استخر پیش ساخته 3 متری فریمی بست وی ۲×۳

Bestway 56404

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیلی
  • ظرفیت آب: 3300 لیتر
  • طول: 300 سانتی متر
  • عرض: 201 سانتی متر
8,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 3 متری فریمی ، استخر پیش ساخته ای که برای شما درنظر گرفته ایم یکی از با کیفیت ترین و مقاوم ترین محصولات شرکت بست وی می باشد. این استخر که به شکل مستطیل طراحی شده از زیبایی خاصی برخوردار است . این استخر بدون پمپ تصفیه می باشد ، جنس بدنه محصول از ترکیب فایبرگلاس و PVC ساخته شده است و دارای ابعاد 201*300 سانتی متر می باشد و عمق آن 66 سانتی درنظرگرفته شده است که همین عمق کم عاملی است که کودکان نیز بتوانند بدون هیچ خطری از این استخر پیش ساخته استفاده نموده و به شنا کردن بپردازند و اوقات فراغت خود را به بهترین شکل سپری کنند. این استخر هم دارای گارانتی بوده و دارای بسته تعمیرات اینتکس و آموزشی نیز هست.

استخر پیش ساخته 3 متری فریمی بست وی محصولی پرطرفدار می باشد که ابعاد آن بسیار کاربردی است و مناسب برای استفاده به همراه خانواده و یا دوستان می باشد . این مدل از استخر پیش ساخته مستطیلی دارای ابعاد بسیاری متنوعی می باشد اما ابعاد سه متری استخرهای پیش ساخته با توجه به عرض دو متری که دارد می تواند علاوه بر باغ و ویلاهای شخصی در محیط های خانگی نیز مورد استفاده قرار بگیرد و اغلب حیات های خانگی قابلیت بکار گیری این استخر را دارند . این محصول در دو نوع با پمپ تصفیه و بدون پمپ تصفیه موجود می باشد که در این قسمت استخر فریمی بدون پمپ تصفیه را برای شما فراهم آورده ایم و طبق نیاز خود می توانید از قسمت های دیگر سایت نیز نمونه با پمپ تصفیه آن را خریداری کنید . با توجه به ابعاد متوسطی که این استخر فریمی بست وی داراد این شرکت بزرگ تصمیم گرفته است تا در بدنه آن نیز از ستون های استیل ضد زنگ استفاده کند که با اطمینان خاطر بتواند استحکام استخر را در هنگام آب تنی تضمین کند . این نوع ستون ها در برابر شرایط محیطی کاملا مقاوم هستند و ضد زنگ بودن از ویژگی های کلیدی آنها به شمار می آید . اما بدنه اصلی این محصول به صورت سه لایه و ساخته شده از پی وی سی برزنتی با لایه های درونی الیاف مش می باشد که مقاوم در برابر ضربه و سوراخ شدگی هستند . ظرفیت آب این استخر 3300 لیتر و وزن آن 18.4 کیلو گرم می باشد که درون بسته بندی نسبتا کوچک قابل حملی قرار می گیرد . راه اندازی این استخر در مدت زمان کوتاه صورت می گیرد و توسط خریدار نیز قابل نصب است و نیازی به خدمات نمایندگی نخواهد داشت . برای خرید استخر پیش ساخته سه متری بست وی همین حالا می توانید سفارش خود را از طریق نمایندگی اینتکس تهران نهایی کنید .

استخر پیش ساخته 3 متری فریمی

استخر پیش ساخته 3 متری فریمی بست وی دارای بدنه ای مقاوم و منحصر به فرد و مقاوم می باشد. این محصول به منظور بهره مندی از فضایی راحت و با آسایش کامل طراحی شده است و در صورت استفاده طولانی مدت دچار مشکل نخواهد شد. از این رو می تواند بهترین محوطه را برای افراد ایجاد سازد تا آن ها نیز دارای تجهیزات لازم به جهت تفریحات آبی شوند و بتوانند بهترین کارایی را از محصول به عمل آورند. این استخر پیش ساخته دارای مواد اولیه ای  است که توانسته دارای مقاومت و دوام بالایی باشد. با این حساب است که از این محصول می توان به صورت دائمی استفاده کرد و شرایط لازم را نیز مهیا ساخت. استخر پیش ساخته دارای اجزایی می باشد که به آسان تر شدن استفاده از محصول کمک می کند و می تواند به بهترین شکل برای استفاده افراد نصب شود. نصب این محصول نیز راحت و آسان است و زمان کمی  را به خود اختصاص می دهد. از این رو جزو محصولات کارآمد و مناسب برای بهره برداری های اقتصادی و بهره برداری های تفریحی می باشد. این محصول بی نظیری دارای طول عمر بالا است و دارای ضمانت نامه نیز می باشد. از این رو باید به کسب اطلاعات بیش تر در این باره بپردازیم تا با آگاهی بیش تر و اطلاعات کافی محصول را خریداری کنید.


