عنوان مقاله : بهترین تشک بادی خانگی

تشک بادی یکی از دسته بندی های پرکاربرد محصولات بادی می باشد که برای استراحت و خوابی راحت در محیط های خانگی و همچنین مسافرت ها و کمپینگ ها مورد استفاده قرار می گیرد . این محصولات دارای مدل های بسیاری می باشند که هر کدام در شرایط محیطی مختلف مورد استفاده قرار می گیرند . به عنوان مثال تشک های بادی سبک که قابلیت جا به جایی را به راحتی دارند و حتی در پیاده روی های طولانی مدت می توانید بدون خستگی آن ها را به همراه داشته باشید ، تشک بادی کمپینگ است . اما در این مقاله قصد داریم تا شما را با معیارهایی که قبل از خرید تشک بادی خانگی مورد بررسی قرار بگیرد تا به بهترین تشک بادی خانگی دست پیدا کنید آشنا کنیم پس اگر قصد خرید این محصولات پرطرفدار را دارید بهتر است تا انتهای این مقاله همراه ما باشید .

یکی از مهمترین فاکتورهایی که نه تنها در زمان خرید تشک های بادی بلکه در خرید تمامی محصولات بادی باید مورد توجه قرار بگیرد ، جنس بدنه این محصولات می باشد . جنس بدنه محصولات بادی عموما از متریالی مشترک به نام پی وی سی یا همان وینیل ساخته می شود اما در تنوع مختلفی وجود دارد . به عنوان مثال ایده آل و استاندارد است تا برای قسمت رویه تشک های بادی به دلیل اینکه در تماس مستقیم به پوست بدن هستنداز وینیل جیر یا همان مخمل استفاده شود . وینیل مخمل عمدتا به صورت ضد حساسیت می باشد و می توانید برای انواع پوست بدن از کودک تا بزرگسال استفاده نمایید و حس خوشایند استفاده از تشک های بادی سنتی را به شما القا می کند . اما برای بالا بردن استحکام تشک های بادی و قابلیت استفاده در وزن های بالاتر بهتر است تا در بخش های کناری و کف این محصولات از وینیل چرمی به صورت دو لایه استفاده شود تا بتوانید در وزن های بالاتری از این محصولات بهره مند شوید .

در قسمت بالا اشاره ای به قابلیت تحمل وزن داشتیم ، یکی از اصلی ترین معیارهایی که ماهیت استفاده از این محصولات را برای شما روشن می کند و با بررسی قابلیت تحمل وزن تشک بادی و وزن خودتان باید بهترین گزینه را انتخاب کنید . تشک های بادی خانگی در ظرفیت های تشک بادی یک نفره و تشک بادی دو نفره تولید شده اند که با توجه به فضای استانداردی که تمامی آن ها فراهم می آورند با کمبود جا رو به رو نخواهید شد و در رده سنی بزرگسال می توانید از آن ها استفاده کنید . تحمل وزن استاندارد برای تشک های بادی یک نفره از نود تا صد کیلو گرم می باشد که افراد سنگین وزن نیز به این صورت می توانید از این محصولات بهره مند شوند . اما به طبع این تحمل وزن برای تشک های بادی دو نفره متفاوت می باشد و به صورت استاندارد تا حداکثر وزن صد و شصت تا دویست کیلو گرم بسته به مدل تشک بادی که انتخاب می کنید تعیین می شود . پس توجه داشته باشید که قبل از خرید تشک بادی مورد نظرتان برای بررسی قابلیت های آن ، روی بسته بندی تشک را که قابلیت تحمل وزن درج شده است چک کنید .

در خصوص بهترین برندهای تولید کننده تشک بادی خانگی نیز باید بگوییم که با توجه به بررسی های صورت گرفته و همچنین میزان فروش این محصولات و محبوبیت بالایی که برخی از برندها به دلیل کیفیت ساخت بالاتر در میان مردم پیدا کرده اند ؛ اینتکس از برترین گزینه ها برای خرید تشک بادی خانگی می باشد . این برند محصولات خود را در تنوع بسیار بالایی در سراسر دنیا عرضه می کند و در واقع علاوه بر کیفیت ساخت فراتر از استاندارد ، قیمت های معقولی دارد . بست وی ، اینتایم و جیلونگ از سری برندهای دیگری می باشند که کیفیت محصولات آن ها مطابق با استانداردهای جهانی می باشد و می توانید مدل های تولید شده توسط آن ها را مورد بررسی قرار دهید . فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی مرکزی فروش محصولات بادی اینتکس و بست وی در ایران فعالیت می کند که بهترین انتخاب برای خرید محصولات این برندها با ضمانت اصالت و قیمت ارزان بدون واسطه می باشد .

اما اگر جست جویی در سایت کرده باشید قطعا با نام تشک بادی طبی یا تشک بادی کامفورت برخورد داشته اید . این محصولات بادی دارای برترین آناتومی های ساختاری می باشند که باعث می شود تا بدن شما در بهترین حالت قرار بگیرد و در واقع همانطور که از نامشان مشخص است با ساختار طبی که دارند موجب جلوگیری از خستگی و آسیب رسیدن به بخش های مختلف بدن می شود . تشک های بادی کامفورت در ساختار داخلی خود از پل های الیاف دار استفاده می کنند که باعث می شود تا در صورت استفاده با وزن های بالا ، بدن شما بر روی تشک فرو نرود و در بهترین شرایط قرار بگیرد . این نوع از تشک بادی بهترین انتخاب برای استفاده سالمندان و بیماران عضلانی می باشد زیرا بدن را در بهترین فرم خود قرار می دهد تا استراحتی آرامش بخش را داشته باشید .

اما نحوه راه اندازی تشک های بادی از اصلی ترین دغدغه های خریداران این محصولات می باشد . اگر دفعه اول است که به سراغ این محصولات آمده اید و یا تجربه استفاده از تشک های بادی را ندارید باید بگوییم که این دغدغه برای شما پیش آمده است زیرا افرادی که تجربه استفاده از تشک های بادی را داشته باشند ، میدانند که به راحتی آب خوردن در مدت زمان کوتاهی می توانند این محصولات را باد کنند . تشک های بادی در قسمتی از بدنه دارای دریچه باد می باشند ، این دریچه بادهایی که در تشک های بادی جدید تعبیه می شود قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را دارد و حتی اگر از قبل نیز پمپ باد داشته باشید می توانید از آن ها استفاده کنید .

علاوه بر استفاده از پمپ بادهای مجزا برای راه اندازی این محصولات باید بگوییم که برخی از مدل های تشک بادی دارای پمپ باد سرخود می باشند . این پمپ باد ها می توانید از نوع پدالی باشد که اغلب در تشک های بادی کمپینگ مورد استفاده قرار می گیرد و یا می تواند از نوع برقی با قابلیت اتصال به برق شهری باشد . در این صورت کافیست تا پمپ باد را به برق متصل کرده و به راحتی و با زدن دکمه روشن شدن پمپ باد در مدت زمان دو الی سه دقیقه ای تشک بادی باد شده و قابل استفاده می شود . همانطور که اشاره داشتیم نمایندگی اینتکس تهران به عنوان نمایندگی عرضه محصولات بادی در ایران تنوع بسیار بالایی از تشک های بادی را در ظرفیت های مختلف برای شما فراهم آورده است که می تواند بهترین گزینه ها برای خرید را پیش روی شما قرار دهد . برای مشاهده مدل های مختلف تشک بادی همراه با اطلاعات جامع و کاربردی به دسته بندی مربوطه از طریق منوی همین سایت مراجعه نمایید .