استخر پیش ساخته پایه فلزی کوچک با پمپ سایز : 76×305

کد intex 28702

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفيت آب: 4485 لیتر
  • قطر: 305 سانتی متر
  • ارتفاع: 76 سانتی متر
11%
11,500,000
10,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته پایه فلزی کوچک مرغوب با مارک اینتکس برای خانواده با پمپ تصفیه 220 ولت  محصولی از شرکت اینتکس تهران مرکز فروش استخر پیش ساخته ارزان در ایران

استخر پیش ساخته فریمی با پمپ تصفیه 220 ولت 76×305 یکی دیگر از استخر های پیش ساخته  از شرکت اینتکس میباشد که برای استفاده نوجوانان در فضای باز میباشد که در کمترین زمان راه اندازی شده و آماده استفاده میشود.

از ویژگی های مهم این استخر پیش ساخته اینتکس میتوان به داشتن بدنه ای مقاوم اشاره کرد که به دلیل استفاده از جنس PVC برزنتی با الیاف شمعی دارای مقاومت بالایی در مقابل فشار و ضربه هایی که ممکن است به آن وارد شود دارد و همچنین این بدنه از ضخامت بالایی برخوردار بوده تا مشکلی هنگام استفاده به وجود نیاید. این محصول به دلیل استفاده از PVC دچار مشکل در زیر نور آفتاب نشده و میتواند به سادگی در فضاهای باز مورد استفاده قرار بگیرد.یکی از بهترین ویژگی های این استخر پیش ساخته نصب آن توسط پایه های فلزی گالوانیزه بوده و بدون هیچ اموزش خاصی قادر به راه اندازی آن خواهی بود.

همراه این محصول یک پمپ تصفیه آب فیلتری قرار داده شده که توسط فیلتر کاغذی قابل تعویض خود اقدام به پاک سازی آب می کند.برای سفارش این محصول و خرید استخر پیش ساخته کوچک فلزی کلیک کنید.

این پمپ تصفیه فیلتری قابلیت اتصال به برق شهری را دارد و به همین خاطر برای تامین برق ان با مشکلی مواجه نخواهید شد . همچنین پمپ تصفیه فوق کم مصرف می باشد و علاوه بر آن به دلیل قدرت پردازش بالای آبی که دارد در صورت روشن ماندن در طول استفاده به راحتی می تواند آبی شفاف و پاکیزه را به وجود آورد تا دیگر نیازی به تخلیه آب به صورت مداوم برای پاکیزه نگه داشتن آن نداشته باشید . میزان آبی که درون این استخر جای می گیرد بالغ بر 4485 لیتر می باشد که نشان از فضای بزرگ داخلی دارد و علاوه بر استفاده کودکانه و نوجوانان می توانید از آن برای استفاده خانوادگی نیز بهره مند شوید و به صورت همزمان مورد استفاده سه الی چهار نفره به راحتی قرار بگیرد . این استخر دارای دو دریچه به عنوان ورودی و خروجی های پمپ تصفیه می باشد که اتصال آن به بدن استخر کار سختی نیست و به راحتی صورت می گیرد .

همچنین یک دریچه دیگر در بخش پایین بدنه دیده می شود که قابلیت اتصال شیلنگ را دارد و برای تخلیه هر چه راحت تر آب مورد استفاده قرار می گیرد . این دریچه تخلیه به خوبی از هدر رفت آب جلوگیری می کند و باعث میشود تا بتوانید از آب داخلی برای آبیاری درختان باغ و ویلا خود استفاده کنید . این استخر پیش ساخته اینتکس با توجه به بدنه مقاومی که دارد قابلیت نصب به صورت روکار و همچنین توکار را نیز دارد و بسته به سلیقه خود می توانید از آن استفاده کنید . وزن سبک ، سهولت در جا به جایی حتی بین شهری و همچنین حجم کمی که دارد باعث شده تا برای انتقال آن به ویلا و باغ شخصی خود در شمال کشور مشکلی نداشته باشید و راه اندازی و جمع آوری آن نیز به راحتی و در مدت زمان یک الی دو ساعته صورت می گیرد .

استخرهای پیش ساخته را به طور کلی می توان از محبوب ترین و پر فروش ترین محصولات در دسته بندی تفریحات آبی دانست که می توانید با استفاده از آن ها در تابستان های داغ از آب تنی پس از یک روز خسته کننده کاری در زیر آفتاب لذت ببرید . این استخر پیش ساخته کرد اینتکس که دارای قطر سه و نیم متری می باشد فضای بسیار ایده آلی را برای آب تنی به همراه خانواده ایجاد می کند که می توانید از آن در محیط های باز همچون محیط های خانگی استفاده کنید . همانطور در بخش توضیحات این استخر پیش ساخته دارای بدنه ای از جنس پی وی سی مقاوم می باشد که به خوبی فشار وارده را تحمل می کند و دارای استحکام فوق ابعاده ای در برابر فشار آب داخلی ایجاد شده می باشد . اگر شما هم قصد خرید استخر پیش ساخته گرد اینتکس را دارید در ادامه این نقد و بررسی همراه ما باشید تا اطلاعات جامعی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم .

