عنوان مقاله : مزایای استفاده از تشک بادی طبی

وب سایت : اینتکس تهران

خواب راحت می تواند یکی از مهمترین دغدغه های افراد در هنگام فرا رسیدن شب باشد ؛ بسیاری از افراد با مشکلاتی همچون درد و گرفتگی عضلانی رو به رو هستند و خستگی طاقت فرسای روز های کاری نیز می تواند به این درد بیافزاید ، به همین خاطر به هنگام فرا رسیدن شب نگرانی از درد در قسمت های مختلف بدن می تواند برای آن ها دغدغه ساز باشد . استفاده از تشک های استاندارد و همچنین طبی می تواند تا حد بسیار زیادی این مشکل را برطرف نماید و باعث شود تا خوابی راحت و دلچسب داشته باشید و روز کاری بعدی خود را با شادابی بالایی شروع نمایید ، در این بخش بر آن شده ایم تا یکی از مهمترین لوازمی که در مسیر خواب راحت شما را همراهی می کند یعنی تشک بادی طبی را معرفی کنیم و مزیت استفاده از تشک بادی طبی را برای شما بازگو نماییم تا قبل از خرید تشک بادی طبی بتوانید آن را به خوبی آنالیز کرده و انتخابی متناسب با نیازهای تان داشته باشید ، پس پیشنهاد می کنیم تا در ادامه این راه همراه ما باشید .


یکی از مهمترین مشکلاتی که تشک هایی که برای خواب از آن ها استفاده می کنیم دارند ، عدم انعطاف پذیری است که در نتیجه باعث می شود تا محیط زیرمان سفت و محکم باشد و در نتیجه خوابی غیراستاندارد خواهیم داشت که به گرفتگی عضلانی منجر خواهد شد .  تشک های بادی طبی تا حد بسیار زیادی این مشکل را حل کرده اند و به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارند باعث شده اند تا خوابی راحت و به دور از دغدغه داشته باشید . به هنگام خواب بر روی این محصولات به دلیل نرمی و حالت پذیری استانداردی که دارند ، دست ، کمر و گردن شما البته در صورت استفاده از بالشت های بادی طبی در حالت استاندارد قرار می گیرد با توجه به ساعت های زیادی که در خواب هستید ، باعث می شود تا با گرفتگی عضلانی و یا درد در اندام های بدن رو به رو نشوید که این امر مزیتی بزرگ محسوب می شود و به همین خاطر بسیاری از افراد به این محصولات روی آورده اند .

شرکت های سازنده تشک های بادی در بخش داخلی این محصولات از فشار باد برای استوار نگه داشتن محصولات استفاده کرده اند اما درون ساختار تشک های بادی طبی با سایر مدل های این محصولات تفاوت دارد . در بخش داخلی تشک بادی طبی از پل های الیافی استفاده شده است که به همراه فشار باد درون محصول ، ساختاری استاندارد ، طبی و مقاوم را به وجود آورده اند که البته از انعطاف پذیری بسیار بالایی نیز برخوردار است . این ساختار باعث می شود تا به هنگام تکان خوردن در خواب ، کل بدن دچار فشار نشود و در نتیجه کمک بسیار زیادی به عدم گرفتگی عضلات می کند . این ترکیب الیاف و پل های ساختار داخلی تشک های بادی طبی برگرفته از نظریه بسیاری از مهندسان و سازمان های استاندارد می باشد که در نتیجه منجر به تولید محصولی فوق العاده برای خواب شبانه شده است .


تشک های بادی طبی دارای مدل های بسیاری می باشند که علاوه بر استفاده در محیط های خانگی برای استفاده در کمپینگ ها و مسافرت ها نیز استانداردسازی و روانه بازار شده اند . این محصولات با توجه به متریال سبک و انعطاف پذیری که دارند ، دارای وزن های پایین تر از مدل های دیگر می باشند و در نتیجه به همراه داشتن آن ها در هنگام مسافرت می تواند بسیار ساده و راحت باشد . همچنین این محصولات به هنگام جمع آوری ، درون بسته بندی های بسیار کوچکی قرار می گیرند و فضای کمی را به نسبت خالی شدن از باد اشغال می کنند که باعث می شود تا مشکلی برای همراهی آن ها در مسافرت نداشته باشید .

تشک های بادی طبی برای رده های سنی مختلفی به بازار عرضه شده اند و با خیالی راحت می توانید از آن ها برای رده های سنی مختلف از کودک تا سالمند استفاده کنید . همچنین مدل های متنوع این محصولات در ظرفیت های یک نفره و دو نفره به بازار عرضه شده اند که بسته به نیازی که دارید می توانید دست به خرید این محصولات بزنید . یکی دیگر از مزیت های این مدل از تشک های بادی را می توان ، قابلیت تحمل وزن بالای آن ها به دلیل ساختاری داخلی مقاومی که دارند دانست . این قابلیت تحمل وزن بالا به دلیل استفاده از پل های الیافی داخلی می باشد که باعث شده تا این مزیت پدیدار شود . قابلیت تحمل وزن استاندارد برای تشک بادی طبی یک نفره از 100 تا 120 کیلو گرم می باشد و این فاکتور برای تشک های بادی دو نفره از 180 تا 200 کیلو گرم متغیر است که فراتر از استاندارد است و به راحتی می تواند وزن یک تا دو نفره بزرگسال سنگین وزن را بر روی خود مهار نماید .

به طبع تشک های بادی طبی کمی قیمت های بالاتری به نسبت سایر مدل های این محصولات دارند و با توجه به مدل های متنوعی که دارا می باشند نمی توان قیمت دقیقی را برای این محصولات در این مقاله عنوان کرد زیرا قیمت یک محصول به پارامترهای بسیاری بستگی دارد . پیشنهاد می کنیم که اگر به دنبال استعلام قیمت تشک های بادی در مدل های مختلف هستید ، همین حالا از طریق منوی سایت به دسته بندی تشک بادی رفته و علاوه بر مشاهده قیمت های تمامی مدل ها ، تصاویر ، توضیحات کارشناسی شده و اطلاعات هر محصول را بررسی نمایید و تصمیمی مطابق با نیازهایتان بگیرید .

فروشگاه اینتکس تهران به عنوان اولین و بزرگ ترین فروشگاه محصولات بادی در ایران ، خدمات فوق العاده ای را در خصوص عرضه تشک های بادی در مدل های مختلف آماده کرده است و یکی از برترین گزینه ها برای خرید تشک بادی طبی به شمار می رود . در صورت نیاز به هر گونه مشاوره تخصصی همین حالا می توانید با شماره تلفن های درج شده در بخش های مختلف سایت تماس بگیرید .