استخر پیش ساخته 5 متری بست وی 122×۲۷۴×۵۴۹

Bestway 56710

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3%
62,800,000
61,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 5 متری بست وی با پمپ تصفیه فیلتری 220 ولتی می تواند انتخابی استاندارد و مناسب استفاده خانواده با قیمت ارزان باشد که توسط فروشگاه اینتکس تهران عرضه شده است . این استخر آماده بست وی به صورت مستطیلی در ظاهری زیبا به رنگ طوسی با لبه های سفید طراحی شده است که بر روی بدنه آن لوگوی برند سازنده درج شده است . سه عدد دریچه در بدنه تعبیه شده است ، دو تا از دریچه ها  به عنوان ورودی و خروجی استخر برای اتصال پمپ تصفیه استفاده می شوند و دریچه دیگر قابلیت اتصال شیلنگ را دارد و در جهت تخلیه آب کاربرد دارد . ستون های نگهدارنده این استخر پرتابل همانطور که در تصاویر محصول مشاهده می کنید به صورت طولی و عرضی در فاصله های کوتاه از هم قرار گرفته اند تا فشار آب و همچنین افراد استفاده کننده از استخر را مهار کنند . این ستون ها علاوه بر بخش بالایی دیواره استخر ، از وسط و بخش انتهایی خود توسط تسمه های برزنتی نگهداری می شوند . دیواره های اصلی استخر ساخته شده از متریال پی وی سی می باشد که توسط بسیاری از برند ها در ساخت استخر پیش ساخته مورد استفاده قرار می گیرد و دارای استحکام بالا در برابر سوراخ شدگی و پوسیدگی است . علاوه بر پمپ تصفیه آب فیلتری ، یک عدد نردبان مقاوم آلومینیومی به همراه درپوش برزنتی مطابق با سایز استخر برای شما ارسال می کند و تجهیزات استفاده از استخر را برای شما کامل می کند . برای خرید استخر پیش ساخته 5 متری با پمپ تصفیه همین حالا می توانید سفارش خود را از طریق نمایندگی فروش استخر پیش ساخته اینتکس تهران نهایی کنید . 

  • طول :  549  سانتی متر
  • عرض : 274  سانتی متر
  • ارتفاع : 122 سانتی متر
  • ظرفیت آب : 13430 لیتر
  • وزن :  87.7  کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی برزنتی
  • جنس ستون های نگهدارنده : آلومینیوم
  • دارای پمپ تصفیه آب 220 ولت
  • دارای نردبان آلومینیومی ضد زنگ
  • دارای درپوش برزنتی استخر
  • کد محصول :  Bestway 56710

استخر پیش ساخته 5 متری بست وی از سری استخرهای پیش ساخته محبوب این روزهای برند بست وی می باشد که با توجه به ابعاد استانداردی که دارد قابل استفاده در محیط های خانگی ، باغ و ویلا ، پشت بام ها و محیط های تفریحی است . استخر پیش ساخته فوق دارای ساختاری مستطیلی با لبه های منحنی می باشد که به هنگام پر کردن آب درون آن باید توجه داشته باشید برای کارایی هر چه بهتر ظرفیت نود درصدی استخر را از آب پر کنید . بدنه این محصول ساخته شده از بهترین متریال ساخت استخرهای پیش ساخته است که کیفیت این استخر را درجه یک کرده است و باعث شده تا بتوانید از آن علاوه بر فضای سرپوشیده در محیط های روباز نیز با خیالی راحت استفاده کنید . خرید استخر پیش ساخته در تابستان می تواند تفریح بسیاری خاطره انگیزی را برای شما و خانواده به همراه داشته باشد و خستگی روزهای کاری را به خوبی از بدن دور نگهدارد .

