استخر پیش ساخته ۷ متری بست وی

bestway 56719GB

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
11%
78,300,000
70,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ۷ متری بست وی جدید ۲۰۲۱ طرح سنگی محصولی زیبا و کاربردی از شرکت bestway جدید ترین محصول و استخر پیش ساخته تولید و وارد شده در ایران با قیمت مناسب و کیفیت عالی و همچنین ظاهری جذاب برای داخل ویلا با نصب بسیار سریع و آسان با قیمت مناسب ، این استخر پیش ساخته دارای لوازم پو متعلقات کامل است که میتوانید آنرا در ۱ ساعت داخل منزل و ویلای خود نصب و آبگیری کنید ، این استخر پرتابل متشکل از پایه ، لوله های فریم بالای استخر ، و بدنه برزنتی است که با نصب همه این موارد ، یک استخر کامل با سایز بزرگ و جادار برای افراد خانواده و ۱۰ نفر بزرگسال و کودک میباشد ، این استخر به صورت بسته بندی کوچک و کم سایز است که براحتی در یک خودروی سواری قابل حمل است و میتوانید در هر مکانی آنرا با خود حمل کرده و نصب نمایید. از لوازم و متعلقاتی که همراه این محصول میباشد ، پمپ تصفیه ، نردبان بلند ، زیر انداز و کاور میباشد که میتواند یک استخر کاملا حرفه ای و بدون نقص را برای شما به ارمغان آورد.

مجموعه استخر بیضی شکل Bestway از برند مشهور Bestway® با استحکام بالا ، فولاد مقاوم در برابر زنگ زدگی ، این محصول از مدلهای استخرهای روی زمین است. همراه با لوازم مورد نیاز برای ساخت آن - سریع و آسان است و نیازی به ابزار نیست. سیستم Seal & Lock ™ بدین معناست که قاب به سادگی برای ساختاری فوق العاده قوی و ایمن در کنار هم قرار می گیرد. آرامش با استفاده از این استخر را تجربه کنید. علاوه بر این ، چراغ مگنتو LED موجود ، که می تواند در هر نقطه در کنار دیوارهای استخر شما قرار گیرد ، تجربه بصری آرامش بخش و فوق العاده ای را با حداکثر 7 تغییر رنگ ارائه می دهد. دیوارهای جانبی مستحکم این استخر با Tritech material ساخته شده اند ، یک ماده تقویت شده 3 لایه با هسته مش پلی استری که بین دو لایه از مواد PVC با درجه بالا قرار گرفته استحکام و دوام بالایی را ایجاد می کند. استخر دارای یک شیر تخلیه کنترل جریان است که تخلیه آن را بسیار آسان می کند - فقط یک شیلنگ باغی را وصل کنید تا آب را در مکانی مناسب تخلیه کنید. طراحی بیضی شکل و شکل منحصر به فرد باعث می شود این استخر فشرده تر باشد ، بنابراین فضای کمتری را اشغال می کند و آب کمتری برای پر کردن آن نیاز دارد. همراه با کارتریج فیلتر ضد میکروبی که باعث افزایش اثر فیلتر آب می شود و آب شما را تمیز و بهداشتی نگه می دارد. همچنین دارای یک پچ تعمیر چسب زیر آب می باشد

استخر پیش ساخته 7 متری بست وی با بدنه آجری زیبایی که دارد را می توان از زیباترین مدل های تولید شده استخر پیش ساخته در سال اخیر دانست که به هنگام عرضه به خوبی توانست توجه افراد را به خود جلب کند . این استخر پیش ساخته با بدنه بزرگی که دارد بهترین گزینه برای استفاده در باغ ها و ویلا ها می باشد و در بخش بدنه آن می توانید از چراغ های ال ای دی زیبا استفاده کنید و زیبایی ویلای خود را دو چندان کنید . ابعاد بزرگ این استخر پیش ساخته به گونه ای است که به طور همزمان می تواند مورد استفاده 8 الی 10 نفر بزرگسال قرار بگیرد و در این صورت با خیالی راحت می توانید به همراه افراد خانواده و یا دوستان و آشنایان از تفریحات آبی هیجان انگیز لذت ببرید . اگر قصد خرید استخر پیش ساخته بست وی زیبا را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید تا اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم .

