تخت بادی بلند اینتکس با پمپ برقی

intex 64418

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
300,000
5,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی بلند اینتکس با پمپ برقی محصول شرکت اینتکس تهران ، مرکز فروش تخت خواب بادی و محصولات بادی اینتکس در ایران با قیمت ارزان intex 64418

تخت خواب بادی بلند اینتکس با پمپ برقی از محصولات جدید شرکت اینتکس است که با داشتن ارتفاع 56 سانتی متر تبدیل به پرطرفدارترین تخت خواب های جدید شده است . استحکام زیاد و قابل تضمین این تخت بادی به دلیل داشتن لایه های فایبرتک در داخل تخت خواب میباشد . این تخت خواب دارای پمپ برقی دو کاره ی جدید میباشد که هم محصول را باد و هم آن را تخلیه میکند تخت خواب در کمتر از 4 دقیقه باد میشود. این تخت خواب بادی مشابه محصول پر طرفدار 64418 میباشد که این محصول جدید فقط دارای ارتفاع بیشتری نسبت به آن میباشد ،این تخت خواب بادی دارای انعطاف پذیری و تبدیل شدن به کوچک ترین سایز در هنگام جمع کردن میشود . جنس بدنه PVC به همراه روکش مخمل میباشد . تخت خواب بادی بلند شرکت اینتکس همانند دیگر محصولات دارای ساک مخمصوص برای حمل آسان میباشد. این محصول فوق العاده و جدید شرکت اینتکس در فروشگاه اینتکس در کمترین زمان به دست شما در سراسر کشور میرسد و دارای 48 ساعت مهلت تست برای محصولات بادی است . 

شاید به این فکر کنید که اگر یک تخت خواب بادی دارای ارتفاع بلند باشد ، می تواند از مدل های کوتاه تر آسیب پذیری بیشتری را داشته باشد ، ولی این یک تفکر اشتباه است ، برای اینکه تولید کننده این تخت خواب بادی دو نفره که برند اینتکس می باشد ، با در نظر گرفتن تمامی جوانب ، تخت بادی بلند اینتکس با پمپ برقی را تولید کرده است ، به همین منظور نباید این فکر را داشته باشید که تخت بادی با ارتفاع بلند راحت تر آسیب میبیند . به منظور اینکه به شما عزیزان اثبات کنیم که این تخت بادی بسیار مقاوم است ، شما را دعوت می کنیم به اینکه تصاویری از محصول را که فروشگاه اینتکس در خدمت شما قرار داده است ، توجه داشته باشید . 

شما می توانید قسمت میانی این تخت بادی را ملاحظه کنید که دارای برجستگی و فرو رفتگی می باشد ، این طراحی نشان می دهد که در لایه های میانی محصول لایه هایی ضخیم وجود دارد که از الیاف نیز در ساخت آن ها استفاده شده است . برای همین شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید . حتی پریدن بر روی تخت بادی نیز صدمه ای به آن وارد نخواهد کرد ، مگر اینکه وزن بسیار بالایی داشته باشید و از ارتفاع زیادی بر روی تخت بادی بپرید . ولی معمولا این تخت ها می توانند به خوبی از شدت ضربه بکاهند و از آسیب رسیدن به بدنه تخت بادی جلوگیری کنند . 

نوع
خانگی
تحمل وزن
 280 کیلو گرم
 طول
 203 سانتی متر
عرض
 152 سانتی متر
 ارتفاع
 56 سانتی متر
 جنس رویه
 PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری
 PVC مخمل
 جنس کف
 PVC دولایه
 پمپ
نوع پمپ
 برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها
 دارای رویه ضد تعریق و طبی
 دیوراه های مخمل
 دارای لایه های داخلی فایبرتک
 دارای قابلیت مکش باد توسط پمپ
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل


  • طول : 203 سانتی متر
  • عرض : 152 سانتی نتر 
  • ارتفاع : 56 سانتی متر 
  • تحمل وزن : 280 کیلوگرم
  • جنس بدنه : PVC با روکش مخمل 
  • دارای پمپ بادی سر خود
  • دارای رویه ضد تعریق 
  • دارای ساک حمل
  • کد  محصول :  intex 64418 n

نقد و بررسی تخت بادی بلند اینتکس با پمپ برقی

تخت بادی بلند اینتکس با پمپ برقی یکی دیگر از سری تخت خواب های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که در سال 2018 روانه بازار شده است. این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار یوده و به دلیل طراحی بسیار زیبایی که دارد توانسته است تا به یکی از پر فروش ترین محصولات این شرکت تبدیل شود. در ادامه به بررسی این محصول خواهیم پرداخت .

