استخر پیش ساخته 5 متری کامپوزیت بست وی

کد bestway 56584

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: بیضی
  • ظرفیت آب: 16296 ليتر
  • طول: 500 سانتي متر
  • عرض: 360 سانتي متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 5 متری کامپوزیت بست وی محصول شرکت بست وی در نمایندگی محصولات بادی عرضه با قیمت ارزان و ارسال به سراسر کشور

استخر پیش ساخته 5 متری کامپوزیت بست وی از سری محصولات جدید شرکت بست وی استخر پیش ساخته می باشد که با ابعاد بزرگ یک استخر مناسب برای استفاده در مکان هایی ویلایی می باشد. با داشتن این استخر میتوانید از یک مکان مناسب برای شنا کردن به همراه خانواده ی خود لذت ببرید و لحظات شادی را سپری کنید. این استخر به طول 5متر و عرض 3.6 متر و ارتفاع 1.2 متر طراحی و ساخته شده است . برای اینکه دیگر نیازی به تعویض آب در هربار استفاده کردن از آن نداشته باشید یک عدد پمپ تصفیه بر روی آن نصب می شود تا از این کار زمان بر وخسته کننده خلاصی پیدا کنید . این استخر علاوه بر پمپ به همراه خود  نردبان و زیرانداز دارا می باشد . شما خریداران عزیز  با داشتن این نوع از استخر پیش ساخته میتوانید به فکر اشتغال و کسب درآمد نیز باشید و یکی از بهترین کارها برای این منظور پرورش ماهی در این استخرها می باشد. این نوع محصول بسته تعمیرات و آموزشی برای استفاده ی آسان و بهتر به همراه دارد.

همانطور که در تصاویر این استخر پیش ساخته مشاهده می کنید در بخش بیرونی دارای طراحی ساده ای می باشد که بر روی آن می توان نام برند سازنده را مشاهده نمود اما در بخش داخلی از طراحی کاشی وار آبی رنگ استفاده شده است تا جلوه ای زیبا را برای آن به همراه داشته باشد. همانطور که می دانید این استخر به همراه خود دارای یک پمپ تصفیه آب نیز است قدرت پردازش آب 3028 لیتری را دارد؛ اما در صورت نیاز به تخلیه آب نیز می توانید از دریچه تخلیه ای که در بخش کف استخر تعبیه شده است استفاده کنید و سرعت تخلیه بسیار بالا و هدایت آب را امان پذیر می کند تا بتوانید از آب داخلی استخر برای آبیاری نیز استفاده کنید. این استخر پیش ساخته با توجه به ابعاد و حجم آبی که دارد کابردی بسیاری همچون شنا و تفریحات آبی ، پرورش ماهی و ذخیره آب کشاورزی را نیز دارد.

ستون های نگهدارنده این استخر از جنس آلومینیوم ضد زنگ می باشد که در شرایط مختلف آب و هوایی دچار زنگ زدگی نخواهد شد و عملکرد فوق العاده ای را از خود به نمایش می گذارد. ستون های نگهدارنده این استخر در فاصله کمی از هم قرار گرفته اند و به راحتی می توانند فشارهای وارده را مهار نمایند. با توجه به ابعاد داخلی این استخر در ظرفیت شش الی هشت نفره می توانید از آن استفاده کرده و بهترین بازخورد را بگیرید. راه اندازی و همچنین جمع آوری این استخر پیش ساخته بالغ بر یک الی دو ساعت به طول می انجامد و قابلیت نصب و راه اندازی توکار و همچنین روکار را خواهد داشت. همین حالا می توانید این استخر پیش ساخته را برای باغ ، ویلا و محیط های خانگی خود با ارزان ترین قیمت به همراه خدمات پس از فروش حرفه ای از نمایندگی اینتکس تهران سفارش دهید.

