تعمیرات تشک بادی رویه جیر

تعمیرات تشک بادی تنها برای تشک هایی نیست که طرح چرم می باشند ، بلکه شما می توانید حتی تشک های بادی را تعمیر کنید که رویه جیر دارند و یا تماما جیر هستند . بنابراین این امکان ساده برای شما وجود خواهد داشت که در صورت آسیب دیدن تشک بادی خود بتوانید آن را به نحو احسنت و به بهترین شکل ممکن تعمیر کنید . از آنجایی که قیمت تشک بادی پایین نیست ، اگر این محصولات قابل تعمیر نباشند ، عملا هزینه ای که برای تشک بادی خواهید کرد بی فایده خواهد بود ، برای اینکه این محصولات یک بار مصرفی می شدند ، ولی در واقعیت اینطور نبوده و شما هزاران بار پس از آسیب دیدن تشک بادی ، باز هم می توانید آن را تعمیر کرده و مجدد از تشک بادی خود استفاده کنید . 

ولی باید این مورد را نیز در نظر داشته باشید که برخی از آسیب دیدگی ها غیر قابل تعمیر هستند . به طور مثال آسیب هایی که به سبب حرارت به تشک بادی وارد شده و باعث سوختگی وسعت زیاد تشک بادی شده است ، ممکن است غیر قابل تعمیر باشند . همچنین بعضی از آسیب دیدگی ها ممکن است از قسمت درز های تشک بادی باشد که آن ها نیز در بعضی اوقات غیر قابل تعمیر هستند . ولی با این وجود فروشگاه اینتکس خدمات پس از فروشی را مانند تعمیرات تشک بادی رویه جیررا نیز فراهم کرده است که می تواند انواع آسیب دیدگی ها و پارگی های تشک بادی را تا 99 درصد موارد پنچرگیری کند . 

برای همین بهتر است که قبل از دور انداختن تشک بادی خود ، از فروشگاه مشاوره گرفته و محصول خود را به دست فروشگاه برسانید تا تیم تخصصی تعمیرات محصولات بادی اینتکس ، محصول آسیب دیده شما را به بهترین شکل ممکن تعمیر کند تا بتوانید به مانند روز اول ، از تشک بادی استفاده کرده و رضایت کامل را از تعمیرات داشته باشید . هزینه و قیمت تعمیرات تشک بادی چندان زیاد نبوده و با هزینه بسیار کم می توانید تشک بادی آسیب دیده خود را تعمیر کنید . هر چند که ممکن است نوع آسیب دیدگی در قیمت تعمیرات تشک بادی نیز تاثیر گذار باشد . برای همین اگر برای شما این موضوع مهم است ، می توانید با تماس گرفتن ، هزینه حدودی تعمیرات محصول بادی خود را استعلام بگیرید . 

اگر تعمیرات را توسط فروشگاه اینتکس انجام دهید ، خیالتان از این بابت راحت است که تعمیرات به درستی انجام شده است و محصول پس از پنچرگیری تشک بادی مورد تست قرار می گیرد . معمولا ساعت ها تشک تعمیر شده در تعمیر گاه مورد تست قرار می گیرد تا مشاهده شود که بادی از آن خارج می شود یا خیر ، پس از آن دوباره محصول برای شما ارسال خواهد شد . بنابراین جای نگرانی نخواهد بود . ولی با این وجود خود شما نیز می توانید تعمیرات تشک بادی را حتی در منزل انجام دهید . تعمیراتی که توسط شما در منزل انجام خواهد شد ، به این شکل است که شما می توانید با تهیه کردن برچسب تعمیرات ، تشک بادی را خودتان تعمیر کنید . 

تعمیر کردن با برچسب تعمیرات نیز به بهترین شکل صورت می گیرد و بسیاری از مشتریان فروشگاه اینتکس ، با همین روش تشک بادی خود را تعمیر می کنند . گاها در کنار تشک بادی برچسب تعمیرات وجود دارد که از همان می توانید استفاده کنید . ولی گاهی ممکن است که در داخل بسته و کارتن محصولات بادی ، برچسب تعمیرات نباشد ، باز هم جای نگرانی نیست ، چرا که شما می توانید بسته تعمیراتی و برچسب تعمیرات تشک بادی را از فروشگاه اینتکس تهیه کنید و سپس محصول بادی خود را تعمیر کنید . قیمت برچسب تعمیرات بالا نیست و با یک بار خرید برچسب تعمیرات ، می توانید چند مرتبه از آن برای تعمیر کردن محصولات بادی خود استفاده کنید . 

برای تعمیر کردن تشک بادی با رویه جیر تنها کافیست که یک لیبل را برداشته و تشک بادی را تعمیر کنید . این لیبل را باید آغشته به چسب مایع کرده و به محل آسیب دیده بچسبانید ، پس از آن نیاز است که تشک بادی و محل آسیب دیده را برای چند ساعت تحت فشار قرار دهید تا کاملا برچسب به بدنه تشک بادی بچسبد . این روش برای زمانی است که بخش هایی از تشک بادی که از پی وی سی طرح چرم است ، استفاده کنید . گاها ممکن است بخش هایی از تشک که رویه جیر دارد نیز آسیب ببیند . برای تعمیرات این بخش ها ، نیاز است که بخش جیر را با استفاده از یک کارد ، بتراشید تا به لایه پی وی سی تشک برسید ، سپس به مانند بخش های غیر جیر تشک ، آن را تعمیر کنید . 

لازم است بدانید که در هنگام تعمیرات تشک بادی در بخش های جیر آن ، حتما این مسئله را در نظر بگیرید که در هنگام تراشیدن تشک بادی ، صدمه و آسیبی به تشک وارد نشود . نباید از کارد بسیار تیز استفاده کنید . چرا که اینکار منجر به آسیب دیدگی جدید در تشک بادی خواهد شد . سعی کنید که به آرامی اینکار را انجام دهید . فروشگاه اینتکس حتی بخش های رویه جیر تشک بادی شما را نیز تعمیر می کند . از آن جایی که افراد متخصص اینکار را برای شما انجام می دهند ، هیچ آسیب دیدگی جدیدی در تشک بادی رخ نخواهد داد . بنابراین پس از دریافت تشک بادی ، می توانید با اطمینان از محصول پنچر گیری شده ، استفاده کنید .