بازوبند شنا بادی طرحدار اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: نجات غریق
  • طول: 20 سانتی متر
  • عرض: 15 سانتی متر
  • جنس بدنه: وینیل
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی بازوبند شنا بادی طرحدار اینتکس از فروشگاه اینتکس با قیمت ارزان این محصول از مناسب ترین و کاربردی ترین محصولات شنا کودکان می باشد.

بازوبند شنا بادی طرحدار اینتکس از نمونه محصولات بادی طراحی شده برای تفریحات آبی کودکان است که کمپانی intex آن را تولید کرده است ، این محصول از محصولات کمک آموزشی برای شنا کودکان است که حتی برای ایمنی بیشتر کودک از آن استفاده می شود ، این بازو بند های بادی به دلیل اینکه بادی هستند به داخل آب فرو نمی روند و اگر کودک آن را به دور بازوی خود ببندد وارد آب نخواهد شد ، این محصول از نظر ابعادی برای استفاده کودکان 1 الی 3 سال می باشد ، جنس استفاده شده در ساخت محصول از وینیل بوده و به دلیل محفظه های بسیار کوچک نیازی به پمپ باد ندارد . وزن کلی محصول نیز 100 گرم است به همین دلیل به راحتی می توانید آن را حمل کنید . استفاده از این محصول می تواند تعادل خوبی را حتی برای کودک به همراه داشته باشد و قدرت مانور کودک را در داخل آب بالا تر ببرد . شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول به صورت اینترنتی ، تلفنی و حضوری از فروشگاه intex اقدام نمایید و محصول را در کمترین زمان درب منزل تحویل بگیرید .


نوع
نجات غریق
طول
20 سانتی متر
عرض
15 سانتی متر
جنس بدنه
وینیل
تعداد محفظه باد
2
سنین مورد استفاده
1 تا 3 سال
وزن
100 گرم
سایز بندی
-
شرکت سازنده
اینتکس
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان
دارای دو طرح چشم نواز
رنگ : زرد
قابلیت تعادل بالا بر روی آب
اقلام همراه
-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...