از کیفیت محصول آنرا تحت گارانتی قرار داده است تا از این بابت خیالی آسوده داشته باشید. برای چگونگی نصب استخر میتوانید از DVDآموزشی که برای شمادرنظر گرفته شده است استفاده نمایید . شما خریداران محترم میتوانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران محصول را سفارش داده و در جلوی منزل خود تحویل کالای خود را تحویل بگیرید.

پی وی سی بکار گرفته شده در ساختار دیواره های این استخر پیش ساخته از نوع برزنتی و در ضخامت دو و سه لایه می باشد که مقاومت و استحکام بسیار فوق العاده ای در برابر فشار و ضربه دارد . همچنین گفتنی است که این نوع استخر پیش ساخته برای استفاده در زیر نور خورشید نیز به خوبی استانداردسازی شده است تا بتوانید با خیالی راحت از آن در باغ و ویلای شخصی خود نیز استفاده کنید . علاوه بر باغ و ویلا بسیاری از محیط های دیگر همچون حیات خانه ، پشت بام و پارکینگ آپارتمان ها شرایط را برای برپایی این نوع استخر فراهم می کند تا لحظات فراموش نشدنی را در کنار خانواده خود سپری کنید . این استخر آماده بست وی به دلیل انعطاف پذیری بالای متریال بدنه در هنگام جمع آوری فضای بسیار کمی را اشغال می کند و به راحتی می توانید با ماشین شخصی خود آن را حمل کنید و در مسافرت ها به همراه داشته باشید .

یکی از مهمترین مزیت های این استخر پیش ساخته را می توان سهولت در نصب و راه اندازی آن دانست که البته مدت زمان کمی را از شما می گیرد . با توجه به تست های صورت گرفته باید بگوییم که برای راه اندازی این استخر آماده بست وی به مدت زمانی بالغ بر کمتر از یک ساعت نیاز خواهید داشت . فضای داخلی این استخر پیش ساخته برای آب تنی سه نفره استانداردسازی شده است و برای پر کردن آن نیاز به 1724 لیتر آب خواهید داشت . گفتنی است که علاوه بر استفاده های تفریحی از این استخر پیش ساخته می توانید برای پرورش ماهی و همچنین ذخیره آب کشاورزی نیز استفاده کنید و بهترین عملکرد را در این زمینه شاهد باشید . همین حالا می توانید این استخر پیش ساخته جذاب را از محصول برند بست وی است از نمایندگی فروش استخر پیش ساخته اینتکس تهران سفارش دهید .

استخر پیش ساخته گرد فایبرگلاس بست وی پایه دار سایز 51*244

استخر های پیش ساخته یکی از جدیدترین محصولاتی بوده که به شما امکانی می دهد تا بتوانید در حیاط منزل ، پارکینگ و یا پشت بام منزل خود بتوانید یک محیط شاد و راحت برای تفریحات ابی و خانوادگی داشته باشید. این گروه از محصولات بدنه ای پرتابل داشته و شما می توانید به راحتی آن ها را راه اندازی ، جمع اوری و یا حتی جا به جا کنید. یکی از انواع سایز کوچک این گروه از محصولات که شما می توانید برای مصارف تفریحی و یا پرورش ماهی نیز از آن استفاده کنید استخر پیش ساخته گرد فایبرگلاس بست وی پایه دار سایز 61*244 نام دارد. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس اگر شما نیز قصد خرید استخر پیش ساخته را برای خانواده خود دارید توصیه می کنیم تا پایان این بخش ما را همراهی کنید.

