تشک بادی کمپینگ

تشک ها اقلام و وسایل بسیار پر کاربرد برای استراحت کردن در طول شبانه روز هستند که مدل های مختلفی از آن ها در بازار وجود دارد که می توان در این میان به تشک های بادی اشاره کرد که از جدید ترین تشک ها و مدرن ترین آن ها می باشد که با ساختاری بسیار متفاوت نسبت به مدل های سنتی طراحی شده اند . ویژگی های بسیار عالی تشک های بادی به خصوص حجم بسیار کوچک بسته بندی آن ها در کنار وزن سبک تشک های بادی ، سبب شد تا برخی از تولید کنندگان محصولات بادی ، اقدام به تولید تشک بادی کمپینگ کنند ، زیرا داشتن یک تشک بادی نرم و راحت در طول سفر ها و استفاده از آن در کمپ های تفریحی می تواند بسیار خوشایند و البته کاربردی باشد .

تشک بادی کمپینگ چند سالی است که محبوبیت بسیار زیادی را نزد مسافران کسب کرده است و با توجه به علاقه بسیاری از مشتریان به تشک بادی کمپینگ ، مدل های گوناگون در ابعاد و طرح های مختلف تولید شد که این تنوع بسیار بالا دستان شما را در خرید تشک بادی کمپینگ مورد نظر و دلخواهتان باز تر کرده است . با توجه به اینکه برخی از مشتریان خیلی با این محصولات آشنا نیستند و یا به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تشک بادی کمپینگ هستند ، فروشگاه تهران اینتکس در این مطلب سعی خواهد کرد تا شما را با انواع تشک های بادی کمپینگ ، ویژگی ها و خصوصیات آن ها ، کیفیت و ساخت ، برند های تولیدی موفق و ...آشنا کرده و یک راهنمای خوب برای خرید شما باشد .

دوام تشک بادی کمپینگ

شاید در اولین گام برای خرید تشک های بادی کمپینگ از خود این سوال را داشته باشید که دوام تشک بادی کمپینگ چگونه است ؟ آیا این محصولات به خوبی می توانند وزن ما را تحمل کنند ، طول عمر تشک بادی کمپینگ چقدر است ؟ محصولات بادی سال های سال است که توسط برخی از شرکت ها تولید می شوند که یکی از تولیدات آن ها تشک های بادی در مدل های خانگی و یا کمپینگ می باشد که با توجه به استاندارد های لازم تولید شده اند . بنابراین اگر شما یک تشک بادی یک نفره را برای سنین بزرگسال خریداری کرده اید ، آن محصول به خوبی می تواند وزن بیشتر افراد بزرگسال را به خوبی تحمل کند . 

تولید کنندگان با در نظر داشتن این موارد بسیار مهم ، تشک های بادی کمپینگ خود را تولید کرده اند . برای افزایش کفیت تشک بادی کمپینگ ، تولید کنندگان از راه های مختلفی استفاده کرده اند و با فعالیت و بررسی های بیشتر ، مدل های جدید تر خود را با کیفیت روزافزون تولید می کنند تا اینچنین رضایت مشتریان نیز جلب شود . استفاده از اجناس بسیار عالی همچون pvc برای تولید تشک بادی کمپینگ باعث شده است تا این محصولات ویژگی ها و خصوصیات بسیار خوبی را داشته باشد که می توان از خصوصیت های آن ها به مواردی همچون انعطاف پذیری بالا ، ضد آب بودن بدنه تشک بادی کمپینگ ، دوام بسیار خوب در برابر نور خورشید و سرما یا گرمای هوا ، عدم حساسیت پوستی به بدنه تشک بادی ، تحمل وزن بالا اشاره کرد . 

عمدتا تشک های بادی می توانند وزن های بیشتر از یک تا دو نفر را تحمل کنند که این موضوع می تواند بیانگر دوام و استحکام تشک بادی کمپینگ باشد . البته شما می توانید در هنگام خرید تشک بادی خود از فروشنده بخواهید که تحمل وزن محصول را به شما بگوید . در فروشگاه تهران اینتکس شما می توانید با مطالعه مشخصات محصولات بادی ، از تحمل وزن تشک بادی ، وزن و حجم بسته بندی ، ابعاد راه اندازی شده ، ویژگی ها و خصوصیات محصول ، جنس بدنه ، رده سنی ، برند و ... آگاه شوید . برای افزایش کیفیت تشک بادی کمپینگ همچنین از ساختارچند لایه نیز استفاده شده است تا اینچنین تشک بتواند در برابر ضربه و فشار نیز مقاوم باشد و به خوبی بتواند در برابر این موارد استحکام لازم را از سوی خود نشان دهد .

