بازوبند شنا بادی نارنجی سایز بزرگ اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: نجات غریق
  • طول: 25 سانتی متر
  • عرض: 17 سانتی متر
  • جنس بدنه: وینیل
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی بازوبند شنا بادی نارنجی سایز بزرگ اینتکس با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی اینتکس مناسب برای شنا کودکان و نوجوانان 6 الی 12 سال

بازوبند شنا بادی نارنجی سایز بزرگ اینتکس از سری بازو بند های دو محفظه ای استاندارد می باشد که در ابعاد بزرگ تری تولید شده و مناسب برای استفاده کودکان و نوجوانان از سنین 6 الی 12 سال می باشد . حالت دو محفظه ای این محصول باعث شده است تا ایمنی بازوبند افزایش یابد ، چرا که در صورت آسیب دیدن یکی از محفظه های بازوبند محفظه بعدی دارای باد بوده و مانع از غرق شدن فرد می شود . این محصول در سایز کوچک نیز طراحی شده که برای سنین 3 الی 6 سال مناسب می باشد . استفاده از این بازوبند ها می تواند برای آموزش شنا بسیار مفید باشد ، همچنین استفاده از آن هیچگونه اختلال در حرکت دست ها ایجاد نمی کند . کودک می تواند با استفاده از این محصول تعادل بسیار خوبی بر روی آب داشته باشد . اینتکس برای ساخت این محصول از لایه های ضخیم وینیل استفاده کرده است چرا که این جنس بسیار مرغوب می باشد . برای خرید این محصول در دو سایز مختلف می توانید از فروشگاه اینتکس به صورت اینترنتی ، تلفنی و یا حضوری اقدام نمایید . برای کسب اطلاع از قیمت محصول با فروشگاه تماس بگیرید .


نوع
نجات غریق
طول
25 سانتی متر
عرض
17 سانتی متر
جنس بدنه
وینیل
تعداد محفظه باد
2
سنین مورد استفاده
6 تا 12 سال
وزن
100 گرم
سایز بندی
-
شرکت سازنده
اینتکس
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان
دارای رنگ نارنجی زیبا
قابلیت تعادل بالا بر روی آب
اقلام همراه
-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...