طراحی بی نظیر محصول

این استخر پیش ساخته طراحی خاصی دارد و برخلاف انواع مختلف استخر پیش ساخته دارای ابعادی به شکل مستطیل است. با این حساب فضایی بزرگ و مفید را برای افراد مهیا می سازد و می تواند بهترین محوطه را برای تفریحات آبی و شادی های طولانی مهیا ساخت. این محصول می تواند برای افراد شادی و نشاط ایجاد سازد. چرا که تفریحات آبی برای تمامی علاقه مندان مناسب است و می تواند برای آن ها شرایط راحتی را ایجاد سازد. همچنین این محصول سبب افزایش اشتیاق آن ها به آب و تفریحات این چنینی می شود و می تواند برای استفاده افراد یک خانواده مناسب باشد. از این رو می توان محصول را در محل های مختلف برای اعضای خانواده خود احداث نمود و از وجود آن استفاده بهینه را به عمل آورد. بدنه نیز دارای فضای کافی می باشد و برای قرار گیری تمامی افراد در داخل محصول راحتی و آسایش را مهیا می سازد. افراد زمانی که در محوطه ای راحت باشند تمایل به استفاده از  آن را بیش تر دارند و می توانند در طولانی مدت در داخل محصول به راحتی حضور داشته باشند. از این رو محصول مورد نظر دارای چنین خصوصیاتی می باشد و برای علاقه مندان به آب تنی و شنا مطلوب و منحصر به فرد می باشد.


مزیت وجود درپوش

این استخر پیش ساخته مجهز به درپوش می باشد ومی تواند به منظور های مختلف به کار گرفته شود. از این رو بهترین محصولات دارای درپوش هستند و می توانند مزیت هایی را داشته باشند. برخی از افراد در زمان های مختلف می توانند درپوش را برای محصول استفاده سازند چرا که نیازی به استفاده از استخر پیش ساخته ندارند و تمایل دارند تا محصول را تمیز و پاک نگه دارند. از این رو درپوش را قرار داده و می توانند به بهترین صورت محصول را مناسب نگه دارند. از سوی دیگر این محصول خاص در برخی مواقع دارای آب گرم می باشند که این آب باید برای مدت زمانی دمای خود را حفظ کند. از این رو از درپوش استفاده می شود و می تواند دمای خود را برای مدت زمان طولانی نگه دارد.


پایه های مقاوم

این استخر پیش ساخته دارای بخش دیگری نیز می باشد که در واقع استحکام بدنه را ایجاد می سازد. این بخش ها پایه هایی هستند که از جنس آلومینیوم می باشند و می توانند در طول استفاده ظاهر استخر پیش ساخته را نیز ثابت نگه دارند. همچنین این محصول در طول استفاده نیاز به یک تکیه گاه برای ثابت ماندن می باشد که این پایه ها با طراحی که دارند می توانند این امکانات را مهیا سازند.


خرید

 در صورت تمایل به خرید استخر پیش ساخته فریمی بست وی به نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کنید.

نوع
مستطیلی
ظرفیت آب
3300 لیتر
طول
300 سانتی متر
عرض
201 سانتی متر
ارتفاع
66 سانتی متر
جنس پایه
آلومینیوم
پمپ تصفیه
دارد
نوع پمپ
فیلتری 1249 لیتری
درپوش
ندارد
زيرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
ساير ويژگي ها
قابلیت استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
قابل نصب و جمع در مدت زمان 1 ساعت
دارای گارانتی
اقلام همراه
-
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...