بازوبند بادی شنا بزرگ اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: نجات غریق
  • طول: 30 سانتی متر
  • عرض: 15 سانتی متر
  • جنس بدنه: وینیل
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی و حضوری بازوبند بادی شنا بزرگ اینتکس از فروشگاه اینتکس با قیمت ارزان این محصول مناسب برای آموزش شنا برای کودکان و نوجوانان می باشد.

بازوبند بادی شنا بزرگ اینتکس از سری بازو بند های بسیار ایمن و کاربردی است که برای آموزش شنا و آب تنی کودکان و نوجوانان مناسب است ، این محصول ابعاد نسبتا بزرگی دارد و برای استفاده سنین 6 الی 12 سال استفاده می شود . طراحی آن ساده اما زیباست ، رنگ محصول نارنجی بوده که بر روی آن نام intex درج شده است ، اینتکس سازنده این محصول بوده و از وینیل برای ساخت بازوبند بادی شنا استفاده کرده است ، وینیل در برابر رطوبت بسیار مقاوم است و به سختی آسیب می بیند . کودک با قرار دادن این محصول بادی بر روی بازوی خود می تواند بر روی آب شناور بماند ، همچنین محل استفاده این محصول به گونه ای است که کودک می تواند به راحتی شنا کند . این بازوبند تعادل بسیار خوبی را بر روی آب دارد و از نظر ایمنی بسیار خوب است . وزن کلی محصول 100 گرم است و حمل و نقل آن به آسانی امکان پذیر است . هر بازوبند دارای دو محفظه باد است که در صورت آسیب دیدن یکی از محفظه ها باز هم بازوبند از غرق شدن فرد جلوگیری می کند . برای خرید ارزان محصول می توانید از فروشگاه اینتکس اقدام نمایید .


نوع
نجات غریق
طول
30 سانتی متر
عرض
15 سانتی متر
جنس بدنه
وینیل
وزن
100 گرم
تعداد محفظه باد
2
سایز بندی
خیر
شرکت سازنده
اینتکس
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان 6تا 12 سال
دارای طرحی ساده و زیبا
رنگ : نارنجی
قابلیت تعادل بالا بر روی آب
دارای دو محفظه باد
اقلام همراه
-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...