استخر پیش ساخته گرد طرح چوب بست وی

Bestway 56725

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
10%
38,800,000
35,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته گرد طرح چوب بست وی که در این بخش اقدام به معرفی آن می کنیم دارای ساختار مهندسی شده و البته دارای ویژگی های جدید می باشد که شاید علاوه بر آب تنی بتواند به خوبی برای شما هیجان بالا را رقم بزند . در میان محصولات معرفی شده جدید بست وی این استخر پیش ساخته به خوبی به چشم می خورد و دلیل آن طراحی منحصر بفرد بود . بدنه این استخر آماده ساخته شده از برزنت سه لایه می باشد اما در بخش بیرونی آن از طراحی زیبای به همانند رنگ چوب استفاده شده است . این طراحی باعث می شود تا بسیاری از افراد فکر کنند این استخر چوبی می باشد و به همین خاطر با ظاهر زیبایی که دارد می تواند جلوه ویژه ای را به باغ و خانه شما ببخشد . در طراحی بدنه این استخر ، نکته دیگری که به چشم می خورد ، استفاده از دریچه های گردی می باشد که به صورت شفاف درآمده اند و دید به بیرون استخر را فراهم می کنند و به همین خاطر می توانند بهترین سوژه برای عکاسی را به وجود آورند . با چشم پوشی از ظاهر زیبای این استخر باید بگوییم که ستون های نگهدارنده آن از فلز با آلیاژ بالا ساخته شده اند که به راحتی وزن های بالا و فشار های سنگین در هنگام آب تنی را برای روی خود نگهداری می کنند و این امر می تواند به هنگام نصب صحیح پایه های استخر از لیز خوردن آن ها بر روی زمین نیز جلوگیری کند و با خیالی راحت به استفاده از آن و حتی شنا درون استخر بپردازید . برای خرید استخر پیش ساخته گرد طرح چوب بست وی می توانید همین حالا سفارش خود را از طریق فروشگاه اینتکس تهران نهایی کنید .

  • قطر :  488  سانتی متر
  • ارتفاع : 122 سانتی متر
  • ظرفیت آب : 19480 لیتر
  • وزن :  80.6  کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی برزنتی
  • جنس ستون های نگهدارنده : استیل ضد زنگ
  • دارای پمپ تصفیه آب 220 ولت
  • دارای نردبان آلومینیومی ضد زنگ
  • دارای درپوش برزنتی استخر
  • کد محصول :  Bestway 56725

استخر پیش ساخته گرد طرح چوب بست وی با طراحی زیبا و فوق العاده جذابی که دارد بهترین گزینه برای استفاده در باغ ها و ویلاهای مدرن می باشد و به تنهایی می تواند عامل بالا بردن جذابیت محیط شود . برند بست وی در طراحی بدنه این استخر پیش ساخته خود از استایل فانتزی طرح چوب استفاده کرده است که رنگبندی فوق العاده آن باعث شده تا تشخیص اینکه بدن از جنس برزنت است یا چوب به سختی امکان پذیر باشد . طراحی متفاوت بدنه این استخر بست وی به نسبت سایر مدل های دیگر این برند باعث شده تا به فروش فوق العاده ای دست پیدا کند و به خوبی برای خود اسم و رسم بپا نماید . اگر شما هم به دنبال خرید استخر پیش ساخته با کیفیت و متفاوت هستید حتما در ادامه این راه همراه ما باشید تا یکی از برترین گزینه ها را برایتان به نقد و بررسی بگذاریم .

این استخر پیش ساخته دارای بدنه ای ساخته شده از برزنت سه لایه مقاوم می باشد که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد و در هنگام آب تنی به راحتی می تواند فشار وارده بر روی خود را مهار نماید . طراحی به مانند چوب بدنه این محصول باعث شده تا جذابی بالایی برای کارگزاری در محیط های باز داشته باشد و استایلی مدرن را برای باغ و ویلای شما به همراه داشته باشد . همچنین بدنه برزنتی این محصول با لایه ای از الیاف مقاوم در برابر اشعه خورشید پوشانده شده است و به همین خاطر با خیالی راحت می توانید از آن در محیط های روباز علاوه بر محیط های سرپوشیده استفاده کنید . با توجه به تست های صورت گرفته بدنه این محصول علاوه بر نور خورشید در برابر رطوبت و شرجی بالای هوا نیز مقاوم است و برای استفاده از آن در مناطق شمالی و جنوبی کشور نیز محدودیتی نخواهید داشت .

بخشی هایی از بدنه که به صورت گرد درآمده است و در تصاویر نیز مشخص است به صورت شفاف درآمده است و دید به داخل استخر را مهیا کرده است و از این رو جلو ویژه ای را برای عکاسی در هنگام شنا فراهم آورده است و می توانید خاطرات فراموش نشدنی خود را ثبت کنید . فارغ از دیواره های این استخر آماده بست وی با طراحی جذاب باید به سراغ ستون های مستحکم شده ی این محصول برویم . جایی که از ستون های استیل ضد زنگ با آلیاژ بالا استفاده شده است که از در تماس بودن این ستون ها با آب نباید هراس داشته باشید زیرا این نوع فلز به صورت کاملا ضد زنگ می باشند . ضخامت لایه ای بالا این ستون ها باعث شده تا در صورت نصب و راه اندازی درست به راحتی بتوانند وزن های بالا را بر روی خود مهار نمایند و در این خصوص دغدغه ای نخواهید داشت .

ظرفیت آب داخلی این استخر پیش ساخته بالغ بر 19480 لیتر می باشد که این ظرفیت شامل حجم نود درصدی استخر است و برای استانداردسازی استحکام استخر نباید ظرفیت داخلی آن را به صورت صد درصدی پر کنید . همچنین در جهت تخلیه سریع آب داخلی این محصول در بخشی از بدنه دریچه تخلیه با قابلیت اتصال به شیلنگ های باغچه تعبیه شده است که از هدر رفت آب به خوبی جلوگیری می کند و از آب داخلی استخر می توانید در جهت آبیاری درختان باغ خود نیز استفاده کنید . وزن این استخر با توجه به ابعاد بزرگی که دارد به خوبی سبک تر از سایر مدل های هم اندازه نگه داشته شده است و وزنی بالغ بر 80.6 کیلو گرم دارد .

به همراه این استخر پیش ساخته و درون بسته بندی آن می توان پمپ تصفیه آب با قابلیت اتصال به برق 220 ولت را مشاهده کرد که با توجه به ظرفیت پردازش آبی که دارد ، به راحتی آبی پاکیزه و شفاف را برای شما فراهم می آورد . همچنین وجود نردبان آلومینیومی ضد زنگ به همراه این استخر پیش ساخته ، ورود و خروج به درون استخر را به راحتی برای تمامی رده های سنی امکان پذیر می کند . آخرین لوازم جانبی درون بسته بندی این استخر را می توان درپوش برزنتی آن دانست که از ورود آلودگی به داخل استخر جلوگیری می کند . همین حالا می توانید این استخر جدید بست وی را از فروشگاه اینتکس تهران سفارش داده و هر جای ایران که هستید در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...