بین بگ پشتی دار مخملی

bestway 43844

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,340,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ پشتی دار مخملی با قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی ، قابل شست و شو ، دارای وزن اندک و تحمل وزن بالا

بین بگ پشتی دار مخملی محصولی زیبا و مدرن می باشد که توسط شرکت محبوب بست وی طراحی و به بازار عرضه شده است . این محصول دارای یک تکیه گاه بوده که پشت شما را در بهترین موقعیت ممکن قرار داده و مانع از درد و خستگی در حین استراحت می شود . رویه این محصول از جنس پارچه مخمل بوده که بسیار نرم و لطیف و در عین حال از مقاومت بالایی در برابر ساییدگی و پوسیدگی برخوردار می باشد . همچنین این رویه با ایجاد گردش هوا بین بدن و بین بگ مانع از تعریق در استفاده های طولانی مدت می شود . محتویات داخلی این محصول از یونولیت های خرد شده تشکیل شده که موجب افزایش انعطاف آن شده و موجب شده که این بین بگ به راحتی با بدن شما شکل بگیرید . در قسمت زیرین آن نیز یک زیپ تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید رویه را ازآستر جدا نموده و آن را مورد شست و شو قرار دهید . همچنین می توانید یونولیت ها را تعویض و یا حجم آن را تغییر دهید . این محصول بسیار سبک بوده و تنها 6 کیلو گرم می باشد که به راحتی قابل جا به جایی بوده و نیز قادر است تا وزنی بالغ بر 180 کیلو گرم را تحمل نماید که نشان از کیفیت بالای آن دارد . برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی و از طریق نمایندگی اینتکس اقدام نمایید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها 
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر

بین بگ پشتی دار مخملی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که توسط شرکت محبوب بست وی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای رویه ای از جنس پارچه مخمل بوده که بسیار نرم و لطیف می باشد و در حین استراحت حس آرامش را به شما القا می نماید. همچنین بسیار مستحکم بوده و به سادگی دچار ساییدگی و پوسیدگی نخواهد شد. با توجه به حجم مناسب این محصول شما می توانید آن را علاوه بر اتاق خواب در پذیرایی نیز مورد استفاده قرار دهید. و با توجه به دارا بودن تکیه گاه می توانید در هنگام تماشای تلویزیون، مطالعه و نیز استراحت آن را مورد استفاده قرار دهید. در ادامه این مطلب به تشریح دقیق این محصول پرداخته و شما را در خرید بین بگ پشتی دار همراهی می نماییم... 


طراحی و ارگونومی ساخت

شاید شما نیز از آن دسته افرادی باشید که برای زیبایی منزل خود اهمیت ویژه‌ای قائل بوده و به ظاهر محصولات خریداری شده توجه نشان می دهید. این محصول به گونه ای طراحی شده که علاوه بر اتاق خواب در پذیرایی نیز قابل استفاده بوده و با هر نوع دکوراسیون همخوانی خواهد داشت. قسمت نشیمنگاه این محصول به صورت گرد طراحی شده و همچنین دارای یک تکیه‌گاه نسبتاً بلند می باشد که قادر است پشت شما را در بهترین موقعیت ممکن قرار داده و در استفاده های طولانی مدت مانع از درد و  خستگی در این ناحیه شود. این نشیمنگاه دارای اندکی فرو رفتگی بوده که راحتی این محصول را بیش از پیش افزایش داده است و نیز به زیبایی آن افزوده است. در قسمت زیرین این محصول یک زیپ در نظر گرفته شده که با استفاده از آن می توانید رویه را از آستر جدا نموده و به راحتی مورد شستشو قرار دهید. همچنین با استفاده از این ویژگی می توانید حجم محتویات داخل آن را تغییر داده و این محصول را به شکل و فرم دلخواه خود تبدیل نمایید.

 جنس بدنه

 علاوه بر نوع طراحی و زیبایی محصولات جنس و کیفیت محصول مورد نظر نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. زیرا محصولی هرچند زیبا ولی فاقد کیفیت، فاقد کارایی مورد نظر خواهد بود . به همین منظور شرکت بست وی رویه این محصول را از پارچه مخمل در نظر گرفته تا علاوه بر دارا بودن نرمی و لطافت از مقاومت بالایی در برابر ساییدگی و پوسیدگی نیز برخوردار باشد. همچنین این رویه با ایجاد گردش هوا بین بین بگ و بدن مانع از تعریق در استفاده های طولانی مدت می شود که این امر موجب شده تا شما بتوانید ساعت‌ها آن را مورد استفاده قرار دهید. محتویات تشکیل دهنده این محصول نیز از یونولیت های خرد شده می باشد که خاصیت ضربه گیری داشته و در برابر ضربه و فشار های وارده دچار آسیب‌ دیدگی نخواهد شد. همچنین انعطاف بین بگ را افزایش داده و موجب می شود به خوبی با بدن شما شکل بگیرد.

ابعاد و وزن و تحمل وزن

از دیگر ویژگی‌های بارز این محصول می‌ توان به حجم مناسب و وزن اندک آن اشاره نمود. این محصول دارای طول و عرضی معادل ۹۰ سانتیمتر و ارتفاعی در حدود ۱۱۰ سانتیمتر می باشد که با توجه به این ابعاد می‌توان دریافت که این محصول کاملا مطابق با استانداردهای جهانی طراحی و تولید شده است وزن این بین نیز بسیار اندک بوده و تنها ۶ کیلوگرم می باشد و در عین حال قادر است تا وزنی بالغ بر ۱۸۰ کیلوگرم را تحمل نماید

که برای استفاده بزرگسالان بسیار مناسب و ایده آل به نظر می رسد.

 مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

با توجه به جنس بدنه و محتویات تشکیل دهنده آن، این محصول از کیفیت قابل توجهی برخوردار بوده و به سادگی آسیب نمی پذیرد. اما نحوه مراقبت ما نیز بر طول عمر محصول تاثیر قابل توجهی خواهد داشت. به منظور مراقبت از این بین بگ زیبا فقط کافیست که آن را در برابر حرارت بالا قرار نداده و از برخورد اشیاء تیز به آن خودداری نمایید. در صورت آسیب دیدگی نیز می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه نموده و رویه آن را تعویض نمایید.

جمع بندی

بین بگ پشتی دار مخملی محصولی بادوام و زیبا می باشد که توسط شرکت اینتکس طراحی و تولید شده است. رویه این محصول از پارچه مخمل تهیه شده که دارای خاصیت ضد تعریق بودن می باشد و شما می توانید ساعت ها آن را مورد استفاده قرار دهید. همچنین رویه و محتویات داخل این محصول قابل تعویض می‌باشد و شما می توانید در صورت بروز هرگونه آسیب دیدگی آنها را تعویض نمایید. وزن این بین بگ بسیار اندک بوده و شما می توانید آن را به راحتی حمل و جابجا نمایید. اگر شما نیز مجذوب این محصول کاربردی شده اید می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی و از طریق نمایندگی بزرگ اینتکس اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب و به همراه ضمانت نامه ای دوساله دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...