عنوان مقاله : تشک بادی برای داخل چادر مسافرتی

تشک های بادی یکی از محبوب ترین و البته کاربردی ترین محصولات بادی می باشند که در بسیاری از محیط ها از جمله محیط های خانگی ، اتاق های خواب ، محیط های کاری و یا در مسافرت ها و کمپینگ ها مورد استفاده قرار می گیرند و کارایی خود را به خوبی به نمایش می گذارند . اما یکی از مهمترین کاربردهای تشک بادی برای اهالی سفر و کمپینگ می تواند در جهت استفاده درون چادر مسافرتی باشد تا محیطی نرم و راحت را برای استراحت خود ایجاد کنند . به همین خاطر خرید تشک بادی مخصوص چادر مسافرتی در سال های گذشته رونق بسیاری داشته است و از طرفی می توان گفت که به دلیل فروش بالای این محصولات ، برند های تولید کننده این محصولات نیز توجه ویژه ای را بر روی طراحی و ساخت تشک های بادی مخصوص چادر مسافرتی گذاشته اند .

از محبوب ترین و با کیفیت ترین برند های تولیدکننده تشک های بادی می توان به برند اینتکس و بست وی اشاره داشت . این برندها با بهره گیری از نیروی متخصص و همچنین سابقه بلند بالایی که در زمینه تولید محصولات بادی دارند به خوبی توانسته اند با برآورد نیازهای مشتریان ، بهترین و کاربردی ترین تشک های بادی مخصوص کمپینگ را تولید و به بازار عرضه کنند . با توجه به بازخوردهایی که از مصرف کنندگان تشک های بادی گرفته شده است می توان گفت که بهترین برند تولیدکننده تشک های بادی ، تشک بادی اینتکس و تشک بادی بست وی می باشد که مدل های بسیاری را در بازار ایران توسط نمایندگی اینتکس تهران عرضه کرده است و می توانید خریدی مطمئن و با اصالت و کیفیت داشته باشید .

یکی از مهمترین فاکتورهایی که باعث می شود بتوانید از تشک های بادی درون چادر مسافرتی استفاده کنید ، ارتفاع این محصولات می باشد . ارتفاع استاندارد برای تشک های بادی مخصوص چادر مسافرتی تا نهایتا 25 سانتی متر می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد حتی بتوانید از آن ها درون چادر های کمپینگ نیز استفاده نمایید . نکات مهم دیگری را نیز باید در هنگام خرید تشک بادی مسافرتی مد نظر داشته باشید که در ادامه اقدام به معرفی برخی از آن ها می کنیم تا بهترین انتخاب و تصمیم گیری را که متناسب با نیازهای تان باشد ، داشته باشید . قابلیت تحمل وزن یکی دیگر از سری ویژگی های مهمی می باشد که کیفیت ساخت محصول را به خوبی برای شما به نمایش می گذارد و باعث می شود تا بتوانید از این محصولات به صورت استاندارد استفاده کنید .

قابلیت تحمل وزن به صورت استاندارد برای تشک بادی یک نفره بالغ بر 90 تا 110 کیلو گرم می باشد که بسته به برند سازنده و همچنین متریالی که در ساخت این محصولات به کار گرفته می شود متغیر است . همچنین شما عزیزان می توانید از تشک های بادی دو نفره نیز تا وزن 200 کیلوگرم به صورت استاندارد استفاده کنید که بهترین گزینه برای افراد سنگین وزن نیز می باشد . گفتنی است که متریال استفاده شده در ساختار بدنه این محصولات ، نقش بسزایی در افزایش قابلیت تحمل وزن آن ها دارد . بهترین مواد اولیه ای که در ساختار بدنه تشک های بادی به کار گرفته می شود ، برای استفاده در رویه تشک بادی ، وینیل یا همان پی وی سی جیر می باشد که حالت مخمل طور دارد و سازگاری بسیار بالای آن با پوست بدن افراد باعث شده تا با خیالی راحت بتوانید از آن برای انواع پوست های حساس کودک و سالمند نیز استفاده نمایید .

برای بالا بردن استحکام تشک های بادی در بخش کف و کناری این محصولات از وینیل طرح چرم دو لایه استفاده می شود که مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . این نوع وینیل به خوبی در برابر نور خورشید نیز استانداردسازی شده است و این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید از آن ها در فضای باز نیز با خیالی راحت استفاده کنید . یکی از اصلی ترین دغدغه هایی که بسیاری از خریداران تشک های بادی مسافرتی دارند ، راه اندازی هر چه سریع تر و راحت تشک های بادی می باشد . در این خصوص باید گفت که با مدل های مختلفی از تشک های بادی رو به رو هستید که هر کدام از آن ها ، قابلیت راه اندازی متفاوتی دارند .

یکی از بی دردسر ترین مدل ها برای خرید تشک بادی کمپینگ ، تشک بادی می باشند که فاقد پمپ باد سرخود است و برای راه اندازی آن باید از پمپ بادهای مجزای دستی و یا برقی استفاده کنید . در این صورت می توانید پمپ باد دستی مورد نظر خود را خریداری کرده و بدون نیاز به برق در مسافرت و به راحتی اقدام به باد کردن تشک بادی خود کنید . اما تشک های بادی که دارای پمپ باد برقی سرخود هستند موجب این امر می شوند که در هنگام راه اندازی نیاز به دسترسی برق داشته باشید . همچنین به دلیل قرار گرفتن پمپ به صورت سرخود در بدنه تشک های بادی ، وزن کلی تشک سنگین تر شده و در هنگام پیاده روی ها با کمی مشکل مواجه خواهید شد . البته باید بگوییم که تشک های بادی اغلب وزن های بالایی ندارند و در بسیاری از مدل ها به همراه خود ساک حمل دسته دار را دارند که باعث می شود تا به راحتی بتوانید حتی در پیاده روی هایی با مسیرهای طولانی نیز ، این محصولات را به همراه خود داشته باشید .

فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی مرکزی فروش محصولات بادی در ایران این امکان را برای شما فراهم آورده است تا دسترسی مستقیم و بدون واسطه به محصولات بادی اینتکس و بست وی داشته باشید . تنوع بالای مدل های تشک بادی باعث شده تا دست خالی از این فروشگاه خارج نشوید و به خوبی تمامی سبک ها و سلیقه ها پوشش داده شده است . این فروشگاه به همراه تمامی محصولات خود ضمانت اصالت و کیفیت را قرار داده است و با توجه به سابقه بلند بالایی که دارد در کوتاه ترین زمان ممکن پس از سفارش ، می توانید هر جای ایران که هستید محصول را درب منزل و یا به صورت حضوری در استان تهران تحویل بگیرید . همچنین در صورت نیاز به هر گونه مشاوره کافیست تا با شماره تلفن های موجود در بخش های مختلف سایت تماس بگیرید و از مشاوره تخصصی و رایگان بهره مند شوید .