عنوان مقاله : بهترین تخت بادی برای خواب شبانه

بهترین تخت بادی برای خواب شبانه باید چه ویژگی هایی داشته باشد ؟ آیا تخت خواب های بادی برای خواب شبانه مناسب هستند ؟ به طور کلی می توان گفت که تخت خواب های بادی به خوبی جای خود را در خانه ها و همچنین محیط های مسافرتی و کمپینگ در میان مردم باز کرده اند و استفاده های بسیاری از آن ها در این مسیر می شود . این محصولات نقش بسزایی در خانه های مدرن دارند و به همین خاطر بسیاری از افراد از این محصولات در هنگام خواب شبانه استفاده می کنند ؛ در این مقاله سعی بر آن داریم تا نکاتی را به شما بگوییم که کمک می کند تا بهترین انتخاب را برای انتخاب محصول مطابق با نیازتان داشته باشید و در واقع بهترین بازخورد را مشاهده کنید ، پس اگر شما هم قصد خرید تخت بادی با کیفیت را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید .

برخی از تختخواب های بادی به نام تخت بادی طبی شناخته می شوند ، در واقع با کمی توجه به اسم این محصولات می توان متوجه شد که شاید بهترین مدل برای خواب شبانه باشند . برای بررسی این موضوع باید به سراغ ساختار بدنه داخلی این محصولات برویم ، جایی که برندهای سازنده در قسمت داخلی این محصولات از پل های الیاف دار استفاده می کنند که فشار وارده در هنگام استفاده را به خوبی مهار می کند و این امر باعث می شود تا بدن در فرم استاندارد خود قرار بگیرد و بهترین بازخورد را به ثبت برساند . تخت خواب های طبی رویه ای دارند که انعطاف پذیری استانداردی خواهد داشت و به این ترتیب به هنگام خواب از تکان های بی جا جلوگیری به عمل می آید و با ساختاری مهندسی شده ای که خواهند داشت به خوبی از خستگی و گرفتگی در عضلات و استخوان جلوگیری به عمل می آورند . با توجه به بررسی های صورت گرفته بهترین مدل برای خواب شبانه می تواند مدل های تخت خواب بادی طبی باشد .

اما علاوه بر ساختاری داخلی و سازه ای تخت خواب های بادی بهتر است تا توجه ویژه ای به جنس بدنه این محصولات داشته باشید تا بهترین عملکرد را در هنگام خواب برای شما به همراه داشته باشد . به طورکلی در ساخت بدنه تخت های بادی از متریال به نام پی وی سی یا همان وینیل استفاده می شود . اما باید بدانید که وینیل نیز دارای مدل هایی از جمله جیر یا همان مخمل و چرم است که هر کدام از این متریال ها اگر در قسمت های خاصی از بدنه مورد استفاده قرار بگیرند ، بهترین کارایی را خواهند داشت . بهترین مواد اولیه برای بکارگیری در رویه تخت های بادی را می توان ، وینیل جیر یا همان مخمل دانست که سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن افراد دارد و به این ترتیب در هنگام خواب شبانه حسی همانند خوابیدن بر روی تخت های سنتی را راحتی بالا را برای شما به همراه خواهد آورد .

اما استحکام در این محصولات از مهمترین بخش های تخت به شمار می آید زیرا تعیین کننده اصلی قابلیت تحمل وزن این محصولات می باشد . برندهای تولید کننده محصولات بادی برای بالا بردن استحکام تخت های بادی در بخش هایی از بدنه همانند کنار و کف تخت از وینیل طرح چرم دو لایه استفاده می کنند که مقاومت بالایی در برابر فشار خواهد داشت . بهتر است تختخوابی که انتخاب می کنید در بخش های کناری و کف خود دارای وینیل طرح چرم به خصوص طرح چرم دو لایه باشد تا قابلیت تحمل وزن محصول را به خوبی افزایش دهد . پس با توجه به بررسی های صورت گرفته بهترین جنس بدنه برای تخت خواب های بادی مناسب خواب شبانه را می توان وینیل جیر یا همان مخمل برای رویه تخت و وینیل طرح چرم دو لایه برای بخش های کناری و کف محصول دانست .

قابلیت تحمل وزن نیز از مهمترین عواملی می باشد که در بازخوردی که از محصول مشاهده می کنید تاثیرگذار است به همین خاطر در هنگام خرید تخت بادی برای خواب شبانه باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید . تختخواب های بادی دارای مدل های یک نفره و دو نفره می باشند که هر کدام از آن ها از قابلیت تحمل وزن مختلفی بهره می برند . به صورت استاندارد تخت های بادی یک نفره باید قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 90 تا 120 کیلو گرم داشته باشند که به طبع این قابلیت تحمل وزن به صورت استاندارد برای تخت خواب های بادی دو نفره افزایش پیدا کرده و به صورت استاندارد به 180 تا 200 کیلو گرم خواهد رسید . برخی از مدل های تخت بادی به طبع نسبت به متریال که در ساختار خود به کار می گیرند این قابلیت تحمل وزن را افزایش می دهند که هر چه این پارامتر بیشتر باشد به نفع مصرف کننده خواهد بود .

راه اندازی تختخواب های بادی یکی از سوالاتی می باشد که بسیاری از افراد در هنگام خرید این محصولات به پرس و جو در مورد آن خواهند پرداخت . در این مورد باید بگوییم که تخت خواب های بادی از نظر روش راه اندازی به دو گروه تقسیم می شوند ، تخت خواب بادی با پمپ باد برقی سرخود و تخت خواب بادی بدون پمپ باد سرخود . اگر تخت خواب بادی شما بر روی بدنه خود دارای پمپ باد برقی سرخود باشد که به طبع راه اندازی تخت از آب خوردن برای شما آسان تر خواهد شد زیرا به راحتی می توانید با اتصال پمپ باد به برق و زدن یک کلی روشن و یا خاموش تخت را باد و یا خالی از باد نمایید . 

نوع دیگری از تخت خواب های بادی هستند که فاقد پمپ باد سرخود می باشند ، این مدل از محصولات باید توسط پمپ های مجزا راه اندازی شوند . این نمونه از تخت ها دارای دریچه های انتقال باد بر روی بدنه خود می باشند که قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی مجزا را دارد و به این ترتیب می توانید تخت را راه اندازی کنید . به طور کلی می توان گفت که برای راه اندازی این محصولات کار سختی پیش رو نخواهید داشت . اگر شما هم به دنبال خرید بهترین تخت بادی برای خواب شبانه هستید می توانید همین حالا به دسته بندی تخت بادی از طریق منوی همین وب سایت سر بزنید و از میان ده ها مدل در فروشگاه اینتکس تهران ، مدل مطابق با نیاز خود را سفارش دهید .