استخر پیش ساخته گرد فایبرگلاس بست وی پایه دار سایز 61*244 | اینتکس


مشخصات ظاهری استخر پیش ساخته

در اولین بخش به معرفی کامل مشخصات ظاهری این استخر پیش ساخته پرداخته که در نگاه اول نظر مثبت مصرف کنندگان را به خود جلب خواهد کرد. این محصول یک استخر پیش ساخته گرد بوده که برای راه اندازی نیاز به یک فضای دایره شکل دارد. ساختار محصول از دو بخش اصلی بدنه و سازه های نگهدارنده تشکیل شده که در نهایت بدنه استخر پیش ساخته را در اختیار شما قرار می دهند. بدنه خارجی این استخر پیش ساخته ساده و آبی رنگ بوده و در مرکز آن یک نشان تجاری فارسی از کارخانه بست وی به چشم می خورد. بخش داخلی محصول نیز طراحی کاشی کاری داشته و ترکیبی از رنگ سفید و ابی می باشد. این نوع طراحی کاشی کاری برگرفته از مدل کاشی کاری کف استخر های بتنی بوده که موجب افزایش زیبایی این محصول شده است. در بخش انتهای این دیواره نیز بند هایی تعبیه شده که بر مقاوم کردن سازه ها در محل خود مورد استفاده قرار می گیرد. سازه های این استخر پیش ساخته سفید و باریک بوده و از لبه اصلی با رعایت فاصله های یکسان وصل شده و تمامی بخش اطراف محصول را پوشش می دهد. این سازه ها وظیفه ثابت نگه داشتن موقعیت محصول را بر روی سطح زمین داشته و فرم اصلی بدنه استخر پیش ساخته تشکیل خواهند داد.

در بخش انتهای این سازه های باریک و یک پلاستیک نگهدارنده نیز وصل شده که موجب می شود از تغییر مکان محصول در اثر استفاده جلوگیری شود. بر روی بدنه این استخر پیش ساخته دو عدد دریچه تعبیه شده که شما می توانید از این نقاط جهت ورود و خروج اب استفاده کرده و یا در صورت نیاز تجهیزات جانبی مورد نیاز نظیر پمپ تصفیه اب و گرمکن آب استخر را به این محصول وصل کنید. برای راه اندازی ساده و روش های مراقبت به همراه این استخر پیش ساخته یک DVD آموزشی وجود داشته که شما می توانید به صورت تصویری نحوه راه اندازی این محصول را مشاهده کرده تا بدنه اصلی دچار آسیب نشود. این استخر پیش ساخته بدنه ای باکیفیت و با دوام بالا داشته اما یک عدد برچسب تعمیرات نیز به همراه محصول موجود بوده تا در صورت بروز هرگونه اسیب ناشی از استفاده نادرست بتوانید بدنه این استخر پیش را ترمیم کنید.


مشخصات فنی استخر پیش ساخته

همانطور که می دانید مشخصات فنی محصول به دلیل ارتباط با ابعاد بدنه و همچنین طول عمر استخر پیش ساخته از موارد مهمی بوده که در زمان خرید به آن توجه می شود. استخر پیش ساخته گرد فایبرگلاس بست وی پایه دار سایز 61*244 یک محصول با طول عمر بالا بوده که شما می توانید در تمامی فضاهای باز و سرپوشیده با اسودگی خاطر از آن استفاده کنید. بدنه اصلی این استخر پیش ساخته را از مرغوب ترین نوع برزنت طراحی و تولید کرده که کیفیت قابل قبولی داشته و در برابر تغییرات شرایط جوی نظیر دماهای مختلف آب دچار افت کیفیت نخواهد شد. سازه های این استخر پیش ساخته نیز سبک و باداوم بوده و از نوع فلز آلومینیوم گالوانیزه با خاصیت ضدزنگ بودن تولید می شود. این نوع جنس بدنه موجب شده تا شما بتوانید از استخر پیش ساخته را به راحتی بر روی سطح زمین و به صورت روکار و یا داخل زمین و به صورت توکار راه اندازی کنید. این محصول ساختاری گرد داشته که قطر آن برابر با 244 سانتی متر و 61 سانتی متر ارتفاع بدنه دارد. این میزان ابعاد بدنه گنجایش 1724 لیتر آب را داشته که شما می توانید با استفاده از پمپ تصفیه اب در این میزان صرفه جویی داشته باشید.


خرید استخر پیش ساخته

شما می توانید برای خرید استخر پیش ساخته گرد فایبرگلاس بست وی پایه دار سایز 51*244 و یا سایر نمونه های استخر پیش ساخته بست وی و اینتکس به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده یا محصول اصل را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

نوع
گرد
ظرفیت آب
1724 ليتر
قطر
244 سانتي متر
ارتفاع
51 سانتي متر
جنس پایه ها
آلومينيومي
جنس بدنه
برزنتی
پمپ تصفیه
ندارد
نوع پمپ
-
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
سایر ویژگی ها
قابليت نصب در مدت زمان کمتر از یک ساعت
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
داراي گارانتي
اقلام همراه
DVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...