بازوبند بادی شنا کودک اینتکس سایز کوچک

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: نجات غریق
  • طول: 23 سانتی متر
  • عرض: 15 سانتی متر
  • جنس بدنه: وینیل
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی و حضوری بازوبند بادی شنا کودک اینتکس سایز کوچک با کیفیت ساخت بسیار بالا از فروشگاه اینترنتی اینتکس با قیمت مناسب و دریافت محصول

بازوبند بادی شنا کودک اینتکس سایز کوچک فوق از سری بازوبند های شنا طرح اینتکس است که در دو سایز بزرگ و کوچک ساخته شده است ، این محصول که نوع کوچک است از ایمن ترین بازوبند های مناسب و ایمن کودکان است که برای استفاده سنین 3 الی 6 سال مناسب می باشد ، این محصول دارای دو محفظه باد شوند بر روی هر بازو بند می باشد که همین موضوع ایمنی بازوبند را افزایش داده است چرا که در صورت آسیب دیدن قسمتی از بازوبند محفظه دیگری نیز وجود دارد که در داخل آن باد خواهد بود ، پس اگر به هر دلیلی یکی از محفظه های باد شونده بازوبند اسیب ببیند کودک غرق نمی شود . جنس استفاده شده در ساخت محصول فوق نیز وینیل می باشد ، این جنس یکی از بهترین مواد برای ساخت محصولات بادی مرتبط با آب می باشد زیرا کاملا ضد اب بوده و به ندرت دچار آسیب می شود . کودک با استفاده از این بازوبند ها می تواند تعادل خوبی را بر روی آب داشته باشد و از آن جا که استفاده از آن مزاحمتی برای کودک ایجاد نمی کند وی می تواند به خوبی بر روی اب شنا کند و یا آموزش ببیند . برای خرید می توانید از فروشگاه اینتکس به روش اینترنتی ، تلفنی و حضوری اقدام نمایید .

نوع
نجات غریق
طول
23 سانتی متر
عرض
15 سانتی متر
جنس بدنه
وینیل
تعداد محفظه باد
2
سنین مورد استفاده
3 تا 6 سال
وزن
100 گرم
سایز بندی
-
شرکت سازنده
اینتکس
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان
دارای طرحی ساده و زیبا
رنگ : نارنجی
قابلیت تعادل بالا بر روی آب
اقلام همراه
-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...