انواع تشک بادی کمپینگ

تشک های بادی کمپینگ نیز به مانند تشک های بادی خانگی از نظر ظرفیت به دو دسته تشک بادی یک نفره و تشک بادی دو نفره تقسیم می شوند که شما می توانید بر اساس نیاز خود آن ها را خریداری کنید . بنابراین شما می توانید با در نظر داشتن این نکته تشک بادی یک نفره یا دو نفره را برای خود خریداری کنید . ابعاد تشک های بادی کمپینگ کاملا استاندارد در نظر گرفته شده است و مدل های یک نفره آن ، فضای ایده آل برای استفاده یک نفر و مدل های دو نفره آن فضای ایده آل را برای استفاده دو نفر به صورت همزمان و در کنار هم را فراهم خواهد کرد . بنابراین می توان گفت که تشک های بادی خانگی و کمپینگ از این نظر تفاوتی با یکدیگر ندارند .

تشک های بادی کمپینگ از نظر ضخامت و ارتفاع تفاوت هایی با یکدیگر دارند که شما می توانید با مشاهده تصاویر محصولات در فروشگاه اینتکس ، مدل مد نظر خود را یافته و آن را خریداری کنید . توجه داشته باشید که هر تشک بادی کمپینگ با ارتفاعی که دارد دارای ویژگی های متفاوتی نیز خواهد بود . اگر شما قصد دارید که از تشک بادی کمپینگ خود در فضای آزاد استفاده کنید ، بهتر است که مدل های مرتفع را خریداری کنید که انعطاف پذیری بیشتری داشته و البته می تواند شما را از سطح زمین بالا تر نگه دارد . 

این در حالی است که اگر قصد دارید تا از تشک بادی کمپینگ خود در داخل چادر مسافرتی استفاده کنید ، بهتر است که مدل هایی را انتخاب کنید که ارتفاع کمتری داشته باشد تا در صورت راه اندازی در چادر مسافرتی فضای زیادی اشغال نشود و رفت و آمد به داخل چادر بهتر شده و همچنین احساس راحتی بیشتری داشته باشید . تشک های بادی کمپینگ ممکن است از نظر طرح و رنگ نیز تفاوت داشته باشد ، فلذا شما در میان تنوع زیاد محصولات خواهید دید که مدل هایی تولید شده اند که دارای بالش بادی سرخود یا مجزا هستند و یا اصلا بالش ندارند ، همچنین ممکن است برخی از مدل ها دارای رویه ای مواج در شکل های مختلف باشد . 

تفاوت تشک بادی کمپینگ با تشک بادی خانگی

در این بخش قصد داریم تا تفاوت تشک بادی کمپینگ با تشک بادی خانگی را مورد بررسی قرار دهیم . اگرچه هر دو این محصولات برای استراحت کردن و خوابیدن هستند و می توانید به راحتی آن ها را جابجا کرده و از هر دو آن ها در سفر ها استفاده کنید ، اما تفاوت هایی نیز میان آن هاست که در این بخش به آن ها اشاره خواهیم کرد . عمدتا تشک های بادی کمپینگ از حجم بسته بندی کوچکتری نسبت به مدل های خانگی داشته و همچنین وزن سبک تری دارند . از سوی دیگر ممکن است برخی از تشک های بادی خانگی دارای پمپ باد برقی سرخود باشند ، این در حالی است که تشک های بادی کمپینگ فاقد پمپ باد برقی سرخود هستند ، زیرا در محیط خارج از منزل و در طبیعت ممکن است برقی وجود نداشته باشد . مدل های کمپینگ ارتفاع کمتری نسبت به مدل های عادی دارند . 

برند های پر فروش تشک بادی کمپینگ

در خرید تشک بادی کمپینگ شاید مورد دیگری که بسیار حائز اهمیت است ، برند تولیدی تشک بادی کمپینگ است ، چرا که هر برندی عملا تولیدات موفقی نداشته و بهتر است که با تحقیق و بررسی خرید های خود را انجام دهید . از برند های پر فروش تشک بادی کمپینگ می توان به برند هایی همچون اینتکس ، بست وی ، کینگ کمپ ، کلمن اشاره کرد که بسیار پر فروش تر از سایر برند ها در محصولاتی همچون تشک بادی کمپینگ هستند زیرا تخصص آن ها تولیدات این نوع از محصولات است .