استخر پیش ساخته 5 متری بست وی

استخر پیش ساخته 5 متری کامپوزیت بست وی محصولی برای استفاده در فضاهای باز و گسترده می باشد که در آن افراد به بازی ها و تفریحات آبی می پردازند و می توانند به بهترین شکل روز خود را سپری کنند. این استخر پیش ساخته نسل جدید استخر هایی است که برای محل های شخصی احداث می شود و در برخی موارد نیز می تواند سبب ایجاد استخر عمومی برای تعداد کمی از افراد باشد. این محصول آماده نصب است به طوری که تنها با کنار هم قرار دادن بخش های اصلی راه اندازی می شود و می توان به بهترین شکل از آن استفاده کرد. این استخر پیش ساخته تمایل افراد به جنب و جوش و تحرک را افزایش می دهد و می تواند برای تحرک آن ها و نیز چربی سوزی آن ها یک محل انگیزشی باشد تا به ورزش شنا بپردازند و به تناسب اندام برسند. این محصولات مورد محبوبیت بالایی در بین افراد می باشند به طوری که در دسته بندی محصولات راحتی نیز قرار می گیرد. با این وجود می بایست به آشنایی بیش تر با استخر آماده بپردازید.


دیواره های فایبرگلاس

یکی از ویژگی هایی که در محصول به وجود آمده است و می تواند باعث بهبود ایراد های محصولات مشابه باشد دیواره محکم آن است که از جنس فایبر گلاس بوده و دارای استحکام مورد نیاز برای باز یهای مهیج می باشد. از آن جایی که استخر پیش ساخته برای استفاده خانواده و اعضای آن در نظر گرفته می شود و با بازی های مهیج آن ها ضربه هایی به بدنه محصول وارد می گردد می توان گفت که دیواره حصاری محکم به دور محصول ایجاد کرده است تا در پی این برخورد ها بتوان بدون تغییر استخر پیش ساخته را برای مدت زمان طولانی داشت و از آن استفاده کرد. با وجود چنین محصولی افرادی که به منزل و سکونت در آن عادت دارند و تحرک را کم تر می پسندند رغبت پیدا کنند و به شنا در آن بپردازند تا سبب تحرک و لذت شود.


تشابه زیاد با استخر های بتنی

علت علاقه افراد و مورد پسند قرار گرفتن محصول توسط تعداد کثیری از افراد این است که استخر پیش ساخته با استحکام و ایستادگی بسیار شباهت بسیار زیادی با استخر های قدیمی بتنی دارد که می توان بر این اساس بهترین و مناسب ترین گزینه باشد و به همان میزان کارایی را نیز از محصول کسب کرد. استخر پیش ساخته دارای سازه های محکمی می باشد که در بین دیواره ها قرار دارد. دیواره آن نیز سبب تشدید استحکام شده و می تواند به صورت استخر های بتنی در جای خود ثابت باقی بماند. علاوه بر آن این محصول را می توان به صورت دائمی در داخل زمین حفر کرد و با ایجاد گودال آن را در داخل زمین قرار داد. به همین منظور می توان گفت که محصول شباهت زیادی به استخر های بتنی دارد. نکته بعدی این است که با وجود چنین قرار گیری شرایط مطلوبی نیز شامل حال افراد می شود به طوری که با وجود پمپ تصفیه آب محوطه داخلی شروع به پاکسازی می کند و در هر زمان می تواند شرایط پاکی را برای شنای افراد ایجاد سازد.


لوازم همراه محصول

در کنار این استخر پیش ساخته وسایلی قرار دارد که می تواند راحتی در زمان استفاده را مهیا سازد. یکی از این لوازم نردبان می باشد که به افراد برای رفتن به داخل محصول کمک می کند و می تواند برای آن ها راهی درست و مناسب انتخاب نماید. علاوه بر آن دریچه ورود و خروج آب نیز نقش مهمی در راحتی استفاده از استخر پیش ساخته را دارد به طوری که در هر زمان میزان آب معین به داخل محصول ریخته می شود و در زمانی که دیگر قصد شنا ندارید این آب از طریق دریچه خارج می شود و به طور کامل تخلیه می گردد.


خرید

استخر پیش ساخته 5 متری بست وی در مرکز فروش اینتکس تهران وجود دارد که با مراجعه به آن می توانید اقدام به خرید محصول نمایید.

نوع
بیضی
ظرفیت آب
16296 ليتر
طول
500 سانتي متر
عرض
360 سانتي متر
ارتفاع
120 سانتي متر
جنس لبه
فایبرگلاس
پمپ تصفیه
دارد
نوع پمپ
3028 لیتری
درپوش
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
قابليت استفاده به عنوان استخر صنعتي
داراي گارانتي
اقلام همراه
نردبان،بسته تعميرات، DVD آموزشي

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...