این استخر پیش ساخته دارای بدنه ای ساخته شده از دیواره های برزنتی می باشد که به صورت دو و سه لایه به کار گرفته شده اند . در میان لایه های این دیواره برزنتی از الیاف مش نیز استفاده شده است تا آن را مقاوم در برابر پوسیدگی و سوراخ شدن کند . به این شیوه بدنه این محصول بسیار مستحکم می باشد و می توانید از آن در فضای باز به زیر نور خورشید استفاده کنید بدون اینکه از کارایی آن کاسته شود . برزنت استفاده شده در بدنه این محصول با لایه ای از رویه مش پوشانده شده است تا علاوه بر جلوگیری از پوسیدگی ، ساختاری بسیار نرم داشته باشد که با برخود بدن به بدنه استخر ، هیچ گونه آسیبی به بدن وارد نشود و در واقع بهترین نوع دیواره برای این استخر پیش ساخته در نظر گرفته شده است .

از اصلی ترین بخش هایی که در هنگام خرید استخر پیش ساخته باید به آن توجه داشته باشید ، علاوه بر جنس دیواره ها ، جنس ستون های نگهدارنده می باشد . جایی که ستون ها نگهدارنده در بدنه این محصول از نوع آلومینیومی به صورت ضد زنگ ساخته شده اند تا بتوانید از آن ها در شرایط شرجی و رطوبت نیز بدون دغدغه زنگ زدن بهره مند شوید . این ستون ها در فاصله کوتاهی از هم قرار گرفته اند و علاوه بر بخش پایینی و بالایی خود ، توسط تسمه هایی از قسمت وسط به بدنه اصلی استخر متصل شده اند تا حجم آب داخلی و همچنین وزن خود استخر را به راحتی مهار کنند . این ستون ها باید به صورت درست و اصولی نصب شوند و در خصوص نصب و راه اندازی می توانید از خدمات نمایندگی استخر پیش ساخته اینتکس تهران استفاده کنید .

لوازم جانبی همراه این استخر پیش ساخته یکی از نکات مثبتی می باشد که در هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید . برند بست وی به همراه این استخر پیش ساخته و درون بسته بندی ، یک عدد پمپ تصفیه آب فیلتری قرار داده است که از نوع سایز متوسط می باشد و با توجه به قدرت بالایی که دارد به راحتی می تواند حجم آب بالای این استخر را تصفیه کند و پاکیزه نگه دارد . این پمپ تصفیه از نوع 220 ولتی می باشد و قابلیت اتصال به برق شهری را دارد و مصرف برق چندان بالایی را نخواهد داشت . همچنین علاوه بر پمپ تصفیه می توان درون بسته بندی نردبان آلومینیومی ضد زنگ بزرگ که ورود و خروج به استخر را حتی برای کودکان امکان پذیر می کند دید . درپوش برزنتی نیز آخرین لوازم جانبی است که درون بسته بندی وجود دارد و برای جلوگیری از ورود آلودگی به آب در هنگامی که از استخر استفاده نمی کنید استفاده می شود .

وزن این استخر پیش ساخته به همراه لوازم جانبی بالغ بر 87.7 کیلو گرم می باشد که دارای بسته بندی است که قابلیت جا به جایی توسط ماشین شخصی را دارد و می توانید آن را به سادگی به ویلا و باغ خود انتقال دهید . حجم آب داخلی این استخر 13430 لیتر می باشد که ظرفیت نود درصدی استخر را شامل می شود . برای اتصال پمپ تصفیه به بدنه این استخر درچه هایی در بدنه تعبیه شده است که علاوه بر اتصال پمپ تصفیه در جهت خالی کردن آب استخر نیز می توانید از آن استفاده کنید . دریچه تخلیه دارای قابلیت اتصال شیلنگ می باشد و در این صورت می توانید آب داخلی استخر را برای آبیاری درختان به کار بگیرید . خرید استخر پیش ساخته بست وی را با ارزان ترین قیمت به لوازم جانبی می توانید از فروشگاه اینتکس تهران انجام دهید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...