جنس بدنه این استخر پیش ساخته از نوعی پی وی سی برزنتی می باشد که در حالت دو و سه لایه در بخش های مختلف از آن استفاده می شود تا بدنه این استخر را به سدی در برابر فشار آب وارده تبدیل نماید . در لایه های میانی پی وی سی این استخر پیش ساخته از لایه های پلی استر استفاده شده است که نفوذ آب را به بخش های بیرونی به صورت کامل غیر قابل باور می کند و در واقع بدنه با خیالی راحت می توانید آب داخلی این استخر را تا لبه بالایی پر کرده و از آب تنی درون آن لذت ببرید . متریال پی وی سی استفاده شده در ساخت این استخر پیش ساخته در برابر نور آفتاب و شرجی و رطوبت به طور کلی مقاوم می باشد و از این رو می توانید از آن در محیط های باز و همچنین ویلاهای خود در شهر های شمالی یا جنوبی کشور که از شرجی بالایی برخوردار هستند با خیالی راحت استفاده نمایید . این بدنه مقاومی که توضیحات لازم را در مورد آن دادیم از بخش های بیرونی توسط پایه های گالوانیزه شده نگهداری می شود . همانطور که در تصاویر این استخر پیش ساخته مشاهده می کنید این پایه ها علاوه بر اتصال بخش های بالایی استخر پیش ساخته در بخش های کف نیز توسط نگهدارنده هایی متصل به استخر هستند و این امر به خوبی از تکان خوردن استخر جلوگیری به عمل می آورد.


از دیگر خصوصیات مهم و مزیت های این استخر پیش ساخته می توان به همراه بودن پمپ تصفیه آب درون پکیج بسته بندی آن اشاره داشت . پمپ تصفیه آب قوی که بر روی این استخر پیش ساخته قرار گرفته است ساخته شده توسط کمپانی اینتکس می باشد و کیفیت فوق العاده آن در جهت تمیز نگه داشتن آب داخلی استخر کمک شایانی می کند . علاوه بر آن تصفیه آب داخلی این استخر پیش ساخته توسط پمپ تصفیه قوی به خوبی به جلوگیری از بیماری های ایجاد شده درون آب کمک می کند و در واقع بیماری های پوستی را به طور کلی از آب داخلی استخر به دور نگه می دارد . برای اتصال پمپ تصفیه آب به این استخر پیش ساخته یک عدد دریچه ورودی و یک عدد دریچه خروجی وجود دارد که به راحتی می توانید پمپ را به آن وسط کنید و لازم به ذکر است که این پمپ تصفیه قابلیت اتصال به برقی 220 ولت را دارد و به راحتی می توانید آن را به برق شهری متصل نمایید . علاوه بر دریچه های اتصال پمپ تصفیه یک عدد دریچه تخلیه آب نیز در کف استخر وجود دارد که قابلیت اتصال شیلنگ را دارد و می توانید به هنگام تخلیه ، از آب داخلی استخر در جهت آبیاری درختان خود استفاده کنید .

علاوه بر پمپ تصفیه آب فیلتری ، به همراه این استخر پیش ساخته نردبان هم ارتفاع این استخر پیش ساخته که دارای گیره های نگهدارنده در بخش بالایی می باشد و درپوش و زیرانداز وجود دارد که شما را به طور کلی از خرید لوازم جانبی برای استخر پیش ساخته راحت می کند وجود دارد . برای خرید این استخر پیش ساخته برند اینتکس همین حالا می توانید از طریق وب دکمه خرید محصول اقدام نمایید و از آب تنی در روزهای گرم سال لذت ببرید .







نوع
گرد
ظرفيت آب
4485 لیتر
قطر
305 سانتی متر
ارتفاع
76 سانتی متر
جنس پايه ها
فلزی گالوانیزه
جنس رویه
الیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفيه
دارد
نوع پمپ
فیلتری 220 ولت
درپوش
ندارد
زيرانداز
ندارد
ساير ويژگي ها
دارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های فلزی گالوانیزه مستحکم
دارای دریچه خروجی آب
مناسب سنین کودکان و نوجوانان
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، DVD آموزشی
شرکت سازنده
اينتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...