استخر پیش ساخته برزنتی پایه دار مستطیلی با سایز 122*274*488

کد کالا Bestway 56670

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیلی
  • ظرفیت آب: 13177 لیتر
  • طول: 488 سانتی متر
  • عرض: 274 سانتی متر
50,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته برزنتی پایه دار سازه ای متحرک یا قابل حمل bestway در نمایندگی محصولات اینتکس و مرکز فروش استخر روی زمین و استخر پیش ساخته ، ارسال به سراسر کشور این استخر پیش ساخته دارای پایه های آلومینیومی و بدنه برزنتی مستحکم می باشد که به لحاظ ایستایی روی زمین کاملاً استیبل و استوار می باشد و به لحاظ امنیت دارای سطح بالای بیمه نی می باشد جهت خرید استخر پیش ساخته بست وی می توانید در قسمت تماس با ما مراجعه نموده و به صورت تلفنی آن را سفارش دهید نصب این محصول توسط پرسنل شرکت انجام خواهد شد

استخر پیش ساخته برزنتی پایه دار سازه ای متحرک یا قابل حمل bestway از سری محصولات سال 2022 که دارای طول 488 ، عرض 274 و ارتفاع 122 سانتی متر  شرکت بست وی می باشد . این استخر از نظر کیفیت در سطح بالایی برخوردار است . این استخر با داشتن پمپ تصفیه 3028 لیتری یکی از پر قدرترین پمپ ها را دارد و باعث تصفیه آب استخر شده که از تعویض مکرر آب استخر جلوگیری می نماید . این استخر پیش ساخته bestway دارای درپوش است که درهنگام ضرور از آن استفاده کرده تا از هر آسیبی در امان باشد. ضمنا این محصول یک زیرانداز به همراه دارد که حتما قبل از استفاده آن را به زیر استخر بیندازید تا صدمه ای به آن وارد نشود. استفاده از این لوازم جانبی باعث افزایش دو چندان طول عمر محصول می شود. شرکت بست وی برای نشان دادن کیفیت محصول تولیدی خود آن را ضمانت میکند و به همراه آن برگه ی ضمانتی به خریدار تحویل می نماید . در بسته بندی این محصول  یک برچسب تعمیرات اینتکس وجود دارد که در زمان صدمه دیدن بدنه مورد استفاده قرار می گیرد. 

استخر پیش ساخته 4 متری جدید بست وی 488*244 می تواند خود را به عنوان استخر پیش ساخته مناسب برای باغ و ویلا با تجهیزات همراهی که دارد معرفی کند . این استخر پیش ساخته به دارای بدنه برزنتی چند لایه می باشد که در میان این لایه های الیاف مش تعبیه شده است تا علاوه بر افزایش استحکام در جهت جلوگیری از پوسیدگی و سوراخ شدگی نیز به خوبی عمل نماید . این استخر پیش ساخته دارای ستون های نگهدارنده ای می باشد که به فاصله بسیار نزدیک به هم قرار گرفته اند و از جنس آلومینیوم ضد زنگ می باشند . این نوع آلومینیوم دارای طول عمر بالایی است و در برابر شرجی و رطوبت کاملا مقاوم می باشد . یکی از مزیت های این مدل استخر پیش ساخته تجهیزات کاملی که به همراه خود دارد می باشد . پمپ تصفیه آب همراه این استخر پیش ساخته که حجم آبی بالغ بر 11532 لیتر دارد ، از نوع فیلتری می باشد که این حجم آب را می تواند با توجه به سایز بزرگی که دارد به خوبی تصفیه کرده و شفاف نگه دارد . علاوه بر پمپ تصفیه فیلتری ، برای ورود و خروج هر چه بهتر به درون آب درون بسته بندی یک عدد نردبان با ارتفاع متناسب با ارتفاع استخر قرار داده شده است . این نردبان از جنس آلومینیومی ضد زنگ می باشد که علاوه بر استحکام بالا دارای خصوصیت ضد زنگ می باشد . آخرین مورد نیز درپوش برزنتی این استخر است که می توانید از آن در مواقعی استفاده کنید که آب تنی تمام شده است و می خواهید استخر را مدت زمان زیادی بلااستفاده بگذارید . این درپوش برزنتی به خوبی از ورود آلودگی و شاخ و برگ درختان به آن جلوگیری می کند و محصولی بسیار کاربردی است .