راه اندازی و جمع آوری سریع و آسان

استخرهای پیش ساخته با توجه به ابعادی که دارند در مدت زمن های متفاوتی احداث می شوند و شاید برای اولین بار راه اندازی آن های کمی سخت به نظر برسد اما پس از چندین بار راه اندازی به راحتی و در مدت زمان یک ساعت می توانید آن ها را در محل مورد نظر خود احداث کنید . البته باید توجه داشته باشید که بهتر است برای اولین بار این استخر پیش ساخته توسط کارشناسان به صورت دقیق راه اندازی شوند تا از آسیب های احتمالی به بدنه جلوگیری به عمل آید . این استخر پیش ساخته علاوه بر راه اندازی ساده و سریعی که دارد در حالت جمع شده بسیار جمع و جور می باشد و به راحتی می توانید توسط ماشین سواری خود آن را در مسافت های طولانی جا به جا کنید . همچنین برای جمع آوری آن نیز به مشکل نمی خورید و به راحتی می توانید اقدام به جمع آوری این استخر پیش ساخته نمایید . استخر پیش ساخته بست وی در بخش پایینی خود دارای دریچه تخلیه آب می باشد که قابلیت اتصال شیلنگ را نیز دارد و در این صورت با اتصال شیلنگ و تخلیه تقریبی چد ساعته آب می توانید آن را جمع و در پکیج بسته بندی خود قرار دهید .

بدنه بسیار مقاوم و مستحکم

در بخش بدنه این استخر پیش ساخته از لایه های پی وی سی به همراه پلی استر استفاده شده است که کیفیت فوق العاده و دوام بالایی را در برابر نفوذ اب به بیرون ایجاد می کنند و این امر می تواند خیال شما را به راحتی برای استفاده از این استخر پیش ساخته در محیط های بیرونی مهیا کند و این بدنه مستحکم باعث شده است که به هنگام استفاده چندین نفر به طور همزمان و گردش آب ایجاد شده هیچگونه مشکلی ایجاد نشود و در واقع جریان آب به طور کلی در کنترل بدنه باشد . همچنین برای نگهداری هر چه بهتر این بدنه برزنتی در بخش دیواره ها بدنه از پایه های آلومینیومی ضد زنگ مقاوم و استوار استفاده شده است که علاوه بر اینکه در بخش های بالایی به بدنه اتصال دارند بخش زیرین را هم تحت کنترل نگه داشته اند . فقط برای برپایی این استخر پیش ساخته باید توجه داشته باشید که سطح زیرین آن به طور کامل صاف و هموار باشد و پایه ها به صورت کامل بر روی سطحی صاف قرار گرفته باشند . از طرفی دیگر طراحی این استخر پیش ساخته بر خلاف سایر استخرهای موجود در بازار به صورت بیضی می باشد و این امر باعث شده که به هنگام راه اندازی فضای کمتری را اشغال کند و فضای بیرونی باز تری را برای حیات و یا باغ و ویلای شما در اختیارتان قرار دهد . از دیگر مزیت های این استخر پیش ساخته می تواند دارا بودن پمپ تفیه آب فیلتری قوی درون پکیج بسته بندی باشد که برای جلوگیری از راکد بودن و بیماری های آبی بسیار مفید و کاربردی است . البته توصیه می شود در هنگام خرید این استخر پیش ساخته اطاعات پمپ تصفیه آب همراه آن را به دقت مطالعه و با ابعاد استخر مطابقت دهید زیرا این استخر پیش ساخته دارای ابعاد بزرگ می باشد و استفاده از پمپ های تصفیه آب قوی الزامی می باشد . برای خرید استخر پیش ساخته بست وی 7 متری همین حالا می توانید از طریق وب سایت نمایندگی intex اقدام و از ضمانت و همچنین خدمات پس از فروش نمایندگی برخوردار شوید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...