استخر پیش ساخته ۵ متری بست وی با لوازم کامل سایز ۱۲۲×۲۷۴×۵۴۹

کد bestway 56446

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیلی
  • ظرفيت آب: 14812 لیتر
  • طول: 549 سانتی متر
  • عرض: 274 سانتی متر
58,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ۵ متری بست وی با طول 549 همراه با پمپ تصفیه آب شنی یکی از بهترین استخر های پیش ساخته تولید شده با لوازم کامل از جمله پمپ تصفیه ، درپوش ، زیرانداز و نردبان بوده که نه تنها برای تفریحات آبی و شنای خانوادگی بلکه برای پرورش ماهی و همچنین برای ذخیره آب در صنعت کشاورزی گزینه بسیار کاربردی خواهد بود و بدنه ای بسیار محکم دارد. 

بدنه ای مقاوم و ضخیم که به راحتی در برابر دمای مختلف آب ، نور و گرمای آفتاب مقاومت لازم را خواهد داشت. به همین دلیل با خیالی آسوده می توان در فضای باز استفاده نمود.

 در صورت نصب این نوع استخر های آماده توسط شرکت اینتکس از یک سال ضمانت و 5 سال خدمات پس از فروش برخوردار خواهد شد. این محصول جنس بدنه ای از نوع PVC و الیاف شمعی برزنتی داشته و از پایه های آهنی گالوانیزه ضد زنگ برخوردار می باشد همچنین استفاده از این جنس در این استخر باعث افزایش مقاومت آن شده و میتوانید به راحتی و بدون نگرانی از آن استفاده کنید .

دیواره های مقاوم سازی شده این استخر پیش ساخته شرایط را برای نصب و راه اندازی به صورت توکار و همچنین روکار فراهم می آورد و بسته به سلیقه و فضایی که در اختیار دارید می توانید این استخر را به صورت دلخواه نصب نمایید . استخر پیش ساخته فوق دارای ستون های بسیار مقاوم و ضخیم می باشد که فضای بالای آب و ضربه های وارده در اثر آب تنی را به راحتی مهار می نماید و با خیالی راحت می توانید به صورت روکار نیز از آن استفاده کنید . این استخر پیش ساخته بست وی بهترین انتخاب برای استفاده در باغ و ویلا ، حیات خانه و پشت بام منازل می باشد که محیط امن با عمق آبی بالغ بر 122 سانتی متر را برای شما مهیا می کند . البته گفتنی است که برای بهبود عملکرد این استخر پیش ساخته بهتر است تا آن را پراز آب نکنید و از ظرفیت نود درصدی آن استفاده کنید .

طول این استخر 549 سانتی متر و عرض آن 274 سانتی متر می باشد که در مجموع توسط شانزده ستون نگهدارنده از جنس آهن گالوانیزه شده مهار می شود . این ستون ها کاملا ضد زنگ می باشند و در صورت تماس با آب هیچگونه زنگ زدگی در آن ها رخ نخواهد داد و بهترین عملکرد را از میان متریال های مختلف بازار دارند . همچنین علاوه بر ستون های این محصول ، دیواره های آن نیز با توجه به پوشش الیاف شمعی که دارند در برابر نور خورشید ، شرجی و رطوبت بالای هوا نیز به خوبی استانداردسازی شده اند و در این خصوص با خیالی راحت می توانید از آن در فضای روباز نیز استفاده کنید . حجم آب داخل این استخر در صورت پر شدن بالغ بر 14812 لیتر می باشد که برای خالی کرده هر چه راحت تر آن یک دریچه تخلیه با قابلیت اتصال به شیلنگ در قسمت پایینی بدنه تعبیه شده است که به خوبی از هدر رفت آب نیز جلوگیری به عمل می آورد .


استخر پیش ساخته ۵ متری بست وی با لوازم کامل سایز ۱۲۲×۲۷۴×۵۴۹

استخر پیش ساخته ۵ متری بست وی با لوازم کامل سایز ۱۲۲×۲۷۴×۵۴۹ یک نمونه پرفروش از تولیدات کارخانه بست وی در زمینه استخر های آماده بوده طول عمر بالا در کنار کیفیت فوق العاده زیادی که داشته موجب می شود محصول را جایگزین استخر های بتنی برای مصارف موقت و یا حتی دائم انتخاب کنند. بدنه اصلی این استخر پیش ساخته پرتابل بوده و امکان جمع اوری و یا حمل و جا به جایی آن وجود دارد. همچنین به دلیل مرغوبیت جنس بدنه محصول بوده که شما می توانید از این استخر پیش ساخته در تمامی شرایط آب و هوایی استفاده کنید. در این مطلب قصد داریم به معرفی این محصول در تمامی نکات اساسی و مورد نیاز شما جهت آشنایی هرچه بیشتر بپردازیم. توصیه می کنیم اگر شما قصد خرید استخر پیش ساخته را دارید تا پایان این بخش ما را همراهی کنید.