استخر پیش ساخته برزنتی پایه دار مستطیلی با سایز 122*274*488

استخر پیش ساخته برزنتی پایه دار مستطیلی با سایز 122*274*488

استخر پیش ساخته برزنتی پایه دار مستطیلی با سایز 122*274*488 جزو استخر های پیش ساخته بزرگ می باشد که برای گروهی از افراد مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از بهترین کارایی های آن استفاده به عنوان استخر های خانوادگی است که در محل های بزرگ و فضای باز راه اندازی می شود و قادر به داشتن کیفیت لازم برای این نوع بهره برداری می باشد. این استخر پیش ساخته تنها با قرار دادن بخش های مختلف خود در کنار هم راه اندازی می شود و قابل استفاده می گردد و می توان آن را در صورت نیاز جمع آوری نمود و برای استفاده در محلی دیگر حمل کرد. به این ترتیب از استخر پیش ساخته می توان در محل های مختلف استفاده کرد و علاوه بر فضای باز در مکان های سرپوشیده نیز قادر به استفاده می باشد. به طور مثال در مهد کودک ها و یا سالن های بزرگ ورزشی قادر به راه اندازی و به کار گیری این محصول هستید و می تواند فضای آموزش راه اندازی نمایید.


سازگاری محصول برای میزان آب درونی خود

برخی از افراد تصور دارند که در زمان حضور آب در بدنه محصول و با افزایش آن به دلیل بدنه منعطف ممکن است سبب ترکیدگی و پارگی پوسته بدنه شود و به این طریق در صورت رعایت نکردن سبب خرابی و از بین رفتن استخر پیش ساخته شود. اما می توان گفت که این استخر پیش ساخته قسمتی را برای این منظور در نظر گرفته است که همواره آب درون بدنه به یک میزان ثابت باقی می ماند و افزایش پیدا نمی کند. با گنجایش معین استخر پیش ساخته گاهی ممکن است افراد بر اثر عواملی فراموش کنند که منبع آب ورودی را مصدود نمایند و در واقع این روند ادامه پیدا کند. در این زمان بخشی در گوشه های استخر پیش ساخته در نظر گرفته شده است که از آن آب به بیرون سرازیر می شود و می تواند میزان آب درون بدنه را به یک مقدار معین برساند و همواره از زیاد شدن آن جلوگیری شود و سبب آسیب به بدنه نشود.


ایجاد محوطه ای در مهد کودک ها

در برخی از مهد کودک ها که محل آموزش کودکان می باشد می توان برخی دیگر از مهارت ها را نیز آموزش داد تا علاوه بر درس و سرگرمی حرفه ای نیز یاد گرفته شود که در آینده برای آن ها مفید باشد. یکی از این نوع مهارت ها ورزش شنا می باشد که یادگیری آن برای تمامی افراد مهم است و می تواند آن ها را در هر فضایی آماده کند و آن ها را در هر شرایطی آموزش دیده نماید. به همین دلیل در بیش تر مهد کودک ها که دارای سالن های بزرگ هستند می توان از استخر پیش ساخته استفاده کرد که هزینه کم تری نیز برای کادر آموزش دارد و می توان با این هزینه بهترین فضا را برای کودکان مهیا ساخت. با این روش آموزشی در مدت زمان کوتاه تمامی کودکان ورزش شنا را آموزش می بینند و می توانند به صورت حرفه ای در سنین بالا تر مشغول این ورزش مهیج شوند.


زیر انداز و نردبان به همراه محصول

برای ایجاد ایمنی بیش تر در بخش کف محصول زیر اندازی به همراه آن به خریداران داده می شود که در زیر محصول انداخته شده و بعد از نصب و راه اندازی سبب افزایش دوام و طول عمر قسمت زیرین می شود که دارای حساسیت بیش تری است و در واقع تمامی بخش های محصول وابسته به همین قسمت کف می باشد. این کار باعث می شود مدت زمان زیاد تری از بدنه استفاده شود و تعداد زیادی از افراد نیز از آن استفاده کنند. نردبان به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد تا مسیر رفت و آمد به درون استخر پیش ساخته معین شود و با این ویژگی بتوان کودکان را نیز به راحتی به درون محصول هدایت کرد.


خرید

برای خرید استخر پیش ساخته برزنتی پایه دار مستطیلی با سایز 122*274*488 با مزیت ها و ویژگی های گفته شده به فروشگاه محصولات اینتکس تهران مراجعه کنید و از این شرکت معتبر محصول را خریداری نمایید.

نوع
مستطیلی
ظرفیت آب
13177 لیتر
طول
488 سانتی متر
عرض
274 سانتی متر
ارتفاع
122 سانتی متر
جنس پایه ها
آلومینیوم
پمپ تصفیه
دارد
نوع پمپ
3028 لیتری
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
سایر ویژگی ها
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
دارای گارانتی
دارای زیرانداز مخصوص
اقلام همراه
-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...