استخر پیش ساخته پنجره دار بزرگ اینتکس مدل intex 26730

intex 26730

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
48,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته پنجره دار بزرگ اینتکس مدل intex 26730 یکی از پرطرفدار ترین و با کیفیت ترین مدل های سال 2024 برند اینتکس می باشد که در ابتدای عرضه به بازار به خوبی توانسته است جای خود را در میان مردم باز کند. این استخر آماده اینتکس با قابلیت راه اندازی در مدت زمان کوتاه بهترین انتخاب برای استفاده در باغ، ویلا و همچنین حیاط خانه های شخصی می باشد که شرایط را برای آب تنی با تعداد نفرات بالا فراهم می آورد. برای راه اندازی و همچنین جمع آوری این استخر پیش ساخته تنها نیاز به دو الی سه ساعت زمان دارید که در مقایسه با استخرهای بتنی اصلا قابل قیاس نیست. همچنین وزن این استخر تنها 89 کیلو گرم می باشد که برای جا به جایی و انتقال به ویلای شهرهای دیگر اصلا محدودیتی نخواهید داشت و به راحتی می توانید آن را با ماشین شخصی منتقل نمایید. به همراه این محصول یک پمپ تصفیه آب فیلتری با قدرت پردازش 5678 لیتر در ساعت برای شما ارسال می شود که حجم آب داخلی این استخر را به راحتی تصفیه و پاکیزه نگه می دارد. پمپ تصفیه تنها وسیله همراه این استخر نیست و علاوه بر آن درون بسته بندی می توان درپوش و زیرانداز برزنتی و همچنین نردبان آلومینیومی ضد زنگ را مشاهده کرد که پکیجی کامل را در اختیار شما قرار می دهد. دیواره های این استخر همانند سایر استخرهای عرضه شده توسط سایت اصلی اینتکس از جنس الیاف شمعی برزنتی سه لایه می باشد که علاوه بر استحکام بالا دارای سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن افراد نیز می باشد. همچنین در قسمت ستون های نگهدارنده از آلومینیوم گالوانیزه شده ضد زنگ استفاده شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد.

  • قطر : 488  سانتی متر
  • ارتفاع  استخر : 122 سانتی متر
  • ظرفیت آب : 19156  لیتر
  • وزن : 89 کیلو گرم
  • جنس بدنه : الیاف شمعی برزنتی
  • جنس پایه ها : آلومینیوم گالوانیزه
  • پمپ تصفیه آب فیلتری اینتکس
  • درپوش و زیرانداز برزنتی
  • نردبان آلومینیومی ضد زنگ
  • کد محصول : intex 26730

استخر پیش ساخته در طول سالیان عرضه به خوبی توانسته است جای خود را در میان قشر بزرگی از مردم باز کند و در بسیاری از سوشال مدیا ها، چه در داخل و چه در خارج از کشور می توان این محصولات را درون خانه ها، باغ و ویلاهای مدرن مشاهده کرد که مورد استفاده مردم قرار می گیرند. استخرهای پیش ساخته با توجه به مزیت های گسترده ای که به نسبت استخرهای بتنی دارند توانسته اند گوی رقابت را از این محصولات به خوبی بربایند و بر همین اساس ما نیز سعی در آن داریم تا به عنوان نمایندگی فروش استخر پیش ساخته در ایران، مدل های جدید و متنوعی را به شما معرفی کنیم. به همین خاطر در این بخش شما را با استخر پیش ساخته پنجره دار بزرگ اینتکس آشنا می کنیم که یکی از پرفروش ترین مدل های برند اینتکس به شمار می آید.

استخر پیش ساخته که در این بخش قصد تحلیل آن را داریم یکی از جدیدترین مدل های برند اینتکس می باشد که ظاهری متفاوت و البته جذاب دارد. این استخر پیش ساخته در بیست درصد بدنه بالایی خود از دیواره های شفاف استفاده کرده است که به صورت پنجره ای عمل کرده و ظاهری جذاب را به همراه دارد. این قسمت می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای عکاسی از افراد داخل استخر باشد که تصاویری خاطره انگیز از عزیزانتان را برایتان ایجاد می کند. اما فقط ظاهر زیبا در این استخر پیش ساخته مد نظر نبوده است و با نگاهی به کاتالوگ این محصول می توان متریالی درجه یک را در بدنه این استخر آماده اینتکس دید.

دیواره های این استخر آماده اینتکس ساخته شده از پی وی سی برزنتی سه لایه می باشد که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد. این نوع متریال فشار آب را به خوبی مهار می کند و این قابلیت را برایتان فراهم می آورد تا بتوانید در ظرفیت های بالا درون آن به آب تنی بپردازید. پی وی سی برزنتی این استخر پیش ساخته با روکشی از الیاف شمعی پوشانده شده است که نرمی ، انعطاف پذیری و مهمتر از آن ضد حساسیت بودن بدنه را برای استخر به همراه آورده است و بر همین اساس با خیالی راحت می توانید از این استخر پیش ساخته برای انواع پوست های حساس نیز استفاده کنید و بهترین عملکرد را شاهد باشید.

اما ساختار بدنه این مدل از استخر اینتکس به همین جا ختم نمی شود و ستون های نگهدارنده مقاوم آن نیز تاثیر بسزایی در استحکام بخشی به بدنه دارند. ستون های این محصول ساخته شده از آلومینیوم گالوانیزه شده ضد زنگ با آلیاژ بالا می باشند که می تواند فشارهای بسیاری را بر روی خود مهار نماید. یکی از مزیت های این استخر را می توان قرارگیری ستون های پرتعداد در فاصله کوتاهی از هم دانست که استحکام بالایی را برای آن به همراه آورده است. با توجه به متریال به کار گرفته شده در ساختار بدنه این استخر پیش ساخته می توانید آن را به صورت روکار و یا توکار در محل مورد نظر خود نصب کنید. مدت زمان راه اندازی و همچنین جمع آوری این استخر پیش ساخته اینتکس بالغ بر یک الی دو ساعت می باشد.

یکی از مزیت های بزرگ این استخر پیش ساخته را می توان وجود پکیجی کامل از لوازم جانبی به همراه آن دانست که موجب می شود تا نیازی به خرید لوازم جانبی به صورت مجزا نداشته باشید. درون بسته بندی این استخر پیش ساخته می توان یک پمپ تصفیه آب فیلتری مخصوص اینتکس، یک درپوش و زیرانداز برزنتی به همراه یک نردبان آلومینیومی ضد زنگ را مشاهده کرد که مجموعه ای کامل را در اختیار شما قرار می دهد. فضای داخلی این استخر پیش ساخته با مقدار 19156 لیتر آب پر خواهد شد و همچنین برای تخلیه هر چه راحت تر آن یک دریچه تخلیه با قابلیت اتصال به شیلنگ های آب در نظر گرفته شده است. وزن این استخر پیش ساخته بزرگ اینتکس بالغ بر 89 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد. همین حالا می توانید این استخر آماده جذاب اینتکس را از نمایندگی فروش استخر پیش ساخته و سایت اصلی اینتکس تهران سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را درب منزل هر جای ایران که هستید تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...