استخر پیش ساخته پی وی سی بست وی با ابعاد ۱۲۲×۲۰۱×۴۱۲

کد bestway 56456

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیلی
  • ظرفیت آب: 10280 لیتر
  • طول: 412 سانتی متر
  • عرض: 201 سانتی متر
10,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته پی وی سی با طول 412 بست وی از سری محصولات زیبا ، پرکاربرد Power Steel Frame Pool می باشد که محصولی از تولید شرکت بزرگ بست وی می باشد. این استخر ویژگی های بسیاری دارد و با توجه به همین ویژگی ها این محصول می تواند با استخر های پیش ساخته اینتکس نیز رقابت کند. 

ابعاد این استخر پیش ساخته نیز بزرگ می باشد طول استخر 412 سانتی متر ، عرض استخر 201 سانتی متر و ارتفاع آن 122 سانتی متر می باشد و با توجه به همین ابعاد ظرفیت 10280 لیتر آب را دارد. جنس پایه این استخر از آهن گالوانیزه می باشد و استخر دارای یک پمپ تصفیه از نوع شنی می باشد .

ستون های نگهدارنده از مهمترین بخش های ساختاری بدنه استخرهای پیش ساخته به شمار می روند و به همین خاطر هر چه ضخیم تر و با کیفیت تر باشند ، در برابر فشار و ضربه مقاومت بالاتری را از خود به نمایش می گذارند . در ساختار بدنه این استخر آماده بست وی از متریال آهن گالوانیزه شده استفاده شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . این نوع ستون ها علاوه بر فشار بالا ، در برابر شرایط آب و هوایی همچون شرجی و رطوبت بالا نیز به خوبی مقاوم سازی شده اند تا با خیالی راحت بتوانید از آن در آب و هوای شمال و جنوب کشور نیز استفاده کنید و لذت ببرید . این ستون ها در حالت طولی به صورت چهار تایی و در حالت عرضی به صورت دو تایی کارگزاری شده اند تا بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارند .

همچنین دیواره های برزنتی چند لایه بدنه این استخر باعث شده تا با خیالی راحت بتوانید استخر را پر آب کرده و از آن به صورت دسته جمعی استفاده نمایید و خاطرات شیرینی را برای خود و خانواده رقم بزنید . وجود یک پمپ تصفیه پرقدرت در کنار این استخر پیش ساخته که قابلیت اتصال به برق شهری را دارد باعث شده تا به راحتی بتوانید در محیط های مختلف از آن استفاده کنید . این استخر پیش ساخته بیشتر در محیط های خانگی ، باغ و ویلا و همچنین پارکینگ و پشت بام منازل استفاده می شود تا شرایط را برای گذراندن لذت بخش یک تابستان گرم مهیا نماید . حجم آبی که برای پر کردن فضای داخلی این استخر نیاز دارید بالغ بر 10280 لیتر می باشد و همچنین یک دریچه تخلیه برای تخلیه هر چه راحت تر آب داخل استخر نیز در بخش انتهایی بدنه تعبیه شده است که قابلیت اتصال به انواع شیلنگ را خواهد داشت .

استخر پیش ساخته پی وی سی بست وی یکی دیگر از نمونه استخرهای تفریحی ، پرورش ماهی و ذخیره آب کشاورزی می باشد که می تواند انتخابی شایسته برای استفاده در محیط های مختلف باشد . استخرهای پیش ساخته امروزه به یکی از مقرون به صرفه ترین و با کیفیت ترین گزینه ها برای کارگزاری در خانه ها و ویلا ها تبدیل شده اند . این محصولات با توجه به کیفیت ساخت بالا ، طول عمر فوق العاده و قیمت های بسیار ارزان تری که به نسبت استخرهای بتنی دارند توانسته اند جای خود را در میان مردمبه خوبی باز کنند . در این بخش از نمایندگی اینتکس تهران یکی از پر فروش ترین ابعاد استخر پیش ساخته یعنی ، استخر پیش ساخته 4 متری بست وی را به شما معرفی می کنیم که قبل از خرید استخر پیش ساخته آن بهتر است در ادامه این راه همراه ما باشید تا به صورت کامل این استخر را بشناسید .

