بازوبند بادی شنا طرح ماهی پولکی اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: نجات غریق
  • طول: 23 سانتی متر
  • عرض: 15 سانتی متر
  • جنس بدنه: وینیل
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی بازوبند بادی شنا طرح ماهی پولکی اینتکس با قیمت ارزان از فروشگاه اینترنتی اینتکس این محصول مناسب برای آموزش شنا کودکان می باشد

بازوبند بادی شنا طرح ماهی پولکی اینتکس از نمونه بازوبند های زیبا و دوست داشتنی با طراحی کودکانه است که به دلیل طرح ماهی پولکی به بازوبند بادی شنا طرح ماهی پولکی اینتکس نام گذاری شده است . این محصول توسط شرکت اینتکس ساخته شده و جنس آن از وینیل است به همین علت نیز کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد . کودک با استفاده از این محصول می تواند بر روی آب شناور باقی بماند ، نحوه استفاده از این بازوبند باعث شده است تا کودک در هنگام آب تنی به خوبی بر روی آب تعادل داشته باشد بدون اینکه بازوبند بادی شنا مزاحم حرکت کودک شود . این محصول سایز بندی نداشته و برای سنین 3 الی 6 سال طراحی گردیده است . وزن کلی محصول نیز 100 گرم بوده و جابجایی و حمل آن بسیار ساده است . برای خرید محصول می توانید از فروشگاه اینترنتی اینتکس اقدام نمایید . با تهیه این محصول بستر را برای تفریحات آبی سالم و ایمن را برای کودکان خود محیا کنید .

نوع
نجات غریق
طول
23 سانتی متر
عرض
15 سانتی متر
جنس بدنه
وینیل
تعداد محفظه باد
2
سنین مورد استفاده
3 تا 6 سال
وزن
100 گرم
سایز بندی
-
شرکت سازنده
اینتکس
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان
دارای طرح و رنگ مختلف
قابلیت تعادل بالا بر روی آب
اقلام همراه
-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...