بازوبند شنا بادی کودک طرح ماهی اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: نجات غریق
  • طول: 19 سانتی متر
  • عرض: 19 سانتی متر
  • جنس بدنه: وینیل
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی و حضوری بازوبند شنا بادی کودک طرح ماهی اینتکس با کیفیت ساخت بسیار عالی و طراحی زیبا و دوست داشتنی با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنت

بازوبند شنا بادی کودک طرح ماهی اینتکس یکی از دوست داشتنی ترین بازوبند های شنا کودکان می باشد که با طراحی ماهی و موجودات دریایی ساخته شده است ، این محصول برای سنین 3 الی 6 سال طراحی شده و قادر است تا ایمنی کودکان را حتی در عمق های بالا نیز تضمین کند ، کودک با قرار دادن این بازوبند ها بر روی بازی خود می توانند بر روی آب شناور بمانند و بدون ایجاد مزاحمت به شنا کردن بپردازند ، به همین دلیل این بازوبند ها به عنوان وسیله کمک آموزشی برای شنا در هر سنی می باشد . وزن کلی محصول 100 گرم است و حجم بسته بندی کمی دارد به همین دلیل در سفر ها نیز می توانید از آن استفاده کنید . این نمونه سایز بندی نداشته اما می توانید نمونه های بزرگتر آن را با طرح های دیگر از فروشگاه اینتکس با قیمت مناسب خریداری کنید . جنس این محصول از وینیل می باشد ، این جنس کیفیت بسیار خوبی دارد .


نوع
نجات غریق
طول
19 سانتی متر
عرض
19 سانتی متر
جنس بدنه
وینیل
تعداد محفظه باد
2
سنین مورد استفاده
3 تا 6 سال
وزن
100 گرم
سایز بندی
خیر
شرکت سازنده
اینتکس
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان
دارای دو طرح مختلف و جذاب
قابلیت تعادل بالا بر روی آب
اقلام همراه
-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...