استخر پیش ساخته 4 متری بست وی با پمپ تصفیه سایز ۸۱×۲۱۱×۴۰۰

Bestway 56405

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیلی
  • ظرفيت آب: 5700 لیتر
  • طول: 400 سانتی متر
  • عرض: 211 سانتی متر
17,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 4 متری بست وی با پمپ تصفیه در نمایندگی محصولات اینتکس و مرکز فروش استخر روی زمین با قیمت ارزان و ارسال به سراسر کشور

استخر پیش ساخته 4 متری بست وی با پمپ تصفیه فیلتر کاغذی ، اگر دنبال یک استخر با کیفیت و مناسب برای منازلتان هستید ما استخر پیش ساخته 4 متری بست وی را به شما پیشنهاد میکنیم. این استخر پیش ساخته با داشتن طراحی و رنگی زیبا یک محصول خوش پسند و پرفروش می باشد. رنگ آبی که برای استخر درنظر گرفته شده است باعث آرامش و لذت بیشتر در هنگام استفاده از آن می شود . 

از این نوع استخر های پیش ساخته تمام اعضای خانواده میتوانند استفاده کنند . جنس استخر از PVC سه لایه و برزنت می باشد که مقاومت استخر را دوچندان کرده است . این استخر مجهز به پمپ بابت تصفیه آب داخل آن می باشد که باعث می شود محیطی بهداشتی درهنگام استفاده از استخر داشته باشید. پایه های استخر هم آلومینیومی می باشد که باعث می شود از  زنگ زدی و پوسیدگی در امان بماند . از این استخر می توان به عنوان یک استخر پرورش ماهی در منازل خود سود برده و برای خود کسب وکار راه اندازی کرده و اشتغال زایی کنید. علاوه بر این از این استخر میتوانید به عنوان محلی مناسب برای آموزش شنای کودکانتان استفاده کنید. این استخر دارای گارانتی و بسته آموزشی برای شما خریداران می باشد . این محصول را می توانید با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

استخر فریمی بزرگ بست وی محصولی جدید و در عین حال بزرگ ترین مدل استخر فریمی سال 2022 می باشد که در نمونه های امسال به خوبی به چشم می خورد . این استخر پیش ساخته دارای دو مدل می باشد که تفاوت آن ها با یکدیگر در پمپ تصفیه می باشد ، یکی از مدل های درون بسته خود پمپ تصفیه دارد و دیگریکه مدل اقتصادی تر است ، بدون پمپ تصفیه عرضه شده است . ابعاد این استخر به گونه ای می باشد که فضای بزرگی را در اختیار شما قرار می دهد که به صورت چند نفره می توانید از آن استفاده کنید و حجم آبی بالغ بر 5700 لیتر دارد که برای پاکیزه نگه داشتن استخر ، نیاز به پمپ تصفیه به خوبی حس می شود . در بدنه این استخر سه عدد دریچه قرار گرفته است که دو تا از آن ها به عنوان ورودی و خروجی استخر به کار گرفته می شوند و دیگری قابلیت اتصال شیلنگ را نیز دارد و در زمان تخلیه آب می توانید از آب داخلی در جهت آبیاری درختان استفاده نمایید . جنس بدنه این استخر را می توان نقطه قوت آن دانست ، جایی که در دیواره ها از پی وی سی سه لایه برزنتی به همراه الیاف رویه شمعی استفاده شده است که کاملا مقاوم در برابر سوراخ شدگی و خوردگی در آب و هوای مختلف می باشد . این دیواره های برزنتی بر روی ستون های استیل ضد زنگ با قطر بالا نگهداری می شوند که استحکام فوق العاده ای را به وجود می آورد و در هنگام آب تنی تکانی در بدنه استخر دیده نمی شود . برای خرید استخر پیش ساخته فریمی بزرگ بست وی با ارزان ترین قیمت همین حالا می توانید سفارش خود را از طریق فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی فروش استخر پیش ساخته نهایی کنید .

اگر به دنبال استخر پیش ساخته ای هستید که حیات خانه خود و یا باغ و ویلای شخصی استفاده کنید و از هزینه مقرون به صرفه به همراه کیفیت فوق العاده برخوردار باشد می توانیم بهترین انتخاب را به شما استخر پیش ساخته 4 متری بست وی بدانیم . این استخر پیش ساخته با توجه به طراحی ظاهری ایده آل و کیفیت بدنه فوق العاده ای که دارد یکی از بهترین انتخاب ها برای آب تنی و تفریحات آبی می باشد که در بسیاری از صنایع نیز مورد استفاده قرار می گیرد که در بخش های دیگر این نقد و بررسی به تشریح آن می پردازیم . قبل از خرید استخر پیش ساخته بست وی تا انتهای این نقد و بررسی همراه ما باشید تا اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم .

این استخر پیش ساخته همانطور که می توانید یک استخر فریمی است که در رنگ آبی عرضه شده است و استخرهای فریمی اغلب دارای همین رنگ می باشند . در قسمت طولی این استخر پیش ساخته پنج عدد پایه و در قسمت عرضی آن سه عدد پایه قرار داده شده است که استخر را از قسمت بالا و پایینی آن به خوبی مهار کرده است . بر روی بدنه این استخر نان برند سازنده یعنی بست وی به همراه مدل استخر درج شده است که زیبایی جالبی به ساختار بدنه بخشیده . ارتفاع این استخر به گونه ای می باشد که برای استفاده از آن نیازی به نردبان دارید و به راحتی می توانید با توجه به ارتفاع هشتاد و یک سانتی که دارد از آن به همراه خانواده و کودکان استفاده کنید . استخرهای پیش ساخته فریمی را در واقع می توان از نظر ارتفاع آبی که در اختیار شما قرار می دهند در دسته میانی استخر های پیش ساخته و استخر های بادی دانست که مناسب برای آب تنی هستند و امکان شنا کردن درون آن ها وجود ندارد . 

جنس بدنه این استخر فریمی بست وی از نوع برزنت سه لایه می باشد که کیفیت فوق العاده ای دارد و علاوه بر تحمل فشار آب بالا ، در برابر ضربه نیز مقاوم می باشد و در واقع آزمون خود را در سال های طولانی که به بازار عرضه می شود پس داده است . این استخر پیش ساخته دارای حجم آبی بالغ بر پنج هزار لیتر می باشد که فشار بالایی را به پایه ها وارد می کند از این رو باید پایه هایی مستحکم بر روی بدنه تعبیه شود تا به راحتی بتواند فشار را مهار کند . در بدنه این محصول از پایه های آهنی گالوانیزه شده استفاده شده است که این پایه های به خوبی آب بندی شده اند و در برابر زنگ زدن به شکل عجیبی مقاوم هستند و از این رو دارای ضمانت می باشد . البته باید توجه داشته باشید که دشمن ستون ها استخرهای پیش ساخته می تواند عدم صحیح راه اندازی آن ها باشد . برای این امر باید راه اندازی بر روی محیطی مسطح صورت بگیرد تا فشار یکسانی به پایه ها وارد شود ، در صورت رعایت این نکته دیگر نگرانی به خود راه ندهید و با خیالی راحت از آب تنی دورن استخر پیش ساخته خود لذت ببرید .

به همراه این استخر پیش ساخته همانطور که از نام آن پیداست یک عدد پمپ تصفیه آب فیلتری بست وی وجود دارد که با توجه به حجم آب داخلی این استخر تعبیه شده است و قدرت مضاعف را برای تصفیه آب داخلی و جلوگیری از آلوده شدن آب دارد . باید گفت که این استخر پیش ساخته دارای دو عدد دریچه در بخش بدنه خود است که برای اتصال پمپ تصفیه آب تعبیه شده است و یکی از دریچه ها نقش ورودی و دیگری نقش خروجی آب را ایفا می کند . در نزدیک کف بدنه این استخر پیش ساخته نیز یک عدد دریچه تخلیه آب تعبیه شده است که قابلیت اتصال شیلنگ را دارد و می توانید به هنگام تخلیه آب از آن کمک گرفته و از آب داخلی در جهت آبیاری گیاهان استفاده کنید . به همراه این استخر پیش ساخته فریمی بست وی ضمانت اصالت و خدمات پس از فروش حرفه ای توسط فروشگاه اینتکس ایران وجود دارد که خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند .

برای خرید استخر پیش ساخته 4 متری بست وی همین حالا می توانید از طریق صفحه محصول و یا راه های ارتباطی موجود اقدام کرده و خرید خود را نهایی کنید .

نوع
مستطیلی
ظرفيت آب
5700 لیتر
طول
400 سانتی متر
عرض
211 سانتی متر
ارتفاع
81 سانتی متر
جنس بدنه
PVC برزنتی
جنس پایه ها
آهنی گالوانیزه
پمپ
دارد
نوع پمپ
فیلتری 1249 لیتری
سایر ویژگی ها
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
دارای گارانتی
اقلام همراه
بسته تعمیرات، DVD آموزشی
شرکت سازنده
بست وی

هنوز نمیدونیم

316 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...