طراحی و ساخت تخت بادی : این تخت بادی مانند سایر تخت خواب های بادی به صورت مستطیلی بوده و دارای رنگ طوسی نیز می باشد. همچنین این محصول دارای لبه های در قسمت بالایی خود می باشد و سطح آن نیز به صورت مواج طراحی شده است. این مواج بودن باعث می شود تا تخت خواب بادی، ضد تعریق شود و هنگامی که شما بر روی آن قرار می گیرید فضای بسیار کمی بین بدن شما و سطح تخت ایجاد شده که باعث جریان یافتن هوا می شود و از عرق کردن بدن شما جلو گیری می کند. این محصول به دلیل رویه کامفورتی که دارد باعث شده تا به یک تخت طبی نیز تبدیل شود. به این طریق بیماران هم می توانند از این محصول نیز استفاده کنند. در قسمت بدنه این تخت بادی یک عدد پمپ برقی و یک دریچه باد دستی مجزا تعبیه شده که از بدنه جدا نمی شوند و باعث می شوند تا راه اندازی تخت برای شما در مدت زمان کمتری انجام بگیرد. این تخت بادی به دلیل طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی که دارد توانسته است تا به یکی از محصولات پر فروش شرکت اینتکس تبدیل شود و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند.

 جنس و کیفیت بدنه تخت بادی : یکی از مهمترین نکاتی که تمامی افراد برای تهیه یک محصول به آن توجه دارند، جنس آن محصول است. یعنی به طور معمول همه ما دوست داریم محصولی را که خریداری می کنیم دارای جنس خوبی بوده و از کیفیت بالایی بهره ببرد. شرکت اینتکس توانسته است با محصولات بسیار با کیفیتی که تولید می کند تمامی این نگرانی ها را بر طرف کرده و در نهایت کالایی مرغوب را به دست مشتریان خود برساند و رضایت تمامی آن ها را جلب کند. رویه این محصول به صورت PVC مخمل طراحی شده که باعث نرم شدن سطح تخت می شود. همچنین مخمل بودن سطح آن سبب شده تا هنگامی که بالش را بر روی آن قرار می دهید، سُر نخورد تا بتوانید استراحتی بدون نگرانی را داشته باشید. بخش کناری این تخت نیز از PVC مخملی بوده که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار هوا دارد و به سادگی دچار پوسیدگی و یا پرگی نمی شود. جنس کف این محصول به صورت دو لایه طراحی شده است که در نتیجه موجب ضد آب شدن تخت و همینطور مقاوم تر شدن آن در برابر پارگی شده است.

 

ابعاد، وزن و تحمل وزن تخت بادی :

این تخت خواب بادی یکی از بهترین مدل تخت بادی است که در فروشگاه تخت خواب بادی موجود بوده و دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده و فضای بسیار کمی را در منزل اشغال می کند تا شما بتوانید به راحتی از آن در هر قسمتی از منزل مانند اتاق خواب، اتاق نشیمن، محل کار و ... استفاده کنید و بر روی آن به استراحت بپردازید. این محصول در ابعادی همانند طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع 56 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. همچنین تحمل وزن آن نیز 280 کیلو گرم بوده که 2 نفر به طور همزمان و با خیال راحت می توانند بر روی آن بخوابند و نگران پارگی آن نشوند چرا که این تخت بادی از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد. وزن این محصول نیز 10.6 کیلو گرم بوده که به راحتی می توانید آن را حمل و جا به جا کنید. بر روی این محصول یک عدد ساک حمل قرار دارد که می توانید در هنگام سفر هم آن را بسته بندی کرده و بدون هیچ گونه اشغال فضایی با خود به مسافرت ببرید.

طریقه راه اندازی :

برای راه اندازی محصولات بادی معمولا به یک عدد پمپ باد نیاز است که بر روی خود این محصول موجود می باشد و دیگر نیاز به هزینه اضافی بابت تهیه این گونه وسایل ندارید. پمپ آن نیز به صورت برقی سرخود می باشد که با سرعت بسیار بالا تخت را باد می کند. پ برای راه اندازی این محصول کافی ست تا تخت خواب بادی را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح کاملا صاف و بدون شی تیز پهن گنید. سپس پمپ باد را به برق شهری وصل کنید و اهرم گرد آن را به سمت راست بچرخانید تا عمل پمپاژ انجام شود. یکی از مزیت هایی که این پمپ باد نسبت به سایر پمپ ها دارد این است که به محض این که تخت فرم کلی خود را گرفت و کمی سفت شد عمل چمپاژ را متوقف کرده و دیگر محصول را باد نمی زند. 

مراقبت و نگهداری :

اصولا محصولات بادی دارای یک سری حساسیت نسبت به سایر محصولات می باشند که با رعایت یک سری نکات می توانید ندت زمان طولانی تری از آن ها استفاده کنید. به هیچ عنوان بر روی این تخت پرش و یا جامپینگ انجام ندهید. از برخورد جسم نوک تیز با بدنه ان خود داری کنید. آن را در معرض حرارت شدید ( جلوی بخاری یا شومینه ) قرار ندهید. هنگام باد زدن نیز حواستان باشد که بیش از اندازه به آن باد نزنید. چرا که فشار زیادی به بدنه ان وارد شده و در نتیجه پس از مدتی درز های تخت آسیب می بینند و دیگر این محصول قابل استفاده نمی باشد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...