بازوبند شنا بادی نارنجی سایز کوچک اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: نجات غریق
  • طول: 19 سانتی متر
  • عرض: 19 سانتی متر
  • جنس بدنه: وینیل
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی و حضوری بازوبند شنا بادی نارنجی سایز کوچک اینتکس با قیمت ارزان از فروشگاه اینتکس این محصول از مناسب ترین لوازم برای آموزش شنا

بازوبند شنا بادی نارنجی سایز کوچک اینتکس از نمونه بازوبند های مناسب برای آموزش شنا کودکان 3 الی 6 سال است که به رنگ نارنجی تولید شده و دارای طراحی دو محفظه ای می باشد ، این ساختار دو محفظه ای باعث شده است تا ایمنی محصول افزایش یابد . کودک می تواند با پوشیدن این محصول در بازو های خود بر روی اب باقی بماند و فرو نرود ، همچنین محل قرار گیری این بازوبند ها هیچگونه تاثیری بر عملکرد کودک در هنگام شنا نخواهد گذاشت ، بلکه تعادل بسیار خوبی را به کودک می دهد . نمونه بزرگ تری از این بازوبند شنا نارنجی اینتکس نیز طراحی شده که برای سنین 6 الی 12 سال مناسب است و شما می توانید به دلخواه و به نسبت سن کودک خود یکی از آن ها را با قیمت مناسب از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . این محصول از وینیل ساخته شده است و دوام بسیار خوبی دارد ، در برابر رطوبت مقاوم است و در صورت صدمه نزدن با اجسام تیز می توان سال ها از آن استفاده کرد . وزن کلی محصول نیز 100 گرم است و به راحتی می توان آن را در سفر ها به همراه برد .


نوع
نجات غریق
طول
19 سانتی متر
عرض
19 سانتی متر
جنس بدنه
وینیل
تعداد محفظه باد
2
سنین مورد استفاده
3 تا 6 سال
وزن
100 گرم
سایز بندی
-
شرکت سازنده
اینتکس
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان
دارای رنگ نارنجی زیبا
قابلیت تعادل بالا بر روی آب
اقلام همراه
-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...