بین بگ چرمی یک نفره

bestway 43882

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,270,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ چرمی یک نفره محصولی باکیفیت و زیبا و مقاوم قابل خرید با قیمتی ارزان از فروشگاه اینتکس نمایندگی تولید بین بگ در ایران

بین بگ چرمی یک نفره از جمله محصولات باکیفیت و جدید بوده که توسط شرکت بزرگ بست وی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای ساختاری استوانه شکل بوده که نشیمنگاه و تکیه گاه ان به طور کامل به یکدیگر متصل می شوند. بدنه محصول به مرور زمان و در اثر نشستن به نرمی و فرم ایده ال خود خواهد رسید. این محصول دارای ضمانت 2 سال می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . جنس بدنه این محصول از چرم مصنوعی می باشد که بسیار مقاوم در برابر وزن و ضربه می باشد .  مواد تشکیل دهنده این محصول از یونولیت خرد شده می باشد که بسیار نرم و انعطاف پذیر است و قابلیت شکل پذیری بالایی دارد . در قسمت زیری این محصول یک زیب طراحی شده تا در صورت لزوم بتوانید مواد داخلی این محصول کم یا زیاد نمایید . این محصول با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد و با توجه به رنگ و طرح زیبایی که دارد مناسب برای نوجوانان ، جوانان و تمامی سنین می باشد. شما می توانید رنگ بدنه محصول را با توجه به سلیقه خود سفارش دهید. برای خرید این محصول با قیمتی مناسب و کیفیت بالا به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها 
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  


بین بگ چرمی یک نفره

بین بگ چرمی یک نفره یک محصول بسیار شیک با رنگ بندی خاص و جذاب بوده که توسط شرکت بست وی طراحی و روانه بازار شده است . ما در این مقاله قصد داریم تا به کمک متخصصانمان به بررسی این محصول پرداخته و مزایا و معایب آن را برای شما شرح دهیم تا نسبت به هزینه ای که می خواهید بپردازید بهترین محصول را خریداری نمایید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...


طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت گرد بوده و در آن دو رنگ بنفش و سبز لجنی به کار رفته است که ترکیب این دو رنگ به زیبایی این محصول فوق العاده مک شایانی کرده اند و این بین بگ را یک محصول بسیار خاص و چشم نواز کرده اند . درون این بین بگ پر شده از یونولیت های مخصوص و بسیار نرمی بوده که در هنگام نشستن بر روی آن گردن و کمرتان را پر می کند تا فشاری به هیچ یک از نقاط بدن شما وارد نشود .

جنس بدنه

جنس بدنه این محصول از چرم مصنوعی بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد اما این مقاومت به هیچ وجه در نرمی این محصول خدشه ای وارد نکرده است و قطعا با نشستن بر روی این بین بگ آرامش را به روح و جسمتان هدیه خواهید کرد .

ابعاد و وزن

ابعاد ، وزن و تحمل وزن این محصول به ترتیب به این شرح است : طول : 90 سانتی متر ، عرض : 90 سانتی متر ، ارتفاع : 110 سانتی متر ، وزن محصول : 5 کیلو گرم و در نهایت تحمل وزن این کالا 180 کیلو گرم می باشد . همانطور که از وزن این بین بگ مشخص است بسیار سبک بوده و شما به آسودگی می توانید آن را در هر زمانی حمل و یا جا به جا بکنید .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول تنها کافیست تا مدت زمان کوتاهی بر روی آن بنشینید تا این بین بگ حالت اصلی خودش را دریابد و شما از آن بتوانید به آسودگی استفاده بکنید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر کرد که وسایل تیز را از این کالا دور بکنید تا صدمه ای به آن وارد نکند . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد شما می توانید آن را به نمایندگی اینتکس تهران آورده و با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

بین بگ چرمی یک نفره یک محصول به شدت جذاب و با کیفیت بوده که توسط کمپانی بست وی طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت گرد بوده و در آن رنگ های بنفش و سبز لجنی به کار رفته است که این ترامپولین را به شدت جذاب و چشم نواز کرده است . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...