تخت بادی شناور روی آب

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • طول: 193 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 45 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی شناور روی آب اینتکس یک محصول زیبا و با کیفیت می باشد که دارای قیمتی مناسب و ارزان در فروشگاه اینتکس تهران می باشد .

تخت بادی شناور روی آب اینتکس یک محصول زیبا و با کیفیت می باشد که دارای طرحی بسیار زیبا و جذاب می باشد به همین جهت این محصول از محبوبیت خاصی میان مصرف کنندگان برخوردار است و در لیست پرفروش ترین محصولات این فروشگاه قرار گرفته است . این تخت دارای سطحی بسیار نرم و نشیمنگاه موج دار می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استفاده از این محصول حس خوش آیندی را تجربه نمایید . بدنه این تخت از جنس پی وی سی سه لایه ضخیم می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای بزرگسالان و جوانان می باشد . از این محصول زیبا می توانید در آب های آرام و استخر های بزرگ استفاده نمایید . شما میتوانید با تهیه یک پمپ دستی کوچک محصول خود را در کمترین زمان باد کرده و از آن استفاده نمایید . این شرکت برای جلب اعتماد مشتریان خود مهلت تست 48 ساعته برای هر محصول را در اختیار مشتریان قرار می دهد . در قسمت کناری این محصول یک جای بطری وجود دارد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که اشیا قیمتی و کوچک خود را داخل آن بگذارید . از این محصول زیبا می توانید در استخر های بزرگ برای استراحت های روزمره  و همچنین  این محصول را در استخر های عمومی برای استفاده عموم بکار گرفت . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تخت بادی شناور روی آب با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نوع
تفریحی
طول
193 سانتی متر
عرض
90 سانتی متر
ارتفاع
45 سانتی متر
جنس بدنه
PVC طرح چرم
تعداد دستگیره
-
تحمل وزن
95 کیلوگرم
پمپ
-
نوع پمپ
-
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای کف توری
دارای تکیه گاه بادی سرخود
دارای جای مخصوص بطری
قابل استفاده برای استخر
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...