طراحی بدنه استخر پیش ساخته

استخر های پیش ساخته را در ظاهر گرد ، مستطیل ، بیضی ، مربع و ... طراحی و تولید کرده و شما می توانید با در نظر گرفتن علایق خود و همچنین فضایی که در اختیار دارید یک نمونه را انتخاب کنید. پرطرفدار ترین مدل انتخابی برای استخر پیش ساخته نمونه مستطیل شکل آن بوده که استخر پیش ساخته ۵ متری بست وی با لوازم کامل سایز ۱۲۲×۲۷۴×۵۴۹ در این گروه قرار دارد. این استخر پیش ساخته مستطیل شکل از دو قسمت اساسی بدنه اصلی و همچنین سازه های نگهدارنده که در اصطلاح فریم نامیده شده تشکیل می شوند. فریم ها وظیفه ایجاد استحکام و ثابت بدنه اصلی را داشته و بدنه اصلی مخزن قابل استفاده استخر شما به شمار می رود. استخر های بتنی در بخش داخلی مخزن آن از کاشی کاری استفاده کرده و که ترکیبی از رنگ های سفید و ابی را دارد. به همین دلیل بوده که برای طراحی بخش داخلی بدنه این استخر پیش ساخته نیز از دو رنگ آبی و سفید و طراحی مدل کاشی کاری استفاده شده تا نمایی زیبا به این محصول ببخشد. بخش خارجی بدنه اصلی نیز ساده و طوسی رنگ بوده که تنها در مرکز آن یک نشان تجاری از کارخانه سازنده یعنی کارخانه بست وی به چشم می خورد. فریم های این استخر پیش ساخته ساختمانی U شکل داشته که با رعایت فاصله یکسان تمامی اطراف بدنه محصول را پوشش می دهند.این فریم ها با استحکام بالا بوده که از یک شیب ملایم برخوردار بوده که در دوام و همچنین فریم گیری راحت بدنه در زمان راه اندازی موثر می باشند. بر روی بدنه اصلی این استخر پیش ساخته دو دریچه تعبیه شده که برای ورود و خروج آب و همچنین اتصال تجهیزات جانبی نظیر پمپ تصفیه آب و گرمکن آب استخر مورد استفاده قرار می گیرند.


اقلام همراه استخر پیش ساخته

بدون شک در زمان خرید استخر پیش ساخته توجه به تجهیزات جانبی که محصول داشته به دلیل راحتی شما در زمان استفاده و عدم نیاز به خرید مجدد از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. به همین دلیل بوده که استخر پیش ساخته ۵ متری بست وی با لوازم کامل سایز ۱۲۲×۲۷۴×۵۴۹ می تواند نیاز شما را به طور کامل برطرف سازد. ارتفاع بدنه این استخر پیش ساخته بلند بوده و تردد به بخش داخلی ان دشوار می باشد. به همین دلیل بوده که در داخل بسته بندی این محصول از یک نردبان پرتابل استفاده شده تا شما بتوانید برای ورود به داخل مخزن استخر پیش ساخته خود آن را در هر ضلعی که مایل بودید قرار دهید. کف استخر پیش ساخته باداوم و مقاوم بوده اما برای حفظ طول عمر بالای آن در زمان استفاده دائم و طولانی مدت نیاز بوده تا محصول را در یک محیط مسطح و عاری از اجسام نوک تیز نظیر سنگ ریزه راه اندازی کنید. به همین دلیل بوده که این استخر پیش ساخته مجهز به زیرانداز مخصوص می باشد. امروزه تمایل به صرفه جویی در مصرف آب افزایش یافته به همین دلیل بوده که تجهیزاتی به همراه این محصول دریافت کرده تا در زمینه کاهش تعداد دفعات مورد نیاز جهت تعویض اب استخر پیش ساخته موثر است. این محصول دارای یک پمپ تصفیه شنی بوده که با برق شهر کار کرده و می تواند آب داخل مخزن محصول را به طور کامل تصفیه کند. در زمان هایی که قصد استفاده از محصول را ندارید می توانید با استفاده از درپوش آن که در داخل بسته بندی محصول بوده به طور کامل رویه استخر پیش ساخته را پوشانده تا گرد و خاک و آلودگی به داخل آب وارد نشود.


سایز و ظرفیت داخلی استخر پیش ساخته

این استخر پیش ساخته مستطیل شکل با طولی برابر 549 سانتی متر و عرضی برابر 274 سانتی متر بوده که 122 سانتی متر ارتفاع دارد. این میزان ابعاد داخلی گنجایش 14812 لیتر آب را داشته که شما می توانید با استفاده از پمپ تصفیه آب و با کاهش تعداد دفعات تعویض آب استخر پیش ساخته در این مورد صرفه جویی داشته باشید. با در نظر گرفتن این میزان ظرفیت داخلی و ابعاد بدنه محصول بوده که شما می توانید از این استخر پیش ساخته علاوه بر امور تفریحی برای کشاورزی ، ذخیره آب ، پرورش ماهی ، امور صنعتی و... استفاده کنید.


خرید استخر پیش ساخته

با مراجعه به نمایندگی اینتکس و یا با استفاده از شماره های درج شده داخل سایت می توانید برای خرید استخر پیش ساخته ۵ متری بست وی با لوازم کامل سایز ۱۲۲×۲۷۴×۵۴۹ با ضمانت اصالت کالا و خدمات پس از فروش نمایید.

نوع
مستطیلی
ظرفيت آب
14812 لیتر
طول
549 سانتی متر
عرض
274 سانتی متر
ارتفاع
122 سانتی متر
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ تصفیه شنی
سایر ویژگی‌ها
دارای گارانتی
دارای زیرانداز مخصوص
دارای پمپ تصفیه شنی
دارای درپوش و زیرانداز
دارای نردبان
دارای ضمانت و خدمات
اقلام همراه
بسته تعمیرات، DVD آموزشی
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...