استخر آماده بست وی این بخش دارای یک پمپ تصفیه آب به همراه خود می باشد . این پمپ تصفیه مخصوص برند بست وی است و از نظر کیفیت فوق العاده می باشد ؛ پمپ تصفیه فوق قابلیت اتصال به برق شهری را دارد و از نوع کم مصرف نیز است و با توجه به بررسی های صورت گرفته قدرتی بالغ بر 2000 لیتر در ساعت را دارد که حجم آب 10280 لیتری داخلی این استخر را می تواند در روز چند بار تصفیه نماید و در آخر آبی شفاف و پاکیزه را برای شما فراهم آورد . علاوه بر پمپ تصفیه فیلتری درون بسته بندی این استخر پیش ساخته می تواند نردبان با کیفیتی را مشاهده کرد که ساخته شده از آلومینیومی ضد زنگ می باشد . این نردبان هم ارتفاع استخر ساخته شده است و با توجه به چفت هایی که در بخش بالایی دارد به راحتی به لبه استخر وسط می شود که از این رو می تواند ورود و خروج به درون استخر را برای تمامی افراد حتی کودکان و سالمندان نیز فراهم نماید . همچنین یک عدد زیرانداز برزنتی نیز درون پکیج بسته بندی استخر وجود دارد که به هنگام نصب و استفاده از برخورد بدنه استخر با زمین جلوگیری می کند .

جنس بدنه استخر های پیش ساخته می تواند مهمترین فاکتور در هنگام خرید باشد که باید مورد توجه قرار بگیرد . این استخر پیش ساخته از بدنه ای برزنتی بهره می برد که در ساختار فریمی ساخته شده است . پی وی سی برزنتی به کار گرفته شده در بدنه این استخر بسیار مقاوم می باشد و در برابر فشار ، ضربه و همچنین شرایط آب و هوایی استحکام بالایی را از خود به نمایش می گذارد و از این رو می تواند علاوه بر استفاده در فضای سرپوشیده ، در محیط های روباز نیز مورد استفاده قرار بگیرد . اما ستون های نگهدارنده یک استخر پیش ساخته از مهمترین بخش های بدنه به شمار می رود . ستون های کارگزاری شده در بدنه این استخر ساخته شده از آلومینیوم می باشند ؛ آلومینیومی که با روکش ضد زنگ توانسته است در مناطق دارای شرجی و رطوبت بالا نیز کیفیت قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارد . این ستون های در فاصله کوتاهی از هم قرار گرفته اند و استواری بدنه استخر را تضمین می کنند .

میزان آبی که درون این استخر پیش ساخته جای می گیرد بالغ بر 10280 لیتر می باشد که برای استفاده های تفریحی و همچنین ذخیره آب کشاورزی و همچنین پرورش ماهی از بهترین گزینه ها به شمار می رود . برای نصب و راه اندازی این استخر پیش ساخته مدت زمان یک الی دو ساعت را نیاز دارید و می توانید علاوه بر استفاده از خدمت نمایندگی اینتکس تهران از دی وی دی آموزشی داخل بسته بندی نیز استفاده نمایید .

نوع
مستطیلی
ظرفیت آب
10280 لیتر
طول
412 سانتی متر
عرض
201 سانتی متر
ارتفاع
122 سانتی متر
جنس پایه‌ها
آلومینیوم
پمپ تصفیه
دارد
نوع پمپ
2006 لیتری
درپوش
ندارد
زیرانداز
دارد
شرکت سازنده
بست وی
سایر ویژگی‌ها
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
دارای گارانتی
اقلام همراه
بسته تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...