بازوبند شنا کودک به رنگ زرد

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • طول: 25 سانتی متر
  • عرض: 15 سانتی متر
  • وزن: 0.4 کیلو گرم
  • سایر ویژگی ها: مناسب کودکان با وزن 18 تا 30 کیلوگرم قابلیت استفاده به عنوان وسیله آموزش شنا
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

برای آموزش شنا به کودکان نیاز به وسایل خاص و پیچیده ای نمی باشد و با استفاده از بازوبند شنا ساخته شرکت جیلونگ می توانید از پس این کار بر بیایی

بازوبند شنا کودک وسیله ای برای آموزش شنا به کودکان نیاز به وسایل خاص و پیچیده ای نمی باشد و با استفاده از بازوبند شنا ساخته شرکت جیلونگ می توانید از پس این کار بر بیایید . کودکان 18 تا 30 کیلوگرمی می توانند با استفاده از این محصول براحتی بر روی آب شناور بمانند و به تفریح و شنا کردن بپردازند . این بازوبند دارای ابعاد به طول 25 سانتی متر و عرض 15 سانتی متر می باشد و جنس بدنه آن از PVC ساخته شده که مخصوص این نوع محصولات می باشد و از مقاومت بالایی برخوردار است . راه اندازی محصول کار بسیار آسانی می باشد که با یک عدد پمپ باد کوچک می توان از پس کار برآمد . وزن محصول نیز در حدود 400 گرم می باشد که برای کودکان وزن بسیار مناسبی می باشد که برای آنها آزار دهنده نبوده و برای ساعت های زیاد می توانند از آن استفاده نمایند . این محصول را می توانید به عنوان هدیه به کودکان خود بدهید . و برای خرید فقط نیاز است که به سایت اینتکس تهران مراجعه فرمایید .

طول
25 سانتی متر
عرض
15 سانتی متر
وزن
0.4 کیلو گرم
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان با وزن 18 تا 30 کیلوگرم
قابلیت استفاده به عنوان وسیله